Η Ferrari θα προσπαθήσει να ανταγωνιστεί την ταχύτητα της Red Bull στις ευθείες, φέρνοντας νέα πίσω πτέρυγα στο πρώτο Grand Prix του Μαϊάμι.
Τέσσερις αγώνες έχουν πλέον περάσει στη σεζόν του 2022 και ακριβώς όπως φάνηκε ότι η Ferrari απομακρυνόταν και δεν τα μάτια της Red Bull, η αυστριακή ομάδα τους έφερε με νύχια πίσω στο γήπεδο της Ferrari.
Το Grand Prix της Emilia Romagna στην Imola ήταν ένας εφιάλτης για τη Ferrari. Ο Carlos Sainz εγκστέλειψε στον πρώτο γύρο μετά από τετακέ που έγινε από την επαφή του Ισπανού με τον Daniel Ricciardo, ενώ ο πρωτοπόρος του Πρωταθλήματος, Charles Leclerc, έχασε τον έλεγχο και άγγιξε τον τοίχο καθώς κυνηγούσε τον Sergio Perez της Red Bull, τερματίζοντας τελικά έκτος.
Ταυτόχρονα, η Red Bull έκανε το πρώτο της 1-2 από τη Μαλαισία το 2016, ενώ ο Max Verstappen πήρε τη νίκη με ένα buffer 16,5 δευτερολέπτων έναντι του Perez. Ήταν σαφές ότι οι προσπάθειες της Red Bull να μειώσει το βάρος από το RB18 είχαν αποδώσει, καθώς η ομάδα είχε μείνει χωρίς απάντηση στον ρυθμό της Ferrari στον προηγούμενο γύρο στην Αυστραλία.
Πλέον, η Red Bull υπολείπεται της Ferrari μόνο κατά 11 βαθμούς στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, ενώ ο Verstappen ανέβηκε 2ος στη βαθμολογία των οδηγών, μειώνοντας επίσης τη διαφορά, καθώς ο Ολλανδός τώρα είναι μόλις 27 πόντους πίσω από τον Leclerc.
Η Corriere della Sera αναφέρει ότι η απώλεια βάρους της RB18 επέτρεψε στους Verstappen και Perez να είναι πιο ευγενικοί με τα ελαστικά τους, κάτι που σε συνδυασμό με «άλλες μικρές αεροδυναμικές αναβαθμίσεις στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου», επέτρεψαν πιο επιθετικά στησίματα στους Κόκκινους Ταύρους.
Οι αναβαθμίσεις της Red Bull σύμφωνα με πληροφορίες θα συνεχιστούν στο Μαϊάμι για την πρώτη επίσκεψη της Formula 1 στο νεόκτιστο Διεθνές Αυτοκινητοδρόμιο του Μαϊάμι, αλλά η Ferrari ετοιμάζει αντεπίθεση.
Η Corriere della Sera αναφέρει ότι η Ferrari θα αποκαλύψει μια νέα πίσω πτέρυγα στο Μαϊάμι, σχεδιασμένη να μειώνει την οπισθέλκουσα και έτσι να “κερδίζει σε αεροδυναμική απόδοση”.
Για μεγάλο μέρος του πρωταθλήματος, όποτε η Red Bull και η Ferrari ήταν κοντά στην πίστα, κυρίως στις μάχες μεταξύ Verstappen και Leclerc, η Red Bull έμοιαζε σταθερά με την ομάδα με ένα πιο γρήγορο πακέτο σε ευθεία γραμμή. Έτσι, η νέα πίσω πτέρυγα της Ferrari θα προσπαθήσει να πάρει αυτό το συγκεκριμένο πλεονέκτημα της Red Bull, ενώ το δημοσίευμα προσθέτει ότι η Ferrari θα κάνει επίσης προσαρμογές στο κάτω μέρος του αμαξώματος της F1-75 σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις αναπηδήσεις στις οποίες ήταν επιρρεπής. «Επειδή εκεί χάνουμε στην απόδοση και πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτό», δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Mattia Binotto.
Ωστόσο, αποδεικνύεται ότι το Μαϊάμι είναι μόνο η αρχή των εργασιών αναβάθμισης στη Scuderia, με τον Binotto να αποκαλύπτει ότι έρχεται ένα «πιο ουσιαστικό πακέτο καινοτομιών» για το Ισπανικό Grand Prix.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!