Ο τεχνικός διευθυντής της Toyota Gazoo Racing δήλωσε ότι η κατασκευάστρια εταιρεία είναι ικανοποιημένη με τον κανονισμό BoP για την Hypercar στο Portimao παρά την αρνητική επίπτωση που είχε στην στρωματοποίηση μεταξύ της κορυφαίας κατηγορίας και της LMP2.
Η Toyota με την GR010 Hybrid Le Mans και τα δύο Hypercars είχε δεχθεί μία επιπλέον αύξηση 26 kg για τον 2ο γύρο της σεζόν αυτό το σαββατοκύριακο, ενώ η Alpine Endurance Team με το μονοθέσιο της LMP1 θα είναι 22 kg πιο βαριά από τον εναρκτήριο αγώνα 6 ωρών του Spa τον προηγούμενο μήνα.
Και οι δύο ομάδες της Hypercar έχουν δεχθεί μείωση στην μέγιστη τελική τους απόδοση.
Ο υπολογισμός για την άφιξη του μη υβριδικού SCG 007 LMH της Glickenhaus και, σύμφωνα με την Toyota και τους συν διοργανωτές της ACO, δεν αντικατοπτρίζεται από τις παραστάσεις του αγώνα στο Spa όπου κέρδισε η GR010 Hybrid.
Η παράπλευρη συνέπεια του BoP είναι ότι το πρόσθετο βάρος και η μείωση ισχύος θα είναι λίγο για να αυξηθεί η διαφορά ρυθμού μεταξύ της Hypercar και της LMP2, όπου ήταν το σημείο συζήτησης στο Spa.
“Θα έλεγα ότι είναι ακριβώς ότι είναι μέρος της διαδικασίας του BoP,” δήλωσε ο επικεφαλής της Toyota Pascal Vasselon κατά την διάρκεια του σαββατοκύριακου στο Portimao.
“Η διαδικασία του BoP περιλαμβάνει ας πούμε την αρχική ισορροπία όπου βασίζεται στα δεδομένα που έχουν εγκριθεί.
“Η FIA και η ACO έχουν αρκετά δεδομένα για τα αυτοκίνητα. Τα χαρακτηριστικά των μετρήσεων στις δοκιμές της αεροδυναμικής σήραγγας της Sauber. Αυτοί έχουν δεδομένα του κινητήρα και του βάρους.
“Με βάση αυτά, είναι σε θέση να κάνουν μία πρόχειρη πρώτη ισορροπία. Έτσι αυτές οι ρυθμίσεις αντικατοπτρίζουν την είσοδο της Glickenhaus.”
Ο Vasselon περιέγραψε πως το BoP του Portimao είναι μία “προγραμματισμένη διαδικασία” για να εξασφαλιστεί η ισορροπία με τα δεδομένα που υπάρχουν από όλα τα αυτοκίνητα Hypercar στο ξεκίνημα της φόρμουλα LMH.
Ωστόσο, αυτός παραδέχτηκε πως η πρόσθεση βάρους και η μείωσης ισχύος στο Portimao δεν θα βοηθήσει στον αρκετά καλό διαχωρισμό μεταξύ της Hypercar και της LMP2.
Ο επικεφαλής της Toyota Rob Leupen δήλωσε ότι η Ιαπωνική μάρκα έφτασε στην Πορτογαλία χωρίς να “ανησυχεί για τον διαχωρισμό” των κατηγοριών σε σύγκριση με το Spa, όπου δήλωσε ότι η διαφορά απόδοσης μεταξύ των δύο κατηγοριών δεν ήταν αρκετή.
Μέχρι στιγμής τα αυτοκίνητα της LMP2 προηγούνται στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών του Portimao, αν και οι διαφορές μεταξύ των πρωτοπόρων αυτοκινήτων από τις δύο κατηγορίες prototypes είναι αρκετά κοντά.
“Αυτό που είναι λιγότερο αρνητικό στις συνθήκες που έχουμε, είναι ότι αυτό μας κάνει πιο αργούς: περίπου 0.6 δευτερόλεπτα,” εξήγησε ο Vasselon.
“Ο μέσος όρος στον αγώνα του Spa, ήταν 1.3 δευτερόλεπτα μπροστά από την LMP2. Αυτό σημαίνει ότι η διαφορά με την LMP2 μειώθηκε επιπλέον. Αυτό είναι, κάπως, ένα μεγάλο πρόβλημα.
“Αλλά από την πλευρά της LMH, την πλευρά της Hypercar, αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί. Αυτό ήταν μέρος της συμφωνίας που έγινε.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!