Το πρώτο πρωινό του Charles Leclerc στην SF90 πήγε σύμφωνα με το σχέδιο καθώς Μονεγάσκος δεν ήταν απλά ο ταχύτερος, αλλά ήταν και ένας από τους πιο πολυάσχολους της περιόδου.
Ο Leclerc αντικατέστησε τον team-mate του Sebastian Vettel την Τρίτη για την δεύτερη ημέρα της δοκιμής πριν από την σεζόν στη Βαρκελώνη, κάνοντας τον καλύτερο χρόνο του στο 1:18.247.
Ήταν ένα άλλο ψυχρό ξεκίνημα στην ημέρα καθώς υπήρχε ομίχλη το πρωί αλλά γρήγορα εμφανίστηκε ο μπλε ουρανός. Οι καιρικές συνθήκες σήμαιναν ότι η διαδρομή ήταν εξαιρετικά ολισθηρή στην αρχή, κάτι που ο Alexander Albon ανακάλυψε καθώς είχε τετακέ με την STR14 του στα χαλίκια στη στροφή 4.
Not quite how Alex Albon will have imagined the start of his F1 career ?
Shortly after the green light on day two, this happens ?#F1 #F1Testing pic.twitter.com/148XJtc7eC
— Formula 1 (@F1) February 19, 2019
Αυτό έφερε την πρώτη κόκκινη σημαία της ημέρας.
Είχε και ένα δεύτερο τετακέ πριν το μεσημεριανό διάλειμμα, αλλά κατάφερε να αποφύγει τα χαλίκια.
Ο Daniel Ricciardo ήταν ο επόμενος στα χαλίκια καθώς γύρισε στην στροφή 1 χωρίς να είναι δικό του λάθος. Ο Αυστραλός, ξοδεύοντας χρόνο στη νέα του RS19, έχασε το ανώτερο τμήμα της πίσω πτέρυγας του στην κεντρική ευθεία. Ευτυχώς δεν χτύπησε τις μπαριέρες, καθώς θα μπορούσε να ήταν μια άσχημη συντριβή. Επέστρεψε στα pits μόνος του.
Lose a chunk of your rear wing ?
Still avoid the barriers ?
Decent reactions, @danielricciardo ?#F1 #F1Testing pic.twitter.com/TBzt5ehoDk
— Formula 1 (@F1) February 19, 2019
Ο Kevin Magnussen της Haas είχε μείνει στο γκαράζ του για κάποιο χρονικό διάστημα καθώς η Haas εργάστηκε σε ένα αβέβαιο πρόβλημα, τελείωσε λίγο λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τη Ferrari.
Ο νέος της Alfa Romeo Antonio Giovinazzi ήταν τρίτος πιο γρήγορος και οι τρεις στην κορυφή χρησιμοποίησαν την σύνθεση C3 για να θέσουν τους ταχύτερους χρόνους τους. Ο Giovinazzi τελείωσε μπροστά από τον Lando Norris στην McLaren και τον Pierre Gasly, ο οποίος έκανε τους πρώτους γύρους του στην RB15.
Ο Ricciardo ήταν έκτος, καθώς κατάφερε μόλις 27 γύρους πριν από την αποτυχία της πίσω πτέρυγας, ενώ ο Lewis Hamilton ήταν ο επόμενος με το 1:19.928 ως καλύτερό του.
Για άλλη μια φορά, η Mercedes επέλεξε να μείνει σε πιο αργή σύνθεση της Pirelli αντί να κάνει γρήγορους γύρους με χαμηλά φορτία καυσίμων.
Ο Lance Stroll της Racing Point και ο Albon ολοκλήρωσαν τον πίνακα των χρόνων.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!