Το ξεκίνημα της φετινής χρονιάς έχει στιγματιστεί από προβλήματα αξιοπιστίας για την ομάδα της Alpine, ειδικά στην περίπτωση του Fernando Alonso, με τη γαλλική ομάδα παρ’ όλα αυτά να βρίσκεται στην πέμπτη θέση της κατάταξης του πρωταθλήματος των κατασκευαστών (22 βαθμοί, οι 20 από τον Esteban Ocon), σε απόσταση “αναπνοής” από τη McLaren (24 βαθμοί).
Ο τέταρτος αγώνας του πρωταθλήματος και πρώτος επί ευρωπαϊκού εδάφους διεξάγεται στην ιστορική πίστα της Imola το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Alpine, Otmar Szafnauer, το σημείο αυτό της σεζόν είναι συνώνυμο της έλευσης των πρώτων αναβαθμίσεων: “Θα φέρουμε κάποιες αναβαθμίσεις στην Imola, αυτό είναι σίγουρο. Δεν θα εκπλαγώ αν όλοι φέρουν αναβάθμιση στην Imola, έτσι φαίνεται στα 25 χρόνια που το κάνω αυτό, για κάποιο λόγο, οι πρώτοι ευρωπαϊκοί αγώνες είναι το σημείο όπου όλοι έχουν προγραμματίσει τις αναβαθμίσεις τους. Παλιά ήταν η Βαρκελώνη, τώρα είναι η Imola. Είναι όμως και ο τέταρτος αγώνας. Έτσι, γύρω στον τέταρτο/πέμπτο αγώνα, όλοι φέρνουν αναβαθμίσεις, οπότε και εμείς θα φέρουμε μερικές. Όλες οι αναβαθμίσεις είναι στο αεροδυναμικό κομμάτι”.
“(Η αναβάθμιση) Είναι στο κομμάτι που κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά. Αυτό είναι το κομμάτι που αλλάζει. Δεν είναι από λίγο σε όλα τα σημεία. Και θα πρέπει να είναι σημαντικό”, προσέθεσε ο πρώην επικεφαλής της Aston Martin.
Ο ίδιος εμφανίζεται αισιόδοξος για τη συνέχεια της σεζόν, μετά την εικόνα του μονοθεσίου σε Αυστραλία και Σαουδική Αραβία: “(Η Μελβούρνη) έχει χαρακτηριστικά που έχουν και άλλες πίστες, οπότε θα είμαστε γρήγοροι και σε άλλα μέρη. Το μονοθέσιό μας είναι δυνατό σε ορισμένους τομείς και δεν είναι αδύναμο σε τίποτα, αλλά είναι λιγότερο δυνατό από άλλα. Και αυτή η πίστα (Μελβούρνη) και η Σαουδική Αραβία ήταν πολύ καλές. Νομίζω ότι η Imola θα είναι μια καλή πίστα για εμάς. Το midfield μπορεί να ανήκει στον οποιονδήποτε, συνεπώς πρέπει να είσαι ο καλύτερος στο midfield. Σχεδιάζουμε λοιπόν να είμαστε αυτή η ομάδα. Και θα δουλέψουμε σκληρά για να βεβαιωθούμε ότι είμαστε”.
Επιπλέον, αναφορικά με το εάν το budget cap θα επηρεάσει την προσπάθεια της Mercedes για επιστροφή στην κορυφή του grid, ο 57χρονος Ρουμάνος υπογράμμισε: “Στο παρελθόν, θα είχαν τα χρήματα και τους πόρους για να τα διαθέσουν (για την αναβάθμιση του μονοθεσίου). Ως εκ τούτου, ίσως ένας από τους περιοριστικούς παράγοντες για να μπορέσουν να διαθέσουν πολλούς πόρους σε αυτό, είναι τώρα το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού (budget cap). Συνεπώς, θεωρώ ότι το όριο στον προϋπολογισμό επίσης βοηθά. Και νομίζω δικαίως είναι το ίδιο για όλους, οπότε ας μην το αλλάξουμε”.
Καταληκτικά, ο αγώνας της Imola σηματοδοτεί την επιστροφή του Sprint Race, το οποίο είδαμε σε 3 αγώνες την προηγούμενη χρονιά (Silverstone, Monza, Interlagos). Μένει να δούμε εάν οι προγραμματισμένες αναβαθμίσεις θα βοηθήσουν την Alpine να κλείσει την ψαλίδα σε σχέση με τους πρωτοπόρους. Η απάντηση θα δοθεί το τριήμερο 22-24 Απριλίου στην πίστα Enzo e Dino Ferrari.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!