Η Ferrari έφερε για αυτό το Σαββατοκύριακο στην Αυστρία ένα νέο σετ εμπρός πτέρυγες, έχοντας επιταχύνει τις αναβαθμίσεις που αρχικά σχεδιάζονταν για την Ουγγαρία, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τα σχεδιαστικά ζητήματα της SF1000.
Έχοντας αντιμετωπίσει δυσκολίες στις χειμερινές δοκιμές, η Ferrari τα βρήκε σκούρα το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο Red Bull Ring, με τον Charles Leclerc να καταφέρνει να φτάσει στο Q3 και τον Sebastian Vettel να κατατάσσεται 11ος.
Στον αγώνα, ο Leclerc είχε μια πολύ καλή εμφάνιση, τερματίζοντας 2ος. Ωστόσο, τα προβλήματα της Ferrari δεν έχουν εξαφανιστεί, καθώς σε ρυθμό γρήγορου γύρου, η Scuderia υστερεί κατά 0,9 δευτ. σε σχέση με τον περσινό ταχύτερο γύρο του Leclerc στην Αυστρία, και περίπου 1,2 δευτ. από τις Mercedes.
Έχοντας σχεδιάσει να φέρει ένα γενναίο πακέτο αναβαθμίσεων στην Ουγγαρία, ώστε να βελτιώσει τη συνολική απόδοση του μονοθεσίου, η Ferrari επιτάχυνε την εξέλιξη της νέας εμπρός πτέρυγας και έχει έτοιμο τον νέο σχεδιασμό για το GP της Στυρίας, όπως μπορεί να φανεί και στις παρακάτω εικόνες που τραβήχτηκαν από τον Giorgio Piola, ειδικό σε τεχνολογικά ζητήματα στη F1.
Η Ferrari, έχοντας αποτελέσει τον πρωτοπόρο στη διαμόρφωση μιας τετραγωνικής στοάς στην εξωτερική μεριά της εμπρός πτέρυγας πέρσι, πλέον έχει επιστρέψει σε μια πιο κοίλη γεωμετρία για τον συγκεκριμένο αγώνα.
Ωστόσο, αυτή πλαταίνει καθώς ο αέρας προχωρά προς το πίσω μέρος, απελευθερώνοντας γρηγορότερα την περιστρεφόμενη ροή αέρα που παράγεται από τη συγκεκριμένη στοά.
Επίσης, η Ferrari έκανε πιο πεπλατυσμένη την εξωτερική απόληξη των στελεχών της εμπρός πτέρυγας, επιτρέποντας στο πτερύγιο που βρίσκεται στην εξωτερική κάθε επιφάνεια της πτέρυγας να είναι μεγαλύτερο.
Αυτή η αποκοπή του πτερυγίου στο πίσω μέρος παραμένει ως έχει ώστε να κατευθύνει τη ροή του αέρα προς τα πάνω και προς τα έξω.
Φαίνεται, επίσης, πως υπάρχουν κάποιες λεπτομερείς αλλαγές στην κλίση των στελεχών της εμπρός πτέρυγας, καθώς η Ferrari ψάχνει να αναθεωρήσει την αστάθεια και τη νευρικότητα της SF1000 στις αργές στροφές. Εικόνα των εμπρός πτερύγων μπορεί να φανεί παρακάτω.
Σε σχέση με τον προηγούμενο σχεδιασμό (δηλαδή την κάτω πτέρυγα στην εικόνα), το νέο σχέδιο (πάνω πτέρυγα) έχει στελέχη με πιο σταδιακή μετάβαση στο εξωτερικό κάθετο τμήμα, με λιγότερη περιστροφή.
Η Ferrari ουσιαστικά συνεχίζει την αεροδυναμική της φιλοσοφία, η οποία βασίζεται στην έμφαση στο inboard, δηλαδή στην εύρεση κάθετης δύναμης από το μέσων των πτερυγίων, και όχι τις άκρες τους (outboard). Η Scuderia ελπίζει να βρει το μεγαλύτερο μέρος της κάθετης δύναμης της εμπρός πτέρυγας στο εσωτερικό τμήμα των πτερυγίων, με το εξωτερικό τμήμα να μπορεί να σχεδιαστεί ώστε να διευκολύνει τη διέλευση του αέρα γύρω από τα ελαστικά.
Ο νέος σχεδιασμός φαίνεται πως είναι μια προσπάθεια για αλλαγή του τρόπου με τον οποίο η ροή του αέρα στρέφεται προς τα έξω.
Στη Ferrari θα δοκιμάσουν τα νέα αυτά εξαρτήματα την Παρασκευή στις δοκιμές, ώστε να αποφασίσουν εάν πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα βελτίωσης σε σχέση με τις εμπρός πτέρυγες που χρησιμοποιήθηκαν στον προηγούμενο αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!