Η Toyota Gazoo Racing και η Alpine Endurance Team θα αγωνιστούν με περισσότερο βάρος στα αυτοκίνητα τους στην κατηγορία Hypercar για τον δεύτερο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής αυτό το σαββατοκύριακο, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Balance of Performance (Ισορροπία και Απόδοση) για τον αγώνα 8 ωρών του Portimao.
Τα δύο Hypercars Toyota GR010 Hybrid Le Mans θα αγωνιστούν με ελάχιστο βάρος 1066 kg, σημειώνοντας αύξηση 26 kg από τον εναρκτήριο αγώνα 6 ωρών στο Spa τον Μάϊο.
Η Alpine με την ORECA η οποία κατασκευάζει την μυ υβριδική A480 Gibson LMP1 έχει αύξηση 22 kg μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου γύρου, και τώρα βρίσκεται στα 952 kg.
Στο νέο SCG 007 LMH από την Scuderia Cameron Glickenhaus έχει δοθεί ελάχιστο βάρος 1030 kg, καθώς είναι το χαμηλότερο δυνατό βάρος για ένα Le Mans Hypercar.
Η Podium Advanced Technologies η οποία βοηθάει στην εξέλιξη του αυτοκινήτου της SCG θα έχει 965 MJ ενέργειας διαθέσιμα κατά την κούρσα ενός stint, συγκριτικά με τα 962 MJ της Toyota και τα 918 MJ της Alpine.
Η ελάχιστη μέγιστη ισχύς της Toyota έχει μειωθεί κατά 5 kW στα 515 kW (ή 7 hp στα 690 hp). Η Alpine έχει επίσης μία μικρή μείωση από το Spa, από τα 454 στα 450 kW (603 hp).
Η SCG 007 θα αγωνιστεί με 520 kW στο ντεμπούτο της στο WEC. Η Glickenhaus θα παρουσιάσει ένα μόνο αυτοκίνητο στο Portimao αλλά σκοπεύει να έχει ένα δίδυμο συμμετοχών στο grid για τον τρίτο γύρο στην Monza.
Ο κανονισμός BoP χτύπησε και τους δύο Toyota και Alpine αντίστοιχα στον αγώνα του Spa όπου η λεγόμενη διαδικασία διαστρωμάτωσης που διαχωρίζει τη νέα κατηγορία Hypercar, η οποία ήταν πιο αργή από την προκάτοχο της LMP1 και την δεύτερη κατηγορία LMP2 το οποίο παρατηρήθηκε στον αγώνα για πρώτη φορά.
Η νικήτρια Toyota GR010 Hybrid της πήρε περισσότερο από μισό αγώνα για να προηγηθεί του μονοθέσιου της LMP2, οδηγώντας την Toyota να προτείνει πως η διαφορά των κατηγοριών θα πρέπει να γίνει μεγαλύτερη.
Ωστόσο, οι διοργανωτές του WEC η ACO και η FIA δήλωσαν ότι στο Spa η Gibson που προμηθεύει τις LMP2s δεν θα δοθούν επιπλέον μειώσεις στην απόδοση τους από αυτές που ανακοινώθηκαν τον Απρίλιο.
Αλλαγές δεν θα υπάρξουν από το Balance of Performance στα αυτοκίνητα της GTE των Ferrari, Porsche και Aston Martin οι οποίες θα δώσουν το παρών στο Portimao.
Η Porsche 911 RSR-19 θα συμμετέχει στα 1246 kg συγκριτικά με την Ferrari 488 GTE Evo η οποία θα είναι στα 1260 kg ελάχιστο βάρος, όπως συνέβη και στον εναρκτήριο γύρο της σεζόν.
Στην GTE-Am, η νικήτρια του Spa με το No. 83 της AF Corse με Ferrari της έχουν δοθεί 30 kg επιπλέον, ενώ έγινε το πιο βαρύ αυτοκίνητο στο grid με 1300 kg.
Η TF Sport με το No. 33 της Aston Martin Vantage GTE κουβαλάει επιπλέον 20 kg και θα έχει τελικό βάρος στα 1267 kg, συγκριτικά με τις υπόλοιπες Astons στην Am όπου είναι στα 1247 kg.
Η Cetilar Racing με Ferrari, η οποία βρέθηκε στο βάθρο στον αγώνα του Spa, έχει 10 kg αύξηση και τώρα τρέχει στα 1280 kg.
Το Success ballast είναι στα 15, 10 και 5 kg ως πακέτο και εφαρμόζεται στα κορυφαία τρία αυτοκίνητα των προηγούμενων δύο αγώνων της φετινής σεζόν, και στους πρώτους τρεις της κατάταξης του πρωταθλήματος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!