Η ομάδα της Toro Rosso, μετά τις εξαιρετικές κατατακτήριες το Σάββατο εκμεταλλευόμενοι τόσο τη χάραξη της πίστας όσο και τη δυναμική του μονοθεσίου έφυγε με 8 βαθμούς από την πίστα της Ουγγαρίας. Συγκεκριμένα, οι Pierre Gasly και ο Brendon Hartley εκκίνησαν από την έκτη και όγδοη θέση αντίστοιχα.
Ο Gasly στο ξεκινήμα έχασε όπως ήταν λογικό τη θέση από τον Verstappen, όμως πέρασε μπροστά από τον Carlos Sainz και ανέκτησε τη θέση του άμεσα μετά την εγκατάλειψη του Ολλανδού της Red Bull. Στη συνέχεια δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα και τερμάτισε με αρκετή διαφορά μπροστά από τους άμεσους ανταγωνιστές του ( Haas, Renault, McLaren). Στο τέλος, μετά την ποινή 10 δευτερολέπτων που δέχθηκε ο Bottas για το ατύχημα με τον Ricciardo και τον Vettel, λίγο έλειψε να κλέψει και την πέμπτη θέση.
Από την άλλη πλευρά, ο Brendon Hartley είχε επίσης έναν μεστό αγώνα, ωστόσο πραγματοποίησε νωρίς pit stop, με αποτέλεσμα να έχει πρόβλημα στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα. Το γεγονός αυτό τον έφερε οριακά εκτός βαθμών, στην ενδέκατη θέση, κάτι που αφήνει μια σχετικά πικρή γεύση στην ομάδα με έδρα τη Faenza, σε έναν αγώνα που έδειχναν πως μπορούσαν να συγκομίσουν αρκετούς βαθμούς.
Μετά το πέρας του αγώνα οι οδηγοί της ομάδας δήλωσαν:
Pierre Gasly: “Ήταν μια φανταστική μέρα για μας να τερματίσουμε έκτοι! Το Σάββατο ήταν φανταστικό για την ομάδα, αλλά αυτό είναι ακόμα καλύτερο. Το μονοθέσιο ήταν σπουδαίο,η στρατηγική φανταστική, απλά έπρεπε να δώσω ότι μπορούσα, κάτι που δεν ήταν εύκολο σε αυτές τις συνθήκες, στο τέλος καταφέραμε να το κάνουμε. Μετά τους τελευταίους αγώνες, που ήταν λίγο δύσκολοι για εμάς, είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για την ομάδα. Όταν μάχεσαι στο μέσον της κατάταξης, γνωρίζεις ότι θα υπάρξουν αγώνες που οι ευκαιρίες παρουσιάζονται αυτούσιες και απλά πρέπει να σιγουρευτείς ότι θα τις αδράξεις όταν έρθουν. Το κάναμε στο Bahrain, στο Monaco και τώρα εδώ, οπότε είναι εξαιρετικό και είναι ένας καλός τρόπος να τελειώνεις το πρώτο μισό της χρονιάς. Είχα μια καλή εκκίνηση και μπόρεσα να προσπεράσω τον Sainz στην εκκίνηση, μετά είχα ελεύθερο αέρα να συγκεντρωθώ στην οδήγησή μου και να κάνω τα ελαστικά να διαρκέσουν και κατέληξε να είναι ένας σπουδαίος αγώνας. Το βασικό πράγμα ήταν να μην κάνουμε λάθη. Ήμουν στο όριο για 70 γύρους, κάτι που ήταν μια πρόκληση, αλλά έκανα το καλύτερο δυνατό για να έχω έναν καθαρό αγώνα και να πιέσω όσο πιο σκληρά μπορούσα για να φέρω αυτούς τους φανταστικούς 8 βαθμούς.”
Brendon Hartley: “Είμαι δυσαρεστημένος να μην σκοράρω βαθμούς μετά από ένα δυνατό qualifying. Είχα μια πολύ καλή εκκίνηση, αλλά αποφάσισα να μην βουτήξω στην εσωτερική του Gasly, κάτι το οποίο με έκανε να χάσω μια θέση από τον Magnussen. Μετά ο αγώνας μου καταστράφηκε και έμεινα κολλημένος πίσω από τον Sainz στο πρώτο μισό του αγώνα, όταν ήταν με σκληρότερη γόμα ελαστικών. Μετά αντιδράσαμε πολύ νωρίς που ο Hulkenberg μπήκε στα pits από πίσω μας και βάζοντας τη μέση γόμα, κάτι που δεν μου έδωσε και την καλύτερη απόδοση. Καταλαβαίνω απόλυτα γιατί η ομάδα χώρισε τις στρατηγικές, όμως σήμερα δεν δούλεψε για μένα. Δεν έκανα λάθη, είχα μια καλή εκκίνηση, αλλά δυστυχώς δεν έχω να εμφανίσω κάποιο βαθμό για αυτό. Είμαι χαρούμενος για την ομάδα που σκόραρε περισσότερους βαθμούς, κάτι το οποίο είναι μια καλή ανταμοιβή για όλη τη σκληρή δουλειά των τελευταίων μηνών.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!