H Renault προσπαθεί ακόμα να επιβεβαιώσει την αξιοπιστία της νέας MGU-K και δεν έχει τεθεί η ημερομηνία που θα φέρει την αναβάθμιση στο σημαντικό αυτό κομμάτι του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.
Ο γαλλικός κατασκευαστής κινητήρων χρησιμοποιεί μια MGU-K σε συνεργασία με την ιταλική εταιρία Magnetti Marelli, με ένα σχεδιασμό κατά-παραγγελία της Renault Sport να ήταν προγραμματισμένο να κάνει την εμφάνισή της στο ξεκίνημα της προηγούμενης σεζόν.
Αναβλήθηκε όμως λόγο προβλημάτων αξιοπιστίας και η Renault δεν έχει ακόμα καταφέρει να φτάσει την απαιτούμενη απόσταση στο δυναμόμετρο, ανάμεσα στις 8.000 χλμ με 10.000 χλμ, για να είναι ικανοποιημένη με το νέο στοιχείο ότι θα μπορεί να αντέξει όλη τη χρονιά.
“Είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να δουλέψουμε στο βάρος και αυτή είναι η μία λύση”, είπε ο επικεφαλής του τεχνικού τμήματος της Renault, Remi Taffin. “Γιαυτό δεν βιαζόμαστε προς αυτή τη λύση. Δεν υπάρχει ξεκάθαρος στόχος το πότε. Θα έλεγα πως όταν θα είναι έτοιμο, θα πάμε σε αυτό. Είναι θέμα αξιοπιστίας, έχει να κάνει με το να κάνουμε αυτήν την MGU-K να αντέχει στα περιθώρια που θέλουμε.”
Η νέα MGU-K της Renault έτρεξε στη πίστα κατά τη διάρκεια δοκιμών τον προηγούμενο χρόνο, δείχνοντας ότι δουλεύει, αλλά ακόμα λείπει όπως λέει ο Taffin “αυτό το τελευταίο περιθώριο επιβεβαίωσης που χρειάζεται το προϊόν.”
H MGU-K μαζεύει ενέργεια κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, μετατρέποντας την σε ηλεκτρική, το οποίο σημαίνει πως από μόνο του αποτελεί έναν πολύ απαιτητικό κύκλο και είναι θεμελιώδης στην απόδοση ολόκληρου του πακέτου στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Την ώρα που το ακριβές βάρος του νέου τμήματος της Renault παραμένει άγνωστο, ο Taffin αναφέρει πως η έμφαση στο να τρέξει η νέα MGU-K που σύμφωνα με τους κανονισμούς δεν πρέπει να είναι κάτω από τα 7 κιλά, είναι το βάρος. Η Renault εκ του παρόντος χρησιμοποιεί μια MGU-K που εικάζεται πως είναι αρκετά κιλά παραπάνω από τη νέα έκδοση.
Σχεδιάζει την πρώτη σημαντική αναβάθμιση στον κινητήρα να την φέρει στον Καναδά, ο οποίος είναι ο 7ος απ’ τους 21 αγώνες, αλλά η MGU-K πιθανώς θα έρθει μετέπειτα. Την προηγούμενη σεζόν, η διανυθέντα απόσταση στα Grand Prix από το GP Καναδά και μετά, ήταν περίπου στα 10.000 χλμ., σημείο στο οποίο θα έχει ήδη φτάσει στα όρια της η MGU-K, έναν αριθμό που έχει δυσκολευτεί να φτάσει στις δοκιμές το νέο κομμάτι, και το φετινό πρόγραμμα έχει έναν επιπλέον αγώνα στη ίδια περίοδο.
“Επηρεάζει το πότε θα το παρουσιάσουμε”, είπε ο Taffin όσον αφορά την αξιοπιστία. “Αν το φέρουμε στον 7ο αγώνα δεν θα κάνει 13 αγώνες, οπότε θα πρέπει να πάμε σε τρίτο κομμάτι και θα έχουμε ποινή.”
Το αφεντικό της Renault F1 Cyril Abiteboul ξεκαθάρισε πως τα αναμενόμενα ωφέλη από τον κινητήρα τους για το 2018 θα ξεπεράσουν την τωρινή απόσταση της Renault σε σχέση με την Ferrari και Mercedes. Ο τωρινός κινητήρας έχει ακόμα περιθώριο για τα επίπεδα μέγιστης απόδοσης και ο Taffin λέει πως η Renault ακόμα πιστεύει πως μπορεί να βρει “μισό δευτερόλεπτο” με τον φετινό κινητήρα.
“Είναι πάντα πρόβλημα να καθυστερείς το να έχεις την απόδοση στην πίστα, αλλά εμείς θέλουμε να έχουμε μια αξιόπιστη απόδοση στη πίστα”, είπε ο Taffin. “Στόχος είναι να είμαστε στο επίπεδο τουλάχιστον των καλύτερων μέχρι την αρχή της επόμενη χρονιάς. Έχει να κάνει με τη προσπάθειά μας να εισάγουμε την απόδοση μέσα στη χρονιά, και να προσπαθήσουμε επίσης, εάν είναι δυνατόν, να φέρουμε μερικά πράγματα του 2019 στο 2018.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!