Η αναμονή έφτασε στο τέλος της. Πλέον η επίσημη έναρξη της σεζόν,για την οποία περιμέναμε αρκετούς μήνες, είναι λιγότερο από δύο εικοσιτετράωρα μακριά. Οι ομάδες συνέλεξαν τα δεδομένα από τις δοκιμές της Βαρκελώνης και προσθέσαν τις τελευταίες “πινελιές” εν όψει της έναρξης της νέας χρονιάς.
Για μια ακόμα σεζόν ο εναρκτήριος αγώνας της χρονιάς λαμβάνει χώρα στο Albert Park της Μελβούρνης, το προσεχές τριήμερο (23-25 Μαρτίου). Οι ευχές και οι προσδοκίες όλων είναι να δούμε ένα πρωτάθλημα με ανταγωνισμό και καθαρές μάχες εντός πίστας, με θέαμα ανάλογο της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στα πλαίσια της βελτίωσης του θεάματος και ιδιαίτερα των προσπερασμάτων, αρχής γενομένης από την Αυστραλία, θεσπίστηκαν 3 ζώνες DRS και όχι 2 όπως ήταν μέχρι σήμερα.
Συγκεκριμένα, υπήρχε ζώνη ανίχνευσης στην είσοδο της στροφής 14, εν όψει της ευθείας εκκίνησης-τερματισμού και της ευθείας από τη στροφή 2 μέχρι την 3. Με τα νέα δεδομένα, προστίθεται μια νέα ζώνη ανίχνευσης λίγα μέτρα πριν τη γρήγορη αριστερή στροφή 11, ενώ η ενεργή ζώνη θα είναι από την έξοδο της στροφής 12 μέχρι τα φρένα για τη 13, δημιουργώντας πολύ καλές ευκαιρίες για αρκετά προσπεράσματα, αφού πρόκειται για την πίσω ευθεία της πίστας. Πέραν αυτού, οι οδηγοί που βρίσκονται σχετικά κοντά στο προπορευόμενο μονοθέσιο θα έχουν την ευκαιρία να πλησιάσουν ακόμη πιο πολύ, εν όψει των αρχικών ζωνών DRS που επίκεινται.
Συνεπώς, πρόκειται για μια αλλαγή που αναμένεται να μεγαλώσει τον αριθμό προσπερασμάτων στο Albert Park, συνεπικουρώντας στη βελτίωση του θεάματος, που είναι και ο απώτερος σκοπός των νέων ιθυνόντων της Formula 1. Το DRS από το 2011, όταν και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά, έχει συγκεντρώσει αμφίπλευρες απόψεις, αφού από τη μία πλευρά το θέαμα βελτιώνεται λόγω των προσπερασμάτων, αλλά υπάρχει και μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων που αντιμάχονται της εφαρμογής του, διότι καθιστά τα προσπεράσματα πιο εύκολα από ότι στο παρελθόν, όπου οι οδηγοί κατέβαλαν αρκετή προσπάθεια για προσπεράσματα.
Αξίζει να σημειωθεί πως υπήρχε φημολογία για τροποποιήσεις στη στροφή 11, ώστε να γίνει πιο “ανοικτή” και αντίστοιχα να επιμηκυνθεί η ευθεία που προηγείται, όμως δεν επρόκειτο να βελτιώσει σημαντικά το θέαμα και δεν υπήρξε κάποια αλλαγή. Μένει να δούμε τα αποτελέσματα της εισαγωγής της τρίτης ζώνης DRS και την έκβαση του παρθενικού αγώνα της σεζόν στη Μελβούρνη.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!