Η Mercedes επιβεβαίωσε πως η νέα μονάδα ισχύος τους για το 2021 διαθέτει “καινοτομίες” οι οποίες θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη φορά.
Το τμήμα κινητήρων πάντα ήταν ένας τομέας στον οποίο η Mercedes θεωρείτο πολύ δυνατή, ίσως και η δυνατότερη απ’ όλους τους κατασκευαστές. Αλλά για το 2021, φαίνεται πως κλιμάκωσαν περαιτέρω τις προσπάθειές τους.
Νέες “καινοτομίες” έχουν εισαχθεί στη μονάδα ισχύος του 2021, οι οποίες και θα “τρέξουν” για πρώτη φορά. Την ίδια ώρα, η Mercedes δηλώνει πως έχει αντιμετωπίσει και τα προβλήματα αξιοπιστίας τα οποία συνόδευαν τις αναβαθμίσεις αυτές.
“Συνεχίσαμε την εξέλιξη της τεχνολογίας στις μονάδες ισχύος”, δήλωσε ο Hywel Thomas, επικεφαλής του High Performance Powertrains, του τμήματος κινητήρων της Mercedes στο Brixworth.
“Είναι μια συνεχής διαδικασία, και νιώθουμε πως μπορέσαμε να κάνουμε ένα βήμα παραπέρα στο μέτωπο αυτό για άλλη μια φορά”.
“Ο δεύτερος τομέας είναι η αξιοπιστία. Ανακαλύψαμε μερικά σχεδιαστικά θέματα πέρυσι, έτσι δουλέψαμε πάνω σε αυτά και εισαγάγαμε μερικές αλλαγές για να τα αντιμετωπίσουμε”.
“Επίσης έχουμε και μερικές εντελώς νέες καινοτομίες που θα υπάρχουν στη μονάδα ισχύος για πρώτη φορά”.
“Αυτό ήταν ιδιαίτερα δύσκολο επειδή η περσινή σεζόν τελείωσε αργά, έτσι η χειμερινή περίοδος ήταν μικρότερη απ’ το φυσιολογικό. Αυτό, μας έδωσε λιγότερο χρόνο ώστε να προετοιμαστούμε, κάτι που έβαλε επιπλέον πίεση στην όλη διαδικασία”.
Ο Thomas επιβεβαίωσε ακόμα πως η Mercedes έχει προβεί σε “αλλαγές στο turbo”, σε μια προσπάθεια να “ελαχιστοποιηθεί η επιβάρυνση της απόρριψης θερμότητας”.
“Αυτές (οι καινοτομίες) είναι πιο εμφανείς γύρω από την ισχύ στον άξονα και την απόδοση της μονάδας ισχύος”, εξήγησε ο Thomas γύρω από το κυνήγι της Mercedes για θερμική αποτελεσματικότητα.
“Κάναμε επίσης δουλειά στη βελτίωση της αξιοπιστίας της μονάδας ισχύος. Το 2020, χρησιμοποιήσαμε αλουμινένια δομή, η οποία δεν ήταν τόσο αξιόπιστη όσο θα θέλαμε. Έτσι, φέραμε ένα νέο κράμα για το block του κινητήρα”.
“Κάναμε επιπλέον κάποιες τροποποιήσεις το σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ώστε να αυξήσουμε την ανθεκτικότητά του. Έχουμε μεγάλες δυσκολίες μπροστά μας για το 2021, με 23 αγώνες στο πρόγραμμα. Θα χρειαστεί να διασφαλίσουμε πως η αξιοπιστία της μονάδας ισχύος είναι αψεγάδιαστη”.
“Δουλέψαμε σκληρά στο κομμάτι αυτό και ελπίζουμε πως απέδωσε αυτή”.
Τέλος, ο Thomas επιβεβαίωσε πως η MGU-K έχει αναβαθμιστεί ξανά για το 2021, ώστε να γίνει πιο αξιόπιστη, αλλά επίσης και ευκολότερη στο να κατασκευαστεί.
“Την αλλάξαμε για φέτος, ώστε να επιτρέψουμε έναν πιο σταθερό τρόπο κατασκευής, ο οποίος θα βοηθήσει στην αύξηση της αξιοπιστίας της MGU-K”, εξήγησε.
Με περιορισμούς στον χρόνο που οι ομάδες θα έχουν στην αεροσήραγγα φέτος, η Mercedes είναι η ομάδα που δέχεται τις μεγαλύτερες επιπτώσεις, έχοντας πέρυσι κατακτήσει το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών. Έτσι, οι αναβαθμίσεις στη μονάδα ισχύος μπορεί να μην είναι κοινό θέαμα για τη Mercedes το 2021 ή για οποιονδήποτε άλλον κατασκευαστή.
“Τώρα, πρέπει να αποφασίσουμε από νωρίτερα σε ποια projects θα εστιάσουμε επειδή δεν έχουμε την πολυτέλεια να χρησιμοποιήσουμε πολύτιμες ώρες από τις δυναμομετρήσεις σε ιδέες που θα καταλήξουν να μην μπουν στο μονοθέσιο”, ανέφερε καταληκτικά ο Thomas.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!