Ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto, δήλωσε πως υπάρχουν συζητήσεις με τον ηγέτη της καπνοβιομηχανίας, Philip Morris International σχετικά με μια νέα χορηγία, παρά το γεγονός πως το logο της Mission Winnow εγκαταλείπεται για τους αγώνες εντός Ε.Ε.
Η PMI έχει γιορτάσει πολλούς τίτλους από κοινού με τη Ferrari, με το brand της, Marlboro, να διαφημίζεται στο κόκκινο μονοθέσιο από το 1997 έως και τα τέλη της δεκαετίας των 2000s, όταν και επήλθε ισχυρός περιορισμός της διαφήμισης τέτοιων προϊόντων στη Formula 1.
Μετά το λανσάρισμα του Mission Winnow της PMI, με όραμα ένα μέλλον μακριά από τον καπνό, πίσω στο 2018, η Ferrari άρχισε να τρέχει με τη χορηγία της Mission Winnow στα μονοθέσιά της, ενώ αποτέλεσε και χορηγό τίτλου της ομάδας για το 2019.
Έκτοτε, το brand αυτό χρησιμοποιείται ενίοτε, ανάλογα με τη χώρα που διοργανώνονται οι αγώνες και εν μέσω επιθυμίας της PMI να αποφύγει τις συγκρούσεις σχετικά με τους νόμους περί διαφήμισης καπνού. Τα λογότυπα δεν χρησιμοποιήθηκαν καθόλου για το 2020, επέστρεψαν όμως με ένα έντονο πράσινο χρώμα στο κάλυμμα του κινητήρα της SF21.
Ανακοινώθηκε ενόψει του Γαλλικού Grand Prix της προηγούμενης εβδομάδας πως το logo Mission Winnow δεν θα βρισκόταν στο μονοθέσιο στους επερχόμενους αγώνες εντός Ε.Ε., αλλά ούτε και στο Βρετανικό GP τον Ιούλιο.
Ο επικεφαλής της Ferrari όμως, Mattia Binotto, αρνήθηκε πως κάτι τέτοιο αποτελεί σημάδι λήξης της συνεργασίας με την PMI, δηλώνοντας πως δεν θεωρεί ότι αυτά τα δύο συμβάντα σχετίζονται.
“Εάν δείτε και την περσινή χρονιά, υπήρχαν αγώνες όπου δεν είχαμε το logo στο μονοθέσιο”, σχολίασε ο Ιταλός. “Αυτό οφειλόταν στους κανονισμούς διάφορων χωρών και προσπαθούμε απλά να τους σεβαστούμε όπως κάναμε στο παρελθόν και εξακολουθούμε να κάνουμε σήμερα”.
Η παρούσα χορηγική συμφωνία ανάμεσα σε Ferrari και PMI εκπνέει στο τέλος του 2021, αλλά ο Binotto δήλωσε πως έχουν ήδη ξεκινήσει συζητήσεις για ένα νέο συμβόλαιο ανάμεσα στις δύο πλευρές.
“Έχετε δίκιο, το συμβόλαιο τελειώνει στο τέλος του χρόνου”, πρόσθεσε ο Binotto. “Αλλά βρισκόμαστε σε συζητήσεις με την PMI, η οποία έχει υπάρξει ένας πολύ ισχυρός και στενός συνεργάτης μας για πολλά, πολλά χρόνια και έχουμε καλές σχέσεις”.
“Έτσι, το πώς θα καταλήξει η κατάσταση, θεωρώ πως θα το δούμε μέσα στους επόμενους μήνες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!