Η έναρξη του απαιτητικού αγώνα των 6 ωρών στο Fuji της Ιαπωνίας για το WEC είναι προ των πυλών. Στις εναρκτήριες δοκιμές η Audi έδειξε την ανταγωνιστικότητά της σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο δια χειρός Marcel Fassler (νούμερο 7), πέντε δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος (1:25:030) από την Toyota του Kamui Kobayashi με το νούμερο 6 (1:25:556). Αυτη η διαδικασία διήρκησε 90 λεπτά, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν δοκιμές και τις ομάδες να προετοιμάζονται πυρετωδώς για τον αγώνα στην Ιαπωνία. Αξίζει να σημειωθει ότι ο ταχύτερος χρόνος σημειώθηκε στα πρώτα λεπτά της διαδικασίας. Μάλιστα, το ίδιο αυτοκίνητο κατέληξε στις μπαριέρες, στα χέρια άλλου οδηγού όμως ,του Andre Lotterer (έχει να μικρό πέρασμα από τη Formula 1 με την Caterham), στο μέσο της διαδρομής, με το Γερμανό να επιστρέφει στα pits ώστε να συνεχίσει την προσπάθειά του.
Τo Audi με το νούμερο 8 με οδηγό τον Loic Duval κατέλαβε την τρίτη θέση με χρόνο 1:25:838, αφήνοντας στην τέταρτη θέση με μόλις 43 χιλιοστά διαφορά, τον ελβετό Sebastian Buemi, πρώην οδηγό της Torro Rossο (1:25:885). H Porsche με τον αριθμό 2, η οποία προηγείται στο πρωτάθλημα, έδειξε να αντιμετωπίζει προβλήματα, συμμετέχοντας μόνο στα τελευταία 20 λεπτά της διαδικασίας,εξ αιτίας μιας διαρροής λαδιού στο γύρο εξόδου από τα pits. Παρόλα αυτά, με οδηγό το Neel Jani το νούμερο 2 σημείωσε τον πέμπτο κατά σειρά χρόνο, αφήνοντας πίσω τον έτερο οδηγό της Porsche, τον πολύπειρο Mark Webber.
Στις άλλες κατηγορίες, στην LMP1-L το Rebellion με το νούμερο 13 ήταν ταχύτερο 7 δέκατα του δευτερολέτου από το νούμερο 4 της ByColes. Στην LMP2, o Alex Brundle που έχει ως team-mates τους Roman Runsinov και Will Stevens, κινήθηκε ταχύτερα με χρόνο 1:33:204, βάζοντας το νούμερο 26 της G-Drive Oreca στην κορυφή των χρόνων, ακολουθούμενος από το νούμερο 31 του Pipo Derani και τον Johnny Kane με τον αριθμό 42.Για τους νεοεισελθόντες στην κατηγορία, το νούμερο 30 της ομάδας Sean Galeal, με οδηγούς τον Giedo Van Der Garde και τον Antonio Giovinazzi, κατέλαβε την έβδομη θέση, την ώρα που ο φερόμενος ως αντικαταστάτης του Felipe Massa στη Williams εν όψει του 2017 Alex Lynn με τον αριθμό 15, ήταν ενδέκατος μόλις λόγω μηχανικού προβλήματος.Τέλος, στην GTE-Pro ο Andy Priaulx κατετάγη πρώτος με Ford, ακολουθούμενος από τον Michael Cristensen. H καλύτερη Ferrari ήταν στην τρίτη θέση, με την Aston Martin να καταλαμβάνει τις θέσεις 6 και 7 αντίστοιχα.H GTE-Am η AF Corse κινήθηκε ταχύτερα κατά 2 δέκατα από την Aston Martin.
Αναμένεται ένας πολύ ενδιαφέρον αγώνας και περιμένουμε να δούμε τι πρόκειται να συμβεί…
Τα αποτελέσματα όπως αυτά προέκυψαν μετά το τέλος των πρώτων δοκιμών:
Cla | # | Οδηγοί | Αυτοκίνητο | Κατηγορία | Χρόνος | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 7 | Andre Lotterer Marcel Fassler Benoit Tréluyer |
Audi R18 | LMP1 | 1’25.030 | |
2 | 6 | Stéphane Sarrazin Kamui Kobayashi Mike Conway |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’25.556 | 0.526 |
3 | 8 | Lucas di Grassi Loic Duval Oliver Jarvis |
Audi R18 | LMP1 | 1’25.838 | 0.808 |
4 | 5 | Anthony Davidson Kazuki Nakajima Sébastien Buemi |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’25.885 | 0.855 |
5 | 2 | Romain Dumas Neel Jani Marc Lieb |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’25.962 | 0.932 |
6 | 1 | Mark Webber Timo Bernhard Brendon Hartley |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’26.097 | 1.067 |
7 | 13 | Alexandre Imperatori Dominik Kraihamer Matheo Tuscher |
Rebellion R-One | LMP1 | 1’30.917 | 5.887 |
8 | 4 | Simon Trummer Oliver Webb Pierre Kaffer |
CLM P1/01 | LMP1 | 1’31.549 | 6.519 |
9 | 26 | Will Stevens Roman Rusinov Alex Brundle |
Oreca 05 | LMP2 | 1’33.204 | 8.174 |
10 | 31 | Pipo Derani Ryan Dalziel Chris Cumming |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’33.475 | 8.445 |
11 | 42 | Jonny Kane Lewis Williamson |
Gibson 015S | LMP2 | 1’33.486 | 8.456 |
12 | 43 | Bruno Senna Ricardo Gonzalez Filipe Albuquerque |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’33.527 | 8.497 |
13 | 44 | Roberto Merhi Richard Bradley Matthew Rao |
Oreca 05 | LMP2 | 1’33.676 | 8.646 |
14 | 37 | Vitaly Petrov Viktor Shaytar Kirill Ladygin |
BR01 | LMP2 | 1’34.069 | 9.039 |
15 | 30 | Giedo van der Garde Sean Gelael Antonio Giovinazzi |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’34.250 | 9.220 |
16 | 35 | Paul-Loup Chatin Ho-Pin Tung David Cheng |
Alpine A460 | LMP2 | 1’34.316 | 9.286 |
17 | 36 | Nicolas Lapierre Gustavo Menezes Stéphane Richelmi |
Alpine A460 | LMP2 | 1’34.396 | 9.366 |
18 | 27 | Maurizio Mediani Nicolas Minassian Mikhail Aleshin |
BR01 | LMP2 | 1’34.503 | 9.473 |
19 | 45 | Shinji Nakano Tor Graves Alex Lynn |
Oreca 05 | LMP2 | 1’34.818 | 9.788 |
20 | 67 | Harry Tincknell Andy Priaulx |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’39.216 | 14.186 |
21 | 77 | Richard Lietz Michael Christensen |
Porsche 911 RSR (2016) | LMGTE PRO | 1’39.545 | 14.515 |
22 | 51 | Gianmaria Bruni James Calado |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’39.697 | 14.667 |
23 | 66 | Stefan Mücke Olivier Pla |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’39.716 | 14.686 |
24 | 71 | Sam Bird Davide Rigon |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’39.743 | 14.713 |
25 | 95 | Marco Sorensen Nicki Thiim |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’40.176 | 15.146 |
26 | 97 | Darren Turner Richie Stanaway |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’40.590 | 15.560 |
27 | 83 | François Perrodo Emmanuel Collard Rui Aguas |
Ferrari F458 Italia | LMGTE AM | 1’40.775 | 15.745 |
28 | 98 | Pedro Lamy Paul Dalla Lana Mathias Lauda |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE AM | 1’40.935 | 15.905 |
29 | 50 | Pierre Ragues Ricky Taylor Yutaka Yamagishi |
Chevrolet Corvette C7-Z06 | LMGTE AM | 1’41.287 | 16.257 |
30 | 78 | Christian Ried Wolf Henzler Joel Camathias |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’41.292 | 16.262 |
31 | 88 | David Heinemeier Hansson Patrick Long Khaled Al Qubaisi |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’41.458 | 16.428 |
32 | 86 | Michael Wainwright Adam Carroll Ben Barker |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’41.795 | 16.765 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!