Η Mercedes αναγκάζεται να προβεί σε αλλαγές της τελευταίας στιγμής, ύστερα και από την αμφισβήτηση των πίσω φρένων της W11 από τη Red Bull, γεγονός που οδήγησε σε τεχνική ντιρεκτίβα.
Σε μια αρκετά πολυάσχολη εβδομάδα για τη FIA, το κυβερνόν σώμα της F1 εξέδωσε μια νέα τεχνική ντιρεκτίβα, η οποία σχετίζεται με τα πίσω φρένα, ύστερα και από διαμαρτυρίες της Red Bull σχετικά με αυτά.
Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, οι μηχανικοί της Red Bull υποψιάζονταν πως οι αεραγωγοί των πίσω φρένων της W11 δεν ήταν εναρμονισμένοι με το Άρθρο 11.5 των Τεχνικών Κανονισμών, το οποίο αναφέρει:
Οι αεραγωγοί γύρω από τα πίσω φρένα, θεωρούνται μέρος του συστήματος πέδησης και δεν θα πρέπει να βρίσκονται εκτός των παρακάτω:
- Το παράλληλο στο έδαφος επίπεδο που βρίσκεται σε απόσταση 160mm πάνω από την οριζόντια νοητή γραμμή που περνά από το κέντρο του τροχού.
- Το παράλληλο στο έδαφος επίπεδο που βρίσκεται σε απόσταση 160mm κάτω από την οριζόντια νοητή γραμμή που περνά από το κέντρο του τροχού.
- Το κάθετο επίπεδο, παράλληλο στην εσωτερική επιφάνεια της ζάντας του τροχού και μετατοπισμένο κατά 120mm προς το επίπεδο που περνά από το κέντρο του μονοθεσίου.
- Στην εμπρόσθια κατεύθυνση, μια ακτίνα 330mm από το κέντρο του τροχού ή στην οπίσθια κατεύθυνση μια ακτίνα 180mm από το κέντρο του τροχού, όταν προβάλλεται από το εσωτερικό.
Η νέα τεχνική ντιρεκτίβα εκδόθηκε ως αποτέλεσμα σε πρόσφατες αντιδράσεις, οι λεπτομέρειες των οποίων δεν έχουν αποκαλυφθεί ακόμα. Σαν αποτέλεσμά της όμως, έχει αλλαγές στα πίσω φρένα της W11, με τη Mercedes να μην έχει άλλη επιλογή πλέον πέρα από το να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς, κάνοντας τις ανάλογες τροποποιήσεις.
Το συγκεκριμένο αίτημα για αποσαφήνιση των κανονισμών ανεβάζει τους τόνους, λίγες μόνο ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα του 2020, στο Albert Park.
Με τις ομάδες ακόμα να περιμένουν εξηγήσεις από τη FIA όσον αφορά το ζήτημα με τον κινητήρα της Ferrari, αλλά και το σύστημα DAS της Mercedes να προαλείφεται για πρεμιέρα στη Μελβούρνη, μαζί με τη νέα RP20 που φέρει πολλές ομοιότητες με την W10, σίγουρα στις επόμενες ημέρες θα υπάρχουν πολλά μέτωπα, εν αναμονή και της νέας σεζόν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!