Η Scuderia Toro Rosso έχει απαντήσει στην πρόταση της Renault ότι τα πρόσφατα προβλήματα κινητήρα που επηρεάζουν την ομάδα οφείλονται στο πως η ίδια η ομάδα χειρίζεται την μονάδα ισχύος του γαλλικού κατασκευαστή.
Η ιταλική ομάδα υπέστη σειρά αποτυχιών σε πρόσφατους αγώνες, με τους Pierre Gasly και Brendon Hartley να παίρνουν ποινές για τη Βραζιλία και να έχουν περαιτέρω προβλήματα στην αρχή του FP1.
Μιλώντας στο Motorsport.com την Πέμπτη, ο επικεφαλής της Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, δήλωσε ότι «έχουμε κάποιες ανησυχίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα μας στο αυτοκίνητο της Toro Rosso», προσθέτοντας ότι «δεν υπάρχουν ποτέ συμπτώσεις στο άθλημα αυτό”.
Σε μια δήλωση που δημοσίευσε την Παρασκευή, η STR επέμεινε ότι τα προβλήματα δεν είχαν καμία σχέση με την εγκατάσταση ή τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα από την ομάδα.
“Είναι μεγάλη έκπληξη για την ομάδα που ο Cyril Abiteboul πρότεινε στα ΜΜΕ ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Toro Rosso με την μονάδα ισχύος είναι κυρίως της ομάδας και του τρόπου λειτουργίας της μονάδας ισχύος στο πλαίσιο της STR12. Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι όλες οι αποτυχίες της MGU-H και του άξονα που η Toro Rosso υπέστη πρόσφατα δεν σχετίζονται με το πώς χειρίζεται η ομάδα την μονάδα ισχύος ή το πώς ενσωματώνεται στο πλαίσιο. Τίποτα δεν άλλαξε ή εναλλάχτηκε σε αυτήν την εγκατάσταση κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2017, εκτός από τις βελτιώσεις ψύξης μέσα στη σεζόν. Από το καλοκαιρινό διάλειμμα, η Toro Rosso έχει υποστεί συνεχείς βλάβες σε μονάδες ισχύος, και οι κυρώσεις που προκύπτουν στο grid έχουν κοστίσει βαθμούς στην ομάδα και σχετικές θέσεις στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών”.
Η ομάδα υπογράμμισε το γεγονός ότι αναγκάστηκε να επαναχρησιμοποιήσει τα παλαιά εξαρτήματα λόγω της έλλειψης νέων, ως ένα σημαντικό ζήτημα που συνέβαλε στην κατάσταση.
“Ένας από τους κύριους λόγους για τα ζητήματα που βλέπουμε είναι η έλλειψη νέων διαθέσιμων εξαρτημάτων μονάδας ισχύος. Στην περίπτωση της Toro Rosso, η ομάδα πρέπει συνεχώς να αλλάζει τμήματα από μία μονάδα ισχύος σε άλλη κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και, σε πολλές περιπτώσεις, αναγκάζεται να τρέχει εξαρτήματα παλαιών προδιαγραφών. Ο τελευταίος αγώνας στο Μεξικό είδε μόνο δύο από τα έξι αυτοκίνητα της Renault να τερματίζουν τον αγώνα υπογραμμίζοντας την κακή αξιοπιστία”.
Η ομάδα έκανε επίσης μια ενδιαφέρουσα αναφορά στη μάχη για την έκτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με την STR να είναι σήμερα πέντε βαθμούς μπροστά από τη Renault.
“Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι παλεύουμε με την Toro Rosso για την [καλύτερη μεταξύ μας] θέση στο πρωτάθλημα Κατασκευαστών”, ανέφερε η δήλωση.
“Όπως πρότεινε ο κ. Abiteboul, η κατάσταση μπορεί να μην είναι σύμπτωση, αλλά σίγουρα δεν οφείλεται στο αυτοκίνητο της STR.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!