Ο Valtteri Bottas αποκάλυψε πως είχε διαφορετικό spec της W12 από τον Lewis Hamilton στο Losail, ωστόσο δεν ήταν σε θέση να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες γι’ αυτό.
Ο προσεχώς οδηγός της Alfa Romeo, Valtteri Bottas, ήταν ταχύτερος σε δύο από τις τρεις περιόδους δοκιμών στο GP του Qatar το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, καταλαμβάνοντας την 3η θέση για τον αγώνα της Κυριακής. Ωστόσο, τα πράγματα στον αγώνα δεν εξελίχθηκαν καλά για τον Φινλανδό.
Έχοντας πάρει ποινή τριών θέσεων για αγνόηση κίτρινης σημαίας στις κατατακτήριες, ο Bottas εκκίνησε 6ος και έπεσε 11ος στην αρχή του αγώνα μετά από κακή εκκίνηση.
Μετά και από εμψύχωση από την ομάδα του ο Bottas κατάφερε σταδιακά να κερδίσει θέσεις, φτάνοντας σε κάποια στιγμή να είναι μέχρι και 3ος, επιμηκύνοντας το πρώτο του stint με σκοπό να κάνει μόνο ένα pit stop.
Ωστόσο αυτό δεν πέτυχε, μιας και μετά από 30 γύρους με τη μέση γόμα, ο Φινλανδός έπαθε κλατάρισμα στο εμπρός αριστερά ελαστικό του, κάτι που τον έριξε πολλές θέσεις πίσω, ενώ λίγους γύρους αργότερα τον οδήγησε και σε εγκατάλειψη λόγω προβλημάτων που προκλήθηκαν από την αναποδιά αυτή.
Ο οδηγός της Mercedes, δήλωσε από τη μεριά του πως δεν υπήρχε καμία προειδοποίηση για επερχόμενη αστοχία ελαστικού, γνώμη που συμμερίστηκαν και άλλοι οδηγοί με αντίστοιχο πρόβλημα στο Losail. Ωστόσο, δήλωσε επίσης, πως το set-up της W12 του ήταν διαφορετικό απ’ αυτό του Lewis Hamilton.
“Βρήκα τον λόγο (του κλαταρίσματος), αλλά δεν μπορώ να τον αποκαλύψω”, φέρεται να δήλωσε ο Φινλανδός στο Ilta Sanomat, μέσο ενημέρωσης της πατρίδας του.
“Αλλά το μονοθέσιό μου δεν ήταν το ίδιο με πριν, ούτε και ίδιο με αυτό του Lewis. Υπήρχαν μικρές διαφορές στα μονοθέσια”.
Εντωμεταξύ, ο Toto Wolff, έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης για το φινάλε της σεζόν στον Bottas, παρά την τελευταία εμφάνισή του.
“Ξέρουμε πως όταν βρίσκεται στις μπροστά θέσεις έχει τον ρυθμό να απομακρυνθεί”, δήλωσε ο Αυστριακός.
“Έτσι, έχει την ταχύτητα. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του για τους επόμενους αγώνες και ελπίζω να έχουμε ένα καλό μονοθέσιο εκεί. Τότε, ο Valtteri θα ξαναβρεθεί στις πρώτες θέσεις επειδή τον χρειαζόμαστε να βρίσκεται εκεί”.
Όσο για το κλατάρισμα του Bottas, ο Wolff πρόσθεσε στο Sky Italia: “Στάθηκε πολύ άτυχος, επειδή η εκκίνησή του ήταν πολύ κακή, ύστερα ανέβηκε στην κατάταξη, ήταν 3ος στην πίστα και μετά του έτυχε το κλατάρισμα”.
“Εάν είχε τερματίσει τον αγώνα, θα είχαμε μαξιλαράκι ασφαλείας στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αλλά πλέον αυτό θα κριθεί στον τελευταίο αγώνα”.
DNF in Qatar ??
Unlucky day for me, but good to see @LewisHamilton win the race. Let’s keep pushing @MercedesAMGF1 !#VB77 #F1 #QatarGP pic.twitter.com/IqzTylVaP2
— Valtteri Bottas (@ValtteriBottas) November 21, 2021
Προς το παρόν, μετά και το GP του Qatar, η Mercedes έχει μια διαφορά 5 βαθμών από τη Red Bull στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, με δύο μόνο αγώνες να απομένουν σε Jeddah και Yas Marina.
Η διαφορά έκλεισε μετά και το 2-3 της Red Bull και τον ταχύτερο γύρο του Max Verstappen, ωστόσο η νίκη του Lewis Hamilton τον έφερε στο μείον 8 από τον Ολλανδό, με τη μάχη στο Πρωτάθλημα Οδηγών να φαίνεται πως θα κριθεί στο νήμα, μιας και στα δύο τελευταία GP ο Βρετανός θα χρησιμοποιήσει τον πιο νέο, φρέσκο κινητήρα, αυτόν που είχε και στη Βραζιλία.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!