Η ομάδα της McLaren τα τελευταία χρόνια έχει υποφέρει από έλλειψη ανταγωνιστικότητας, μαχόμενη για θέσεις κοντά στους βαθμούς, έχοντας ένα καλό τελευταίο κομμάτι το 2017. Η συνεργασία της με τη Honda τερματίστηκε, με τη Renault να είναι ο νέος προμηθευτής κινητήρων της ιστορικής ομάδας.
Η αλλαγή αυτή έχει φέρει ένα γενικότερο κλίμα ανανέωσης στη Βρετανική ομάδα και ιδιαίτερα στον Fernando Alonso, που θεωρεί ως ένα σημαντικό βήμα τη σύναψη συμφωνίας με τη Renault, την εργοστασιακή ομάδα με την οποία πανηγύρισε τους δύο παγκόσμιους τίτλους που έχει κατακτήσει μέχρι σήμερα, το 2005 και το 2006.
O επικεφαλής αεροδυναμικής της McLaren, Peter Prodromou, τονίζει πως το μονοθέσιο που θα μπει στις δοκιμές της Βαρκελώνης δεν θα απέχει πολύ από αυτό της προηγούμενης περιόδου, με τις αναβαθμίσεις να αναμένονται για το Grand Prix της Αυστραλίας:
“Έχουμε προσπαθήσει να βελτιώσουμε το μονοθέσιο, όπως έχουμε κάνει τα τελευταία τρία χρόνια. Έχουμε προσπαθήσει να το αναπτύξουμε με εξελικτικό στύλ. Θεωρώ πως μπορείτε να περιμένετε να δείτε κάτι παρόμοιο στο ξεκίνημα και έπειτα η αλήθεια είναι πως έχουμε ξοδέψει τους τελευταίους 2-3 μήνες, όντας επικεντρωμένοι στις αναβαθμίσεις του πρώτου αγώνα. Εκεί ήταν και εκεί βρίσκεται κυρίως η προσοχή μας, στο να προσπαθήσουμε να φέρουμε μια σημαντική αναβάθμιση αεροδυναμικά και μηχανολογικά και να βάλουμε τα δυνατά μας για τη Μελβούρνη.”
“Πιστεύουμε και αναμένουμε σε μεγάλο βαθμό πως το μονοθέσιο θα έχει παρόμοια αίσθηση από το ξεκίνημα, όπως στο τέλος της περυσινής χρονιάς και πως θα αποδώσει αναλόγως. Ευελπιστούμε να κάνουμε ένα βήμα προς τα εμπρός και μετά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι πιο ουσιώδες για τη Μελβούρνη.”
Η McLaren αισιοδοξεί πως θα καταφέρει να καταγράψει περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, όπου επηρεάστηκε σημαντικά από την αναξιοπιστία του κινητήρα της Honda. Ο στόχος λοιπόν της Βρετανικής ομάδας είναι να συμπληρώσει συνολικά 2000 χιλιόμετρα στις δοκιμές, δηλαδή 500 χιλιόμετρα ανά ημέρα.
O διευθυντής του μηχανολογικού τμήματος της ομάδας, Matt Morris, δήλωσε χαρακτηριστικά: “500 χιλιόμετρα ανά ημέρα είναι το σχέδιο. Αυτό είναι στο σχέδιο δοκιμών. Είναι πάντα καλό να βρίσκεσαι μπροστά, όπου και να είσαι (σε σύγκριση με πέρυσι). Αναφορικά με το μονοθέσιο, έχοντας το κιβώτιο με την υποστήριξη του κινητήρα της Renault, θα πάμε στις δοκιμές του χειμώνα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Ακόμη και αν είχαμε αλλάξει προμηθευτή κινητήρα πιο νωρίς, δεν θα είχαν γίνει κάποια άλλα πράγματα νωρίτερα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!