Η σημερινή ημέρα κύρηξε και επισήμως την έναρξή της νέας σεζόν στο μαγικό κόσμο της Formula 1, με την πρώτη ημέρα δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης. Οι οδηγοί είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν σε υψηλούς ρυθμούς τα νέα μονοθέσιά τους, ενώ παράλληλα κατέγραψαν πολλούς και χρήσιμους γύρους εν όψει της συνέχειας.
Η ομάδα της Toro Rosso ευελπιστεί σε μια καλύτερη πορεία τη νέα χρονιά, όντας ανανεωμένη με τη μεταπήδηση στον κινητήρα της Honda για το 2018. Η πρώτη ημέρα κύλησε χωρίς προβλήματα για την ιταλική ομάδα, γεγονός που οπλίζει τα μέλη της με αισιοδοξία για τη συνέχεια. Η Red Bull Toro Rosso Honda, όπως είναι πλέον το πλήρες όνομά της, θα παραταχθεί με το ίδιο δίδυμο οδηγών με το οποίο ολοκλήρωσε την περυσινή χρονιά, δηλαδή τον Brendon Hartley και τον Pierre Gasly. Ο πρώτος συμπλήρωσε 93 γύρους και σημείωσε τον όγδοο καλύτερο χρόνο της ημέρας.
Μετά το πέρας της πρώτης ημέρας δοκιμών στην καταλανική πίστα, ο Νεοζηλανδός δήλωσε: “Ήταν μια πραγματικά θετική ημέρα. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα, αλλά σταματήσαμε νωρίς, λόγω του καιρού – ήταν σχεδόν συνθήκες πάγου εκεί έξω. Όλα είχαν πολύ καλή αίσθηση από το ξεκίνημα, είχαμε κάποια δοκιμαστικά εξαρτήματα που δεν χρησιμοποιήσαμε εξ’ αιτίας του καιρού, όμως συμπληρώνοντας 93 γύρους στην πρώτη ημέρα δοκιμών ήταν ένα σπουδαίο ξεκίνημα στη χρονιά με τη νέα συνεργασία Toro Rosso-Honda.”
Ο κινητήρας της Honda έδειξε θετικά σημάδια και στις ευθείες (μεγάλο μειονέκτημα των τελευταίων ετών), με τον Hartley να είναι δεύτερος στη σχετική λίστα για την ύψιστη τελική ταχύτητα των μονοθεσίων, πίσω μόνο από τον Kimi Raikkonen.
Στη συνέχεια, ο Νεοζηλανδός, αναφορικά με την απόδοση του μονοθεσίου και των ελαστικών σημείωσε: “Από άποψη ισορροπίας, ήμασταν πολύ άνετοι από την πρώτη στιγμή, αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχει δυναμικό να ξεκλειδώσουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος με το πως πήγε η ημέρα. Θεωρώ πως όλοι δυσκολεύτηκαν με τα ελαστικά, όμως παίρνοντας μια στροφή αργά, τα ελαστικά έβγαιναν εκτός “παραθύρου” λειτουργίας και ήταν περίπου σαν πίστα πατινάζ.”
Σχετικά με τις εντυπώσεις του από τον κινητήρα της Honda, τόνισε: “Ήταν μια ημέρα προκλήσεων να κρατήσουμε τα ελαστικά σε λειτουργία όλη την ώρα. Θεωρώ πως μάθαμε πολλά και θέσαμε τους εαυτούς μας σε καλό σημείο για το υπόλοιπο των δοκιμών, ίσως ακόμα περισσότερο την επόμενη εβδομάδα όταν ο καιρός βελτιωθεί. Η οδηγησιμότητα του κινητήρα είναι από τις καλύτερες που έχω οδηγήσει σε ένα μονοθέσιο Formula 1, οπότε ήταν πραγματικά θετικό από όλες τις απόψεις. Απολύτως κανένα παράπονο από εμένα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!