Η Renault θα εισαγάγει την πολυαναμενόμενη νέων χαρακτηριστικών MGU-K αυτό το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix της Αυστρίας, αλλά οι πελατειακές της ομάδες (Aston Martin Red Bull Racing και McLaren) δεν είναι υποχρεωμένες να την χρησιμοποιήσουν.
Η νέα MGU-K, η οποία είχε προγραμματιστεί για εισαγωγή νωρίς, σχεδόν στην έναρξη της σεζόν του 2017 μετά από πάρα πολλές καθυστερήσεις πήρε επιτέλους το πράσινο φως για να χρησιμοποιηθεί κανονικά στους αγώνες και από τις τρεις ομάδες.
Ωστόσο, το αφεντικό της Renault F1, ο Cyril Abiteboul, λέει πως τουλάχιστον μια πελατειακή ομάδα προτίμησε να παραμείνει στην προγενέστερη έκδοση, τουλάχιστον για την Αυστρία.
Μια από τις επιπλοκές είναι ότι “υπό τους κανονισμούς του 2018 ένας οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει μόνο 2 MGU-K στη σεζόν” και αν τις ξεπεράσει τότε αρχίζουν οι ποινές.
Σχετικά με την εισαγωγή της νέας MGU-K o Abiteboul δήλωσε στο Motorsport.com: Είναι διαθέσιμη για όλα τα μονοθέσια που την θέλουν. Αυτό που συμβαίνει όμως, είναι ότι δεν θέλησαν όλες οι ομάδες να περάσουν στην νέων χαρακτηριστικών MGU-K.”
“Είναι κάτι που περιμέναμε πάρα πολύ, αλλά είναι ένα πρόβλημα το ότι μερικές ομάδες επέλεξαν να μην την εισαγάγουν, κάτι που σημαίνει ότι θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την προγενέστερη έκδοση, με μεγαλύτερο ρίσκο αξιοπιστίας.”
“Αλλά αυτή είναι η φιλοσοφία μας, να δεχόμαστε τις επιλογές των ομάδων, έχοντας όλες τις πληροφορίες.”
Η αλλαγή αυτή έρχεται αμέσως μετά την αποτυχία της προγενέστερης MGU-K του εργοστασιακού οδηγού της Renault, Carlos Sainz Jr. στους τελευταίους γύρους του Γαλλικού Grand Prix.
“Είναι ένα κομμάτι το οποίο γνωρίζουμε ότι είναι εύθραυστο, ένα κομμάτι που επίτηδες αποφασίσαμε να καθυστερήσουμε, επειδή ξέραμε ότι έρχεται ένα νέο και καθαρό, νέων χαρακτηριστικών κομμάτι με καλύτερη επίδοση, καλύτερη αποθήκευση και με μεγαλύτερο επίπεδο αξιοπιστίας.”
“Θα την έχουμε αυτή την εβδομάδα (στην Αυστρία) αλλά είναι λίγο αργά γι ‘αυτή την συγκεκριμένη MGU-K.”
“Λέγοντας το αυτό δεν είναι κάτι κακό, επειδή αυτό δείχνει ότι πιέζουμε στο όριο και αποδεχόμαστε το να παίρνουμε ρίσκα.”
Δείτε το σχετικό άρθρο με τον επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της Renault, Remi Taffin να εξηγεί τον Μάιο, τους λόγους της καθυστέρυσης και τα ρίσκα του να αλλάξουν τώρα στη νέα MGU-K.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!