Ο Sergio Perez θα πάρει ποινές στο grid για το Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, καθώς η Racing Point επέλεξε να αλλάξει τη μονάδα ισχύος του Μεξικανού για το φινάλε του 2020.
Ο Μεξικάνος παραδέχτηκε πως ο κινητήρας που του έδωσε τη νίκη στο GP του Sakhir το περασμένη σαββατοκύριακο βρισκόταν στα τελευταία στάδια της ζωής του, και υπέφερε από μικρότερη του μέγιστου απόδοση.
Εν μέσω ανησυχιών πως η συγκεκριμένη μονάδα ισχύος δεν θα επιβίωνε από το σαββατοκύριακο της Yas Marina, η Racing Point επέλεξε να σφίξει τα δόντια και να αλλάξει εξαρτήματα από τον κινητήρα του Perez.
Έτσι, η αλλαγή σε νέα μονάδα εσωτερικής καύσης, turbo και MGU-H θα ρίξουν τον Μεξικανό στο τέρμα του grid.
Ωστόσο, έχοντας έναν φρέσκο κινητήρα, ο Perez θα τρέξει με τις μέγιστες ρυθμίσεις όλο το σαββατοκύριακο, καθώς δεν θα έχει να ανησυχεί για την αντοχή του κινητήρα μετά το GP.
Η κατάσταση στην Racing Point ενδέχεται να ευνοήσει την αντίπαλό της για την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, McLaren, η οποία βρίσκεται πίσω της στη βαθμολογία, εποφθαλμιώντας να επωφεληθεί από τυχόν ατυχίες της ροζ ομάδας.
Αυτή τη στιγμή, το πλεονέκτημα της Racing Point είναι 10 βαθμοί, αλλά θα χρειαστεί και τα δύο της μονοθέσια στους βαθμούς εάν θέλει να έχει καλές πιθανότητες να διατηρήσει το προβάδισμά της απέναντι στην ομάδα του Woking.
Την ώρα που η ποινή του Perez θα αποτελέσει σίγουρα πλήγμα για τον ίδιο, στην προσπάθειά του να κλείσει τη σεζόν όσο πιο ψηλά γίνεται, ο Μεξικανός γνωρίζει πως ο θρίαμβός του την προηγούμενη εβδομάδα στο Μπαχρέιν ήρθε αφότου έπεσε στην τελευταία θέση στον εναρκτήριο γύρο.
Μάλιστα, αυτό που έκανε ο Perez, είχε να το πετύχει από τις εποχές που έτρεχε στα καρτ.
“Την τελευταία φορά που το πέτυχα ήταν στην πίστα καρτ”, δήλωσε. “Κάνουμε κάποιους αγώνες με φίλους κάθε βράδυ Τετάρτης και ξεκίνησα τελευταίος και κέρδισα τον αγώνα. Έτσι, αυτή ήταν η πρώτη μου φορά απ’ ότι θυμάμαι”.
“Θα πρέπει να κοιτάξω στο παρελθόν, αλλά σε κανονική κατηγορία. Δεν το έχω ξαναπετύχει αυτό στη Formula 1”.
Ο οδηγός της Haas, Kevin Magnussen, έχει επίσης ποινή για αλλαγή εξαρτημάτων, στον τελευταίο του αγώνα με τη Haas. Ο Δανός θα αλλάξει μπαταρίες και ηλεκτρονικά, τα οποία επίσης θα τον στείλουν στο τέρμα του grid.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!