Η νέα Mercedes W08 είναι εδώ, αλλα πόσο διαφορετική είναι σε σχέση με την προκάτοχό της;
Από το μπροστά…
Η χαμηλότερη, ευρύτερη νέα W08 είναι άμεσα εμφανής. Πέρα από την ανάπτυξη της Mercedes, οι νέοι κανόνες σχετικά με τα ελαστικά και την αεροδυναμική σημαίνουν ότι το αυτοκίνητο θα είναι σημαντικά πιο γρήγορο από ό, τι ο ομόλογός του από το 2016 – και αυτό φαίνεται, ακόμη και υπό στάση.
Από το πλάι…
Η πιο εμφανής διαφορά από αυτή την οπτική γωνία είναι η χαμηλότερη, πιο κεκλιμένη πίσω πτέρυγα. Είναι ενδιαφέρον, ωστόσο, ότι η Mercedes δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να τη συνοδεύσει με το μεγάλο «πτερύγιο καρχαρία» που είναι εμφανής στο κάλυμμα του κινητήρα από τα άλλα αυτοκίνητα του 2017 που είδαμε μέχρι σήμερα.
Και από πάνω…
Το μεγαλύτερο ρύγχος και η υποχρεωτική γωνιακή εμπρός πτέρυγα είναι από τις εντυπωσιακές αλλαγές από αυτή την οπτική γωνία. Σημειώστε επίσης το απίστευτα συμπυκνωμένο αμάξωμα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, που αφήνει μια πολύ μεγαλύτερη περιοχή του δαπέδου εκτεθιμένη, καθώς και τις πολύπλοκες διατάξεις bargeboard μπροστά από τα sidepods.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!