Τα νέα ελαστικά της Pirelli για το 2021 θα δώσουν πολλούς πονοκεφάλους στις ομάδες αναφορικά με τη σωστή διαχείρισή τους, όπως επιβεβαίωσε και η Ferrari.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia, Laurent Mekies, συμμερίζεται τη συγκεκριμένη άποψη καθώς τα πρωτότυπα του νέου ελαστικού κατασκευάστηκαν ως μέτρο αντιμετώπισης των συχνών κλαταρισμάτων στη φετινή σεζόν, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το Βρετανικό Grand Prix.
Το αρχικό πλάνο ήθελε τις ομάδες να διατηρήσουν τα φετινά ελαστικά και του χρόνου, για τρίτη διαδοχική σεζόν, αλλά αυτό απορρίφθηκε ύστερα από τα θέματα που αντιμετώπισαν στο Silverstone τον Αύγουστο οι Lewis Hamilton, Valtteri Bottas και Carlos Sainz.
Οι νέες γόμες δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά στο FP2 του Πορτογαλικού GP, μαζί με πολλές πιθανές διαφοροποιήσεις τους. Ως αποτέλεσμα των δεδομένων που πήρε η Pirelli, επιλέχτηκε και το ανάλογο πρωτότυπο που δοκιμάστηκε απ’ όλες τις ομάδες στη 2η περίοδο δοκιμών στο GP του Μπαχρέιν.
Τα ελαστικά του 2021, τα οποία είναι πιο ανθεκτικά αλλά ελάχιστα πιο αργά και έχουν επιπτώσεις στον χειρισμό των μονοθεσίων, δεν έγιναν αποδεκτά με δάφνες από τους οδηγούς όταν δοκιμάστηκαν στο Μπαχρέιν, με τους Lewis Hamilton και Sebastian Vettel να δηλώνουν πως θα προτιμούσαν να παραμείνουν με τις παρούσες γόμες.
Υπήρξαν ισχυρισμοί για υποστροφή και αδυναμία των νέων αυτών ελαστικών στο να επιλύσουν το συνεχώς ανακυπτόμενο πρόβλημα υπερθέρμανσης που είχε παρατηρηθεί στην παρούσα γενιά ελαστικών.
Ακολούθως, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, κάλεσε τους οδηγούς να υποστηρίξουν την Pirelli, δηλώνοντας πως το νέο αυτό ελαστικό είναι αναγκαίο ώστε να διαχειριστεί τις απαιτήσεις για κάθετη δύναμη στην τωρινή γενιά μονοθεσίων και να αποφευχθούν περαιτέρω αστοχίες.
Ο Mekies συμφώνησε με τον Wolff στο ότι οι ομάδες δεν θα πρέπει να ανησυχούν πλέον αναφορικά με το εάν θα αντέξουν τα ελαστικά στον αγώνα, αλλά τόνισε πως η νέα γόμα θα προκαλέσει πονοκεφάλους στις ομάδες, αναφορικά με το πώς θα πρέπει να αξιοποιηθεί για μέγιστα αποτελέσματα.
“Γνωρίζουμε πως αυτό το ελαστικό έχει φτιαχτεί για μεγαλύτερη ασφάλεια, το πρωτότυπο ελαστικό, έτσι έχουν τα πράγματα άρα”, δήλωσε ο Mekies στο Motorsport.com.
“Όλοι θέλουμε ασφάλεια, όλοι θέλουμε να πιέζουμε όσο περισσότερο μπορούμε χωρίς να πρέπει να ανησυχούμε σχετικά με την ασφάλεια των ελαστικών και θεωρώ πως αυτό έκανε και η Pirelli. Έτσι, ναι, έχουν λιγότερη πρόσφυση και δεν μας αρέσει η λιγότερη πρόσφυση, αλλά εάν αυτό είναι το τίμημα που πρέπει να πληρώσεις ώστε να την αποκτήσεις (τη μεγαλύτερη ασφάλεια), τότε είμαι σίγουρος πως είναι εντάξει”.
“Το δύσκολο μέρος με αυτά τα ελαστικά είναι πως, ναι, έχουν λιγότερη πρόσφυση, αλλά επίσης φέρνουν αλλαγές στην ισορροπία στις στροφές και αυτό πιθανότατα θα σημαίνει αρκετούς πονοκεφάλους μέσα στον χειμώνα ώστε να δούμε πως θα το αντιμετωπίσουμε αυτό με τον καλύτερο τρόπο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!