Η νέα μονάδα ισχύος της Honda είναι καλύτερη από τον κινητήρα του 2020 της Mercedes, σύμφωνα με τον τεχνικό της διευθυντή στη F1, Toyoharu Tanabe.
Φέτος, η Honda έχει ασχοληθεί πάρα πολύ με την εξέλιξη του κινητήρα της, όντας αποφασισμένη να δώσει στη Red Bull και την AlphaTauri μια εξαιρετική τελευταία σεζόν ως προμηθευτής τους στη F1.
Η προσπάθεια που έχει καταβάλει η Honda είναι τόσο μεγάλη που ο Tanabe θεωρεί πως ο φετινός κινητήρας “υπερβαίνει” την περσινή έκδοση του κινητήρα της Mercedes.
Βέβαια, απομένει να αποδειχτεί το εάν μπορεί να ανταγωνιστεί και να συγκριθεί επί ίσοις όροις με τον φετινό κινητήρα των ασημί βελών.
Ο Tanabe δήλωσε στο The Race: “Πιστεύω πως ξεπεράσαμε την περσινή Mercedes. Εξαρτάται από τις συνθήκες. Αλλά δεν έχουμε ιδέα για το πόση βελτίωση υπήρξε στον χειμώνα από την πλευρά της Mercedes”.
“Θα δούμε όταν ξεκινήσουν οι κατατακτήριες. Και μετά τον αγώνα”.
Η Red Bull βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στις δοκιμές του Bahrain. Ο χρόνος του Max Verstappen ήταν κορυφαίος, με 2ο αυτόν του Yuki Tsunoda της AlphaTauri, αν και εκμεταλλεύτηκε ένα κόλπο ο Ιάπωνας για να τραβήξει τα βλέμματα.
Ο Lewis Hamilton έκανε τον ταχύτερο γύρο από τις Mercedes, έχοντας τον 5ο χρόνο, ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τη Red Bull του Verstappen.
Αυτό όμως δεν φτάνει ώστε να ξεγραφτεί η ομάδα του Brackley, η οποίοι στην υβριδική εποχή και ειδικά στο κομμάτι του κινητήρα αποτελεί το σημείο αναφοράς, έχοντας μάλιστα δηλώσει πως ο φετινός κινητήρας περιλαμβάνει ορισμένες καινοτομίες.
Η ομάδα δεν έχει δώσει ενδείξεις για το τί είναι αυτές, με τον Hywel Thomas, επικεφαλής στο Brixworth, το τμήμα κινητήρων της Mercedes να δηλώσει κατά το λανσάρισμα της W12: “Έχουμε κάποιες εντελώς νέες καινοτομίες που θα βρεθούν για πρώτη φορά στη μονάδα ισχύος με την οποία θα τρέξουμε”.
“Αυτό ήταν ιδιαίτερα δύσκολο επειδή η προηγούμενη σεζόν τελείωσε αργά, έτσι η χειμερινή περίοδος ήταν μικρότερη απ’ το φυσιολογικό και μας δόθηκε λιγότερος χρόνος προετοιμασίας, κάτι που έβαλε επιπλέον πίεση στις δραστηριότητές μας”.
Η Honda, ωστόσο, δεν γνωρίζει τίποτα σχετικά με το τί μπορούσαν να αφορούν οι καινοτομίες αυτές.
“Πέρυσι, είδαμε ένα μεγάλο βήμα στην εξέλιξή μας”, δήλωσε ο Tanabe. “Είναι πολύ δύσκολο να μαντέψουμε τί συμβαίνει και ποιο είναι το αποτέλεσμα της εξέλιξής τους. Δεν έχουμε ακόμα απάντηση σε αυτό”.
Ο Tanabe είναι, ωστόσο, ελπιδοφόρος πως η φετινή σεζόν θα φέρει τη Red Bull σε μια θέση που θα παλεύει επί ίσοις όροις με τη Mercedes για τους τίτλους στα Πρωταθλήματα Οδηγών και Κατασκευαστών.
“Ελπίζω πως θα είμαστε σε μια θέση που θα παλέψουμε για το πρωτάθλημα με τη Mercedes”, σχολίασε ο Ιάπωνας.
“Αλλά γνωρίζω πολύ καλά πόσο δυνατή είναι η Mercedes σχετικά με τις τεχνικές της γνώσεις, το σασί, τη μονάδα ισχύος, τους οδηγούς και την ομαδική δουλειά”.
“Είναι λίγο νωρίς ώστε να πούμε κάτι μετά από τρεις μέρες δοκιμών”.
Μόλις μια εβδομάδα απομένει ώστε να φανεί κατά πόσο η Red Bull διαθέτει έναν κινητήρα που μπορεί να την φέρει να παλεύει στα ίσα με τις Mercedes. Το Grand Prix του Bahrain, το τριήμερο 26-28 Μαρτίου είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για παροχή αποδείξεων και δυναμικής από τις μονάδες ισχύος.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!