Η έναρξη του απαιτητικού αγώνα των 6 ωρών στο Fuji της Ιαπωνίας για το WEC είναι προ των πυλών. Στις εναρκτήριες δοκιμές η Audi έδειξε την ανταγωνιστικότητά της σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο δια χειρός Marcel Fassler (νούμερο 7), πέντε δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερος (1:25:030) από την Toyota του Kamui Kobayashi με το νούμερο 6 (1:25:556). Αυτη η διαδικασία διήρκησε 90 λεπτά, με τους οδηγούς να πραγματοποιούν δοκιμές και τις ομάδες να προετοιμάζονται πυρετωδώς για τον αγώνα στην Ιαπωνία. Αξίζει να σημειωθει ότι ο ταχύτερος χρόνος σημειώθηκε στα πρώτα λεπτά της διαδικασίας. Μάλιστα, το ίδιο αυτοκίνητο κατέληξε στις μπαριέρες, στα χέρια άλλου οδηγού όμως ,του Andre Lotterer (έχει να μικρό πέρασμα από τη Formula 1 με την Caterham), στο μέσο της διαδρομής, με το Γερμανό να επιστρέφει στα pits ώστε να συνεχίσει την προσπάθειά του.
Τo Audi με το νούμερο 8 με οδηγό τον Loic Duval κατέλαβε την τρίτη θέση με χρόνο 1:25:838, αφήνοντας στην τέταρτη θέση με μόλις 43 χιλιοστά διαφορά, τον ελβετό Sebastian Buemi, πρώην οδηγό της Torro Rossο (1:25:885). H Porsche με τον αριθμό 2, η οποία προηγείται στο πρωτάθλημα, έδειξε να αντιμετωπίζει προβλήματα, συμμετέχοντας μόνο στα τελευταία 20 λεπτά της διαδικασίας,εξ αιτίας μιας διαρροής λαδιού στο γύρο εξόδου από τα pits. Παρόλα αυτά, με οδηγό το Neel Jani το νούμερο 2 σημείωσε τον πέμπτο κατά σειρά χρόνο, αφήνοντας πίσω τον έτερο οδηγό της Porsche, τον πολύπειρο Mark Webber.
Στις άλλες κατηγορίες, στην LMP1-L το Rebellion με το νούμερο 13 ήταν ταχύτερο 7 δέκατα του δευτερολέτου από το νούμερο 4 της ByColes. Στην LMP2, o Alex Brundle που έχει ως team-mates τους Roman Runsinov και Will Stevens, κινήθηκε ταχύτερα με χρόνο 1:33:204, βάζοντας το νούμερο 26 της G-Drive Oreca στην κορυφή των χρόνων, ακολουθούμενος από το νούμερο 31 του Pipo Derani και τον Johnny Kane με τον αριθμό 42.Για τους νεοεισελθόντες στην κατηγορία, το νούμερο 30 της ομάδας Sean Galeal, με οδηγούς τον Giedo Van Der Garde και τον Antonio Giovinazzi, κατέλαβε την έβδομη θέση, την ώρα που ο φερόμενος ως αντικαταστάτης του Felipe Massa στη Williams εν όψει του 2017 Alex Lynn με τον αριθμό 15, ήταν ενδέκατος μόλις λόγω μηχανικού προβλήματος.Τέλος, στην GTE-Pro ο Andy Priaulx κατετάγη πρώτος με Ford, ακολουθούμενος από τον Michael Cristensen. H καλύτερη Ferrari ήταν στην τρίτη θέση, με την Aston Martin να καταλαμβάνει τις θέσεις 6 και 7 αντίστοιχα.H GTE-Am η AF Corse κινήθηκε ταχύτερα κατά 2 δέκατα από την Aston Martin.
Αναμένεται ένας πολύ ενδιαφέρον αγώνας και περιμένουμε να δούμε τι πρόκειται να συμβεί…
Τα αποτελέσματα όπως αυτά προέκυψαν μετά το τέλος των πρώτων δοκιμών:
Cla | # | Οδηγοί | Αυτοκίνητο | Κατηγορία | Χρόνος | Διαφορά |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 7 | ![]() ![]() ![]() |
Audi R18 | LMP1 | 1’25.030 | |
2 | 6 | ![]() ![]() ![]() |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’25.556 | 0.526 |
3 | 8 | ![]() ![]() ![]() |
Audi R18 | LMP1 | 1’25.838 | 0.808 |
4 | 5 | ![]() ![]() ![]() |
Toyota TS050 Hybrid | LMP1 | 1’25.885 | 0.855 |
5 | 2 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’25.962 | 0.932 |
6 | 1 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 919 Hybrid | LMP1 | 1’26.097 | 1.067 |
7 | 13 | ![]() ![]() ![]() |
Rebellion R-One | LMP1 | 1’30.917 | 5.887 |
8 | 4 | ![]() ![]() ![]() |
CLM P1/01 | LMP1 | 1’31.549 | 6.519 |
9 | 26 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 1’33.204 | 8.174 |
10 | 31 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’33.475 | 8.445 |
11 | 42 | ![]() ![]() |
Gibson 015S | LMP2 | 1’33.486 | 8.456 |
12 | 43 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’33.527 | 8.497 |
13 | 44 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 1’33.676 | 8.646 |
14 | 37 | ![]() ![]() ![]() |
BR01 | LMP2 | 1’34.069 | 9.039 |
15 | 30 | ![]() ![]() ![]() |
Ligier JS P2 | LMP2 | 1’34.250 | 9.220 |
16 | 35 | ![]() ![]() ![]() |
Alpine A460 | LMP2 | 1’34.316 | 9.286 |
17 | 36 | ![]() ![]() ![]() |
Alpine A460 | LMP2 | 1’34.396 | 9.366 |
18 | 27 | ![]() ![]() ![]() |
BR01 | LMP2 | 1’34.503 | 9.473 |
19 | 45 | ![]() ![]() ![]() |
Oreca 05 | LMP2 | 1’34.818 | 9.788 |
20 | 67 | ![]() ![]() |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’39.216 | 14.186 |
21 | 77 | ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR (2016) | LMGTE PRO | 1’39.545 | 14.515 |
22 | 51 | ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’39.697 | 14.667 |
23 | 66 | ![]() ![]() |
Ford GT | LMGTE PRO | 1’39.716 | 14.686 |
24 | 71 | ![]() ![]() |
Ferrari 488 GTE | LMGTE PRO | 1’39.743 | 14.713 |
25 | 95 | ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’40.176 | 15.146 |
26 | 97 | ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE PRO | 1’40.590 | 15.560 |
27 | 83 | ![]() ![]() ![]() |
Ferrari F458 Italia | LMGTE AM | 1’40.775 | 15.745 |
28 | 98 | ![]() ![]() ![]() |
Aston Martin Vantage V8 | LMGTE AM | 1’40.935 | 15.905 |
29 | 50 | ![]() ![]() ![]() |
Chevrolet Corvette C7-Z06 | LMGTE AM | 1’41.287 | 16.257 |
30 | 78 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’41.292 | 16.262 |
31 | 88 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’41.458 | 16.428 |
32 | 86 | ![]() ![]() ![]() |
Porsche 911 RSR | LMGTE AM | 1’41.795 | 16.765 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!