Πολλοί ήταν οι οδηγοί που μετά τις δοκιμές της Παρασκευής στο Μπαχρέιν, εξέφρασαν δυσαρέσκεια και παράπονα για τη νέα γόμα που δοκιμάζει η Pirelli, ενόψει του 2021.
Ως μέρος της εξέλιξης του νέου ελαστικού για το 2021, η Pirelli υποχρέωσε τους οδηγούς να κάνουν έναν ελάχιστο αριθμό γύρων στην πρώτη και δεύτερη περίοδο δοκιμών για το Grand Prix του Μπαχρέιν. Ωστόσο, μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών, πολλοί ήταν οι οδηγοί που δήλωσαν πως δεν βρήκαν ευχάριστη τη νέα αυτή κατασκευή ελαστικού.
Χαρακτηριστικά, ο Lewis Hamilton δήλωσε:
“Προσπαθώ σκληρά να μην πω τίποτα”, απάντησε ο Βρετανός όταν ρωτήθηκε για αυτά.
“Αυτό που θέλω να πω είναι πως, κάθε σαββατοκύριακο σε όλο το χρόνο έχουμε εδώ μια ομάδα από την Pirelli. Έχω τον ύψιστο σεβασμό για τα παιδιά που έρχονται εδώ, μας φουσκώνουν τα ελαστικά, τα φέρνουν και μας κρατούν ασφαλείς. Και κάνουν καταπληκτική δουλειά”.
“Είχαμε το ίδιο ελαστικό τα τελευτά δύο χρόνια. Στο τέλος του 2019 έφεραν ένα νέο ελαστικό, κάτι που συνήθως κάνουν. Και ήταν αρκετά χειρότερο. Έτσι, είπαν απλά ‘ΟΚ, θα κρατήσουμε το ελαστικό που είχαμε από πέρυσι'”.
“Έτσι, είχαν δύο χρόνια να εξελίξουν ένα καλύτερο ελαστικό. Και κατέληξαν με ένα ελαστικό που είναι τρία κιλά πιο βαρύ. Και είναι σχεδόν ένα δευτερόλεπτο στο γύρο πιο αργό”.
“Γνωρίζω πως για τους οπαδούς, αυτό δεν έχει κάποια διαφορά. Αλλά από την οπτική ενός οδηγού, συνεργαζόμαστε με εταιρείες και συνεργάτες που βρίσκονται στην αιχμή του τεχνολογικού δόρατος και εξελίσσονται και προοδεύουν”.
“Και αν οπισθοχωρείς μετά από δύο χρόνια εξέλιξης, εννοώ, δεν ξέρω τι συμβαίνει”.
“Έτσι, ξεκάθαρα δεν είναι καλά τα πράγματα. Και είναι ανησυχητικό. Προτιμώ να παραμείνω στα ελαστικά που έχουμε τώρα. Εάν αυτό είναι το καλύτερο που μπορούν να κάνουν, που ξεκάθαρα είναι, καλύτερα να μείνουμε με αυτά τα ελαστικά”.
Δηλώσεις σχετικά με τα ελαστικά έκανε και ο Sebastian Vettel.
“Δεν ήταν βήμα βελτίωσης”, σχολίασε ο Γερμανός μετά το P2 την Παρασκευή. “Το αντίθετο μάλιστα. Αξίζαν πιθανότατα την προσπάθεια, αλλά ελπίζω να μην δούμε αυτά τα ελαστικά ξανά. Είναι αρκετά χειρότερα σε σχέση με τα ελαστικά που έχουμε τώρα”.
“Εάν τα ελαστικά του 2019 είναι η μοναδική επιλογή για το 2021, τότε σίγουρα θα ήθελα να παραμείνουμε με τα ελαστικά του 2019”.
“Θεωρώ, πως όσο δεν έχουμε ένα ελαστικό που να μας δίνει κάτι που τα τωρινά ελαστικά δεν δίνουν, όπως λιγότερη υπερθέρμανση ή καλύτερη ευκαιρία να παλέψουμε μεταξύ μας, δεν θα έπρεπε να πάμε σε ένα άλλο ελαστικό”.
“Αυτό (του 2021) είναι σίγουρα χειρότερο και θα κάνει όλα τα προβλήματα με τα οποία δυσκολευόμαστε ήδη, ακόμα χειρότερα”.
Ο Daniel Ricciardo της Renault δήλωσε απ’ τη μεριά του πως δεν καταλάβαινε καλά τί προσπαθούσε να κάνει η Pirelli με τα προτεινόμενα αυτά ελαστικά.
“Είναι ΟΚ. Ήταν λίγο αργά”, σχολίασε ο Αυστραλός. “Αλλά ναι, για να είμαι ειλικρινής δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αυτή τη στιγμή τί προσπαθούμε να κερδίσουμε απ’ αυτά”.
“Γνωρίζω πως από δομικής άποψης προσπαθούν να τα κάνουν λίγο πιο ασφαλή θεωρώ, με βάση αυτά που έγιναν και στο Silverstone ίσως. Αλλά ναι, τα μπροστινά ελαστικά είχαν πιο ασθενή αίσθηση, έτσι υπάρχει λιγότερη πρόσφυση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!