Οι διοργανωτές σχεδιάζουν να βάλουν ένα επιπλέον εσάκι στην ευθεία της πίστας Paul Ricard ώστε να αποτρέψουν τα μονοθέσια να φτάνουν την τελική ταχύτητα για σχεδόν δύο χιλιόμετρα και να βοηθήσουν τις ευκαιρίες για προσπεράσματα.
Η Formula 1 επιστρέψει στην Γαλλία μετά από 10 χρόνια αποχής το 2018, με τον αγώνα να γίνεται στις 24 Ιουνίου πριν από το GP της Αυστρίας και της Βρετανίας.
«Η FIA έκανε έρευνα και η ταχύτητα πριν την το καινούριο εσάκι θα είναι 343χλμ/ω (σκεφτείτε αν δεν υπήρχε), οπότε το εσάκι είναι χρήσιμο,» είπε ο διευθυντής του GP Gilles Dufeigneux.
«Το εσάκι θα προστεθεί ώστε να αποτρέψει τους κινητήρες να λειτουργούν σε πλήρη ταχύτητα στην ευθεία για 1.8 χιλιόμετρα. Επίσης προγραμματίζουμε να προσθέσουμε άλλη μια επιπλέον περιοχή για προσπέρασμα.»
«Θα έχουμε 3 ευθείες που τα αυτοκίνητα θα πηγαίνουν τέρμα γκάζι πριν από δύο τρομακτικά φρεναρίσματα, η Κ1 και η Κ8 και μια πατημένη, η Signes. Σύμφωνα με την FIA τα μονοθέσια θα φτάνουν 344χλμ/ω πριν το εσάκι και 343χλμ/ω πριν την κορυφή της στροφής Signes.»
«Οι οδηγοί μας είπαν πως το εσάκι θα είμαι μια ευκαιρία για προσπέραση χωρίς DRS, καθώς παρουσιάσαμε την νέα σχεδίαση της πίστας στο GP της Αυστρίας σε πολλούς οδηγούς συμπεριλαμβανομένου ου του Hamilton, Vettel και Alonso.»
«Του άρεσε και είπαν πως 5.8 χιλιόμετρα είναι μια καλή επιλογή.»
Η πίστα του Paul Ricard έχει συμβόλαιο 5 ετών, με το τελευταίο Grand Prix να γίνεται στην γενέτειρα των αγώνων ταχύτητας το 2008. Η πίστα χρησιμοποιούνταν κυρίως για δοκιμές σε αυτοκίνητα της F1 για αυτό άλλωστε η μεγαλύτερη επένδυση θα είναι σε περιφερειακά όπως οι κερκίδες. Πρόκειται για ένα σιρκουί με αρκετά μεγάλες ευθείες παρόλο που είναι παλιά κοπής, κατασκευασμένο το 1969.
Βρίσκεται στο Le Castellet της Μασσαλίας, και είναι γνωστό για τις περιοχές εξόδου του που είναι κόκκινες και μπλε, η Μπλε Ζώνη όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται να είναι η πρώτη. Είναι κατασκευασμένο από άσφαλτο και βολφράμιο κάτι πρωτοποριακό. Υπάρχει και μια δεύτερη περιοχή εξόδου ύστερα από αυτή η οποία λέγετε Κόκκινη Ζώνη με πολύ μεγαλύτερη τριβή ώστε να σταματάει το μονοθέσιο αλλά με κόστος υπερβολική φθορά στα ελαστικά. Έχει σχεδόν μηδενική αυξομείωση στο ύψος, με το χαμηλότερο σημείο να είναι 408 και το υψηλότερο 441.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!