Με το πρωτάθλημα του 2019 να βρίσκεται προ των πυλών και με τις ομάδες να έχουν ολοκληρώσει τις δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης, όλοι οι “προβολείς” εστιάζουν στον πρώτο αγώνα για το 2019 στο Albert Park της Μελβούρνης το τριήμερο μεταξύ 15-17 Μαρτίου.
Η νέα χρονιά όμως φέρνει και αρκετές αλλαγές στο πρωτάθλημα, όχι μόνο όσον αφορά τα μονοθέσια και τη σύνθεση των οδηγών της κάθε ομάδας, αλλά και σχετικά με οργανωτικά θέματα και καινοτομίες πάνω σε αυτά. Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται, έχει δρομολογηθεί η εισαγωγή επιπρόσθετου βαθμού για τον οδηγό που θα κάνει τον ταχύτερο γύρο κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
Πρόκειται για μια σημαντική τροποποίηση, καθώς ακόμα και αυτός ο βαθμός ενδέχεται να κάνει τη διαφορά. Αρκεί να θυμηθούμε πόσοι παγκόσμιοι τίτλοι έχουν κριθεί με μικρή διαφορά πόντων για να κατανοήσουμε τη σημασία αυτής της αλλαγής. Το σύστημα αυτό εφαρμόζεται και στην Formula E, ωστόσο στη Formula 1 αυτός ο βαθμός θα μπορέσει να αποδοθεί μόνο σε κάποιον που τερματίζει στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο επιπρόσθετος βαθμός για τον ταχύτερο γύρο δεν αποτελεί ακριβώς καινοτομία για το μαγικό κόσμο της Formula 1, καθώς εφαρμόστηκε από καταβολής του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα την πρώτη δεκαετία που διεξήχθη, στο διάστημα μεταξύ 1950 και 1959.
Μένει να δούμε το κατά πόσο θα επηρεάσει τις ισορροπίες η αλλαγή αυτή και το εάν οι οδηγοί (κυρίως αυτοί που βρίσκονται στις πρώτες θέσεις) θα έχουν το κίνητρο να πιέσουν για έναν ταχύτερο γύρο, με το ρίσκο της φθοράς των ελαστικών τους ή και κάποιου λάθους κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ευελπιστούμε σε κάθε περίπτωση να ενισχύσει το θέαμα των αγώνων, κάτι το οποίο είναι και το ζητούμενο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!