Μπορεί να σας ακούγεται περίεργο, αλλά στην περίπτωση των μεγαλύτερων ομάδων της F1, το μονοθέσιο που βλέπουμε στις δοκιμές είναι συχνά πολύ πιο διαφορετικό από εκείνο που τρέχει στον πρώτο αγώνα. Σε καμία ομάδα όμως δεν υπάρχει ο ρυθμός ανάπτυξης όπως της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Mercedes.
Αυτό τονίστηκε χαρακτηριστικά από τον αριθμό των αλλαγών που είδαμε στην W08 κατά τη διάρκεια των δύο δοκιμών πριν από τη νέα σεζόν. Η ομάδα εισήγαγε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο στο δεύτερο τεστ, συμπεριλαμβανομένου του πίσω διαχύτη που θα δούμε παρακάτω. Όπως μπορούμε να δούμε στα σχέδια, το εξωτερικό τμήμα είναι εντελώς διαφορετικό από τον αρχικό σχεδιασμό.
Συνοδευόμενο από το νέο αεροδυναμικό πακέτο ήταν και ένα αναθεωρημένο μπροστινό φτερό. Στα σχέδια παρακάτω μπορούμε να δούμε το παλιό και το νέο φτερό, με ένα νέο κάθετο πτερύγιο στην εσωτερική πλευρά (1). Επίσης βλέπουμε νέους τροποποιημένους αγωγούς φρένων, με μια αναθεωρημένη μορφή του μεγάλου paddle fin (2), και τη νέα εισαγωγή αέρα (3) για την ψύξη των φρένων, παρόμοια με την τελική έκδοση που εισήχθη από την ομάδα το περασμένο έτος. Αμετάβλητο παραμένει το S-duct που έχει την είσοδο του κάτω από τη μύτη, ένα χαρακτηριστικό που έχουμε ήδη δει στην Mercedes του 2016.
Στη δεύτερη δοκιμή η Mercedes παρουσίασε πολλά οδοντωτά τμήματα και αεροδυναμικά βοηθήματα στα barge boards, ένα κομμάτι του μονοθεσίου που ήταν πολύ απλό στην αρχή και έμοιαζε περισσότερο με του 2016. Τώρα πρόσθεσαν δόντια (1) κάτω από τα κάθετα πτερύγια καμπής, καθώς και πάνω από τα barge boards (2) για να δημιουργούνται δίνες έτσι ώστε να βοηθήσουν στην ενεργοποίηση της ροής αέρος στα sidepods. Επίσης, πρόσθεσαν νέα δόντια (3) μπροστά από το σημείο όπου τα bargeboard συνδέονται με το πάτωμα, και ένα μικρό winglet (4) το οποίο βοηθάει στην ροή του αέρα κάτω από το σασί.
Με τόσα πολλά νέα εξαρτήματα που εμφανίστηκαν στην Mercedes κατά τη διάρκεια των δοκιμών, μην εκπλαγείτε αν τη δείτε πολύ διαφορετική και πάλι στην πίστα της Μελβούρνης αυτή την Παρασκευή.
Δείτε επίσης τις αλλαγές της Mercedes στο paddle του συμπλέκτη εδώ.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!