Η Porsche πραγματοποίησε τις πρώτες δοκιμές σε μία πίστα παγκοσμίως με το μονοθέσιο LMDh να κάνει ένα “πολύ σημαντικό βήμα” για τον κατασκευαστή σύμφωνα με τον επικεφαλής της ομάδας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Όπως είχε γίνει αναφορά και την προηγούμενη εβδομάδα, η Porsche ξεκίνησε τυπικά τις δοκιμές στην πίστα με το LMDh, το οποίο δεν έχει ονομαστεί ακόμη, ακολουθώντας την παρουσίαση του prototype με το σασί της Multimatic στην πίστα δοκιμών του Weissach τον προηγούμενο μήνα.
Περισσότερα από 2000 km καλύφθηκαν σε πολλές ημέρες δοκιμές αυτή την εβδομάδα στην πίστα της Βαρκελώνης, όπου είδαμε επίσης και την Porsche με την 911 RSR-19 και το νέο αυτοκίνητο GT3 του 2023 να σημειώνει γύρους.
Οι οδηγοί όπου υπέγραψαν πρόσφατα με την Porsche Penske Motorsport Dane Cameron και Felipe Nasr ήταν μεταξύ αυτών των οδηγών που θα οδηγούσαν το μονοθέσιο LMDh.
“Οι επιτυχημένες δοκιμές στην Βαρκελώνη ήταν ένα πολύ σημαντικό βήμα,” δήλωσε ο επικεφαλής της Porsche Motorsport Thomas Laudenbach.
“Κατά την διάρκεια των πρώτων γύρων στις πρώτες δοκιμές στην πίστα μας στο Weissach, ήταν σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι οι βασικές λειτουργίες του prototype LMDh δουλεύουν.
“Στην Ισπανία, είδαμε όλο το εύρος της εξέλιξης: δοκιμές στους αγώνες αντοχής, την δουλεία στο στήσιμο του μονοθέσιου και, κάτι πολύ σημαντικό, την βελτίωση στην επικοινωνία μεταξύ όλων των συνεργατών όπου συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
“Το βρήκα πολύ σημαντικό πόσο γρήγορα οι εργαζόμενοι από τις Porsche, Penske, Michelin, Multimatic και οι υπόλοιποι μπορούν να βρεθούν μαζί ως μία μονάδα. Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους για τον ρόλο που έπαιξαν.”
#PorschePenskeMotorsport – #Porsche's brand new #LMDh prototype has successfully clocked up its first kilometres on a "real" race circuit.@Team_Penske @FIAWEC @IMSA @24hoursoflemans #TeamPorsche @Michelin_Sport @ANSYS @TAGHeuer @Mobil1 @MichelinRaceUSA @Multimatic pic.twitter.com/1OpDYqRwPT
— Porsche Motorsport (@PorscheRaces) February 17, 2022
Σε αντίθεση με το αρχικό shakedown, είναι κατανοητό ότι όλα τα εξαρτήματα του υβριδικού συστήματος για το LMDh βρισκόταν σε λειτουργία μετά από καθυστερήσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού όπου ανάγκασαν το μονοθέσιο να αγωνίζεται χωρίς το σύστημα αποθήκευσης μπαταρίας από την Williams Advanced Engineering τον Ιανουάριο.
“Ολοκληρώσαμε τις πρώτες δοκιμές σε μία ‘πραγματική’ πίστα και καταφέραμε να κάνουμε τα διπλά, περισσότερα από τα προηγούμενα χιλιόμετρα με το νέο LMDh Porsche με πάνω από 2000 χιλιόμετρα,” δήλωσε ο υπεύθυνος του εργοστασίου της Porsche στους αγώνες Urs Kuratle.
“Αυτό δείχνει ότι χρησιμοποιήσαμε τον χρόνο πολύ καλά μετά τις προγραμματισμένες αλλά ακυρωμένες δοκιμές για αυτή την εντατική προετοιμασία. Συμπεριλαμβανομένων των συνεργατών μας, περισσότερα από 70 άτομα βρέθηκαν στην πίστα.
“Από την άποψη οργάνωσης, αυτό είναι ακόμα μία πρόκληση. Έχουμε κάνει σημαντική πρόοδο όχι μόνο με το μονοθέσιο αλλά και με την λειτουργική συνεργασία και διαδικασίες μαζί με την Porsche Penske Motorsport.
“Αλλά έχουμε ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουμε προτού πάμε εκεί που θέλουμε να βρισκόμαστε.”
Οι δοκιμές σε Ευρώπη και Βόρεια Ευρώπη αναμένεται να εντείνουν τις προσπάθειες μας τις ερχόμενες εβδομάδες ενόψει του homologation για το μονοθέσιο αυτό το φθινόπωρο και το αγωνιστικό ντεμπούτο την επόμενη χρονιά στις 24 ώρες της Daytona.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!