Η νέα χρονιά της Formula 1 ξεκίνησε με έναν ανατρεπτικό αγώνα στην πίστα του Albert Park της Μελβούρνης, με τον Sebastian Vettel να βλέπει πρώτος την καρώ σημαία, μπροστά από το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, Lewis Hamilton. Ο Βρετανός της Mercedes στάθηκε άτυχος, λόγω της εισόδου του safety car και των περιορισμών στην ταχύτητα που αυτό επιβάλλει, αλλά και “θύμα” της στρατηγικής της Ferrari.
Η Scuderia είχε και τους δύο οδηγούς της κοντά στον Βρετανό και με την είσοδο του Kimi Raikkonen στα pits, οδήγησε τη Mercedes στο να καλέσει στα pits τον Hamilton, υπό την απειλή των φρέσκων ελαστικών του Φινλανδού της Ferrari. Ταυτόχρονα, ο Sebastian Vettel έμεινε στην πίστα, ενώ βρισκόταν τρίτος πριν τα pit stop. Η εγκατάλειψη της Haas του Romain Grosjean έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και οι μηχανικοί της ιταλικής ομάδας βρήκαν την κατάλληλη ευκαιρία για να καλέσουν το Γερμανό στα pits. Οι περιορισμοί της ταχύτητας που είχε ο Hamilton λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας και αντίστοιχα ο σύντομος χρόνος που διήρκησε το pit stop του Vettel, εκμηδένισαν τις όποιες διαφορές υπήρχαν πριν τα pit stop (περίπου 8 δευτερόλεπτα), με τον Γερμανό να βγαίνει οριακά μπροστά από τον αντίπαλό του.
Στη συνέχεια του αγώνα ο Hamilton επεδίωξε με κάθε τρόπο να προσπεράσει το προπορευόμενο κόκκινο μονοθέσιο, ανεπιτυχώς όμως. Μάλιστα, στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, ο Βρετανός πίεσε αρκετά, κάνοντας ένα οδηγικό λάθος στην έξοδο της στροφής 9, χάνοντας αρκετό χρόνο. Έπειτα, εξακολούθησε να πιέζει, ώστε να φτάσει ξανά τον Vettel, πριν οπισθοχωρήσει στους τελευταίους γύρους, κάτι που ασφαλώς δεν ήταν τυχαίο, αλλά αφορούσε τη συντήρηση της μονάδος ισχύος του μονοθεσίου του, που φάνηκε να ταλαιπωρείται αρκετά από την προσπάθεια του Βρετανού.
Αναφορικά με τα παραπάνω, ο αρχιμηχανικός της Mercedes, Andrew Shovlin, σημείωσε:
“Ίσως να μας ακούσατε στην ενδοεπικοινωνία να λέμε στο Lewis ότι υπήρχε υπερθέρμανση, κάτι που συμβαίνει όταν τα μονοθέσια είναι πολύ κοντά, καθώς δεν πηγαίνει καθαρός αέρας στο σύστημα ψύξεως για να διατηρηθούν κρύες οι θερμοκρασίες”.
“Πράγματι, ο κινητήρας έφτασε σχετικά κοντά στα όρια της θερμοκρασίας και εμείς παρακολουθούσαμε προσεκτικά. Μπορείς να φτάσεις κοντά στα όρια, απλά χρειάζεται να προσέχεις να μην τα ξεπεράσεις. Στην περίπτωση του Lewis ήμασταν εντάξει. Ήμασταν λίγο πάνω από το όριο όταν είπε ότι δεν μπορούσε να προσπεράσει και ότι θα “έσωζε” τον κινητήρα. Σωστά σε αυτό το σημείο απλά οπισθοχώρησε και προστάτευσε το μονοθέσιο. Μπορείς να μειώσεις τη δύναμη της μηχανής, ώστε να μην μπορεί να δουλεύει τόσο σκληρά, αλλά είμαστε σίγουροι ότι ο κινητήρας θα βρίσκεται σε καλή κατάσταση.”
Τέλος, αναφορικά με τη φημολογία περί αντικατάστασης αυτού του κινητήρα και την εισαγωγή δεύτερου στο Bahrain, ο Andrew Shovlin ήταν κατηγορηματικός:
“Είμαστε περιορισμένοι στο ποιες δοκιμές μπορούμε να κάνουμε, διότι στην πράξη δεν μπορούμε να δοκιμάσουμε τον κινητήρα, δεν μας επιτρέπεται, εκτός από τότε που θα φτάσουμε στο Bahrain. Αυτήν τη στιγμή αυτή είναι η μόνη μονάδα ισχύος που έχουμε στη διάθεσή μας για τον Lewis. Θα τρέξουμε με αυτήν στο Bahrain και στην Κίνα και θα τις παρακολουθούμε όπως πάντα, για να διασφαλίσουμε ότι όλα είναι καλά συνεχώς.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!