Ο Lewis Hamilton να έθεσε το ρυθμό στο δεύτερο πρωινό των δοκιμών στη Βαρκελώνη, καθώς τα δεινά της αξιοπιστίας της McLaren περιορίζουν τις δοκιμές της ομάδας του Woking.
Ο τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ταχύτερος για ένα μεγάλο μέρος του πρωινού με 1:21.766 – 0.001δ πιο αργά από το χρόνο που είχε ως ταχύτερος τη Δευτέρα – αλλά στη συνέχεια έπεσε κάτω από το 1:21 για πρώτη φορά με super-soft ελαστικό 20 λεπτά πριν το διάλλειμα.
Ενώ το 1:20.9 του αντιπροσώπευε μια βελτίωση κατά 0.8δ, ο τελικός τομέας του ήταν 0.3δ πιο αργά από τον καλύτερο χρόνο του που κατάφερε με μαλακά ελαστικά, έτσι, μία πολύ μεγαλύτερη βελτίωση ήταν δυνατή.
Αυτό άφησε τον Hamilton 1.8δ μπροστά από τη Ferrari, η οποία έμεινε στο σχέδιο της για τη γύρους με το μεσαίο ελαστικό όπως ο Kimi Raikkonen πήρε τη σκυτάλη από τον Sebastian Vettel.
Μετά από μια καθυστερημένη έναρξη, η Force India ανέκαμψε τον χαμένο χρόνο με το μαλακό ελαστικό με τον Esteban Ocón, αφήνοντας τον Γάλλο τρίτο στη σειρά.
Ωστόσο, η ομάδα, στη συνέχεια, προκάλεσε την δεύτερη κόκκινη σημαία της ημέρας λίγο πριν από το διάλειμμά, με τον Ocón να σταματάει, στο τέλος της πίσω ευθείας, μετά τη στροφή 10.
Η άλλη διακοπή ήταν πολύ σύντομη, όταν η Williams του Lance Stroll περιστράφηκε στη στροφή 9. Όπως ο Καναδός είχε την πίστα όλη δικιά του, ήταν σε θέση να επανέλθει αφότου πέρασε από τα αμμοχαλίκια με μεγάλη ταχύτητα.
Ωστόσο, η υψηλής ταχύτητας βόλτα από τα χαλίκια φάνηκε να έχει βλάψει την FW40, και μετά την ολοκλήρωση 12 γύρων νωρίς το πρωί δεν είχε επιστρέψει στην πίστα.
Άλλες ομάδες με πρόβλημα ήταν οι Sauber και Renault, καμία από τις οποίες δεν όρισε αντιπροσωπευτικό χρόνο.
Η Sauber είπε ότι η καθυστέρηση της σχετίζεται με τον κινητήρα μετά από μόνο δύο γύρους εξόδου του Antonio Giovinazzi, ενώ η Renault ισχυρίστηκε ότι συνεχίζει τη δουλειά τοποθέτησης τοποθέτηση νέων τμημάτων, που είχαν φτάσει για την RS17.
Το σχέδιο της Renault για να βγει πριν από το διάλειμμα φάνηκε να κόβεται με τη κόκκινη σημαία του Ocón, αλλά με τη περίοδο να επεκτείνεται πέρα από τις 13:00 για επιπλέον πέντε λεπτά, ο Jolyon Palmer βγήκε έξω όταν ξανάνοιξε η πίστα.
Στην πίστα βγήκε και ο Giovinazzi, ο οποίος έμεινε έξω για να κάνει τον πρώτο του χρόνο, 12.7δ πιο αργά από τον Hamilton.
Η Mercedes χρησιμοποίησε τα επιπλέον πέντε λεπτά για να στείλει τον Hamilton έξω στα ultra-soft ελαστικά, αλλά επέστρεψε στα pits πριν γράψει χρόνο με τα μωβ ελαστικά.
Μετά από μια προβληματική πρώτη ημέρα, οι δοκιμές της McLaren ξεκίνησαν με τον Stoffel Vandoorne να σταματά την MCL32 στην είσοδο των pit στο τέλος του δεύτερου γύρου του, αλλά μετά από μια σύντομη περίοδο στο γκαράζ καθώς οι μηχανικοί έσπρωξαν το αυτοκίνητο πίσω, ο Vandoorne ήταν σε θέση να κάνει 29 γύρους.
Ωστόσο, περισσότερες κακές ειδήσεις ήρθαν αργότερα το πρωί, όταν η Honda επιβεβαίωσε ότι εκτελούσε τη δεύτερη αλλαγή κινητήρα στην εβδομάδα μετά την απώλεια ισχύος – με την αιτία του προβλήματος άγνωστη.
Η Red Bull – η οποία είχε επίσης δράματα αξιοπιστίας την πρώτη ημέρα – ολοκλήρωσε τον ίδιο αριθμό γύρων, όπως η McLaren, με τον Max Verstappen τέταρτο πιο γρήγορο, χρησιμοποιώντας τα μαλακά ελαστικά.
Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Ελαστικό | Γύροι | |
---|---|---|---|---|---|
1 | L. Hamilton | Mercedes | 1:20.983 | 66 | |
2 | K. Raikkonen | Ferrari | 1:22.831 | 47 | |
3 | E. Ocon | Force India | 1:23.045 | 27 | |
4 | K. Magnussen | Haas | 1:23.200 | 36 | |
5 | M. Verstappen | Red Bull | 1:23.212 | 31 | |
6 | D. Kvyat | Toro Rosso | 1:25.012 | 44 | |
7 | L. Stroll | Williams | 1:26.040 | 12 | |
8 | S. Vandoorne | McLaren | 1:26.201 | 29 | |
9 | A. Giovinazzi | Sauber | 1:33.741 | 5 | |
10 | J. Palmer | Renault | 1 |
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!