Στη Red Bull είναι αποφασισμένοι να κάνουν εκ νέου διαμαρτυρία εναντίον της Mercedes εάν χρησιμοποιήσει το σύστημα στριψίματος διπλού άξονα (dual axis system, DAS) στο εναρκτήριο Grand Prix στη Μελβούρνη.
Η Mercedes στις φετινές δοκιμές, έφερε ένα καινοτόμο σύστημα, με την πρόθεση να το χρησιμοποιήσει στην επερχόμενη σεζόν. Βέβαια, το συγκεκριμένο σύστημα δεν θα είναι νόμιμο το 2021, με τους νέους τεχνικούς κανονισμούς.
Ενώ το μυστικό σχετικά με το σύστημα DAS της Mercedes έχει πλήρως γνωστοποιηθεί σε όλους, αυτό που δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο είναι το πότε σχεδιάζουν στην ομάδα να το χρησιμοποιήσουν. Όταν έλθει η συγκεκριμένη στιγμή, φαίνεται πως η Red Bull θα βρίσκεται σε αναμονή ώστε να κάνει επίσημη διαμαρτυρία ενάντια αυτού του συστήματος, με σκοπό η FIA να το εξετάσει περαιτέρω και να δώσει εξηγήσεις σχετικά με τον μηχανισμό αυτό.
“Για εμάς, το σύστημα αυτό δεν συμβαδίζει με τους κανονισμούς”, δήλωσε ο Helmut Marko στο F1-insider.com
“Έτσι, θα διαμαρτυρηθούμε όταν η Mercedes χρησιμοποιήσει το σύστημα στη Μελβούρνη”.
Αυτή η διαμαρτυρία φαίνεται πως θα γίνει πολύ κοντά με μια ακόμα που έκαναν οι κόκκινοι ταύροι εναντίον της Mercedes, αυτή τη φορά για τα πίσω φρένα της W11. Η συγκεκριμένη διαμαρτυρία, όπως μπορείτε να διαβάσετε και εδώ οδήγησε στην έκδοση τεχνικής ντιρεκτίβας από τη FIA, η οποία ανάγκασε τη Mercedes να προχωρήσει σε αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο συγκεκριμένο σημείο της W11.
Και μιας και μιλάμε για διαμαρτυρίες, ενδεχομένως να ακολουθήσει και μια ακόμα στο εγγύς μέλλον, αυτή τη φορά από τη Renault, η οποία θα αμφισβητήσει τη νομιμότητα της RP20, η οποία από πολλούς έχει ονομαστεί και ως “η ροζ Mercedes” εξαιτίας της πολύ μεγάλης ομοιότητάς της με το περσινό μονοθέσιο της ομάδας του Brackley.
Στη Mercedes, μετά τις αλλαγές στα φρένα φαίνεται πως βρίσκονται ιδιαίτερα απασχολημένοι, όχι μονάχα με πιθανές ενστάσεις ενάντια στο σύστημα DAS, οι οποίες θα επιφέρουν επιπλέον ελέγχους από τη FIA ενδεχομένως, αλλά και από κάποια προβλήματα αξιοπιστίας που αντιμετώπισε η μονάδα ισχύος της ομάδας τόσο στην W11, όσο και στην FW43 κατά τις δοκιμές.
Ο Lewis Hamilton είχε παραδεχτεί πως το συγκεκριμένο ζήτημα ήταν πρόβλημα για την ομάδα, προσθέτοντας όμως πως είχε κάθε εμπιστοσύνη στην ομάδα ως προς την επίλυσή του.
Η οποία εν τέλει φαίνεται πως ήρθε, όπως επιβεβαίωσε και ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, σήμερα στην Αυστραλία.
“Είμαστε χαρούμενοι που αντιμετωπίσαμε αυτά τα θέματα στις δοκιμές, παρά στους αγώνες, καθώς μπορέσαμε να δουλέψουμε πάνω στην επίλυσή τους χωρίς ποινές”.
Τα συγκεκριμένα προβλήματα που είχαν παρουσιαστεί στις δοκιμές, αφορούσαν διαφορετικά πράγματα. Στις πρώτες δοκιμές αφορούσαν την αποτελεσματική ψύξη της MGU-H, ενώ τη δεύτερη εβδομάδα αστοχίες σε έδρανα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!