Η έβδομη “στροφή” του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 για τη φετινή χρονιά περνά από το Μόντρεαλ του Καναδά, μια ιδιαίτερη πίστα που μας έχει χαρίσει αρκετό θέαμα κατά το παρελθόν. Χαρακτηριστική είναι η τελευταία στροφή, της οποίας η έξοδος έχει πάρει το όνομα “Wall of Champions”, αφού ουκ ολίγοι παγκόσμιοι πρωταθλητές έχουν έρθει σε επαφή με αυτόν τον τοίχο, καταστρέφοντας τα μονοθέσιά τους (Schumacher, Jacques Villeneuve, Damon Hill, Vettel, Button).
Ο προηγούμενος αγώνας στο Μονακό δεν έθελξε ιδιαίτερα με το θέαμα που παρουσίασε, μην έχοντας αρκετές αλλαγές κατά τη διάρκειά του, ειδικά όσον αφορά τις πρώτες 7 θέσεις. Στον Καναδά ευελπιστούμε να παρακολουθήσουμε έναν αγώνα με αρκετά προσπεράσματα. Προς αυτήν την κατεύθυνση φαίνεται να κινείται και η FIA, η οποία θα εισάγει μια τρίτη ζώνη DRS στην πίστα Gilles Villeneuve.
Συγκεκριμένα, στην έξοδο της στροφής 7 μέχρι τα φρένα για τη στροφή 8, όπου υπάρχει μια ακόμα μικρή ευθεία, θα υπάρχει μια επιπλέον ευκαιρία για προσπέρασμα ή σε κάθε περίπτωση το μονοθέσιο που ακολουθεί θα μπορεί να βρεθεί σε απόσταση “βολής” από το προπορευόμενο εν όψει της πίσω μεγάλης ευθείας.
Ο Charlie Whiting στα πλαίσια αυτής της προσθήκης δήλωσε χαρακτηριστικά: “Ήταν απλά για να προσφέρουμε κάτι διαφορετικό. Θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι πιο αποτελεσματικό σε άλλες πίστες, όπου υπάρχουν περισσότερες ευκαιρίες να το κάνουμε αυτό.”
Αξίζει να σημειωθεί πως η FIA έχει στραφεί προς την αύξηση της χρήσης του DRS, είτε με επιμήκυνση των ζωνών (Ισπανία), είτε με πρόσθεση ζωνών (Αυστραλία). Μένει να δούμε το αν η αλλαγή αυτή θα επιφέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η απάντηση το τριήμερο 8-10 Ιουνίου.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!