O Johann Zarco μίλησε για τις εντυπώσεις του από την φετινή σεζόν στο MotoGP, στην οποία ο Γάλλος έδειξε να επανέρχεται και πάλι σε καλό επίπεδο απόδοσης, μετά την πολύ κακή περσινή σεζόν που είχε με την KTM.
Μετά την αποχώρησή του από την αυστριακή εταιρία πριν από το τέλος της περσινής σεζόν, τα πράγματα έδειχναν πολύ δύσκολα για το μέλλον του Γάλλου στο σπορ, με τις λύσεις για να συνεχίσει το 2020 να είναι ελάχιστες. Μία από αυτές ήταν η ομάδα της Avintia Ducati, η οποία αρχικά δεν τον ικανοποιούσε γιατί δεν είχε μεγάλη υποστήριξη από την ιταλική εταιρία.
Όμως, μετά από πολλές διαπραγματεύσεις, η Ducati αποφάσισε να εμπιστευτεί τον Γάλλο, υπογράφοντας απευθείας συμβόλαιο μαζί του, δίνοντάς του παράλληλα τεχνική υποστήριξη και μία GP19 στην Avintia. Κάτι που αποδείχθηκε κρίσιμο για τον Zarco, ο οποίος έδειξε να βρίσκει και πάλι την ταχύτητά του και λόγω αυτού θα αγωνίζεται το 2021 με την Pramac.
Αν και αναγνωρίζει ότι η απόδοσή του δεν ήταν σταθερή σε όλη τη σεζόν, ο Zarco τόνισε ότι μέσα από τις δυσκολίες και την έλλειψη δοκιμών κατάφερε να μάθει πολλά, με αποτέλεσμα να μπορεί και πάλι να είναι ανταγωνιστικός.
“Έπρεπε να συνηθίσω και να καταλάβω και πάλι κάποια πράγματα για να είμαι στο ανώτερο επίπεδο, και χαίρομαι που μπόρεσα να τα εντοπίσω με την Ducati και αυτό με παρακινεί να κάνω περισσότερα το επόμενο έτος”, δήλωσε ο Zarco.
“Αν σκεφτώ βέβαια την εξέλιξη του φετινού πρωταθλήματος για μένα, η αλήθεια είναι ότι δεν είχα σταθερότητα. Αλλά κατά τη γνώμη μου, το γεγονός ότι έπρεπε να αντισταθμίσω τον χαμένο χρόνο με ανάγκασε να πιέζω συχνά πάνω από το όριό μου και ως εκ τούτου έκανα κάποια λάθη. Αλλά είναι λάθη που μου επιτρέπουν να μάθω πολλά, μέσα από μια χρονιά που στο τέλος αυτό που έπρεπε να κάνω ήταν να επιστρέψω δυναμικά, αυτό ήταν το πιο σημαντικό.”
Μιλώντας για το 2021 και την προοπτική μίας εργοστασιακής Desmosedici, ο Γάλλος τόνισε ότι οι προσδοκίες είναι υψηλές, για αυτό και χρησιμοποίησε τους τελευταίους αγώνες του 2020 ως προετοιμασία για την επόμενη χρονιά.
“Μετά το Misano λέω ότι είναι όλα θετικά, γιατί η κύρια πρόκληση ήταν να επιστρέψω στο ανώτερο επίπεδο και να έχω μία ανταγωνιστική μοτοσικλέτα για την επόμενη σεζόν”, είπε.
“Έτσι, ο κύριος στόχος επετεύχθη, και σχεδόν όλοι οι αγώνες μετά το Le Mans ή την Aragon ήταν πραγματικά μία δοκιμή για το επόμενο έτος. Έτσι, αυτό μου προσφέρει κάτι, ίσως όχι ένα πλεονέκτημα, γιατί βλέπουμε ότι – στον αγώνα της Βαλένθια που δεν τερμάτισα και περίμενα ότι θα μπορούσα να παλέψω για το βάθρο – είχα πτώση”.
“Αλλά τουλάχιστον πάντα μαθαίνεις κάτι και το τίμημα δεν είναι υψηλό για αυτές τις πτώσεις, γιατί στο πρωτάθλημα ξέρω ότι δεν έχω να χάσω ή να κερδίσω πολλά. Είμαι χαρούμενος που έχω βρει τη σταθερότητα και τον τρόπο να αποδίδω και πάλι, να δουλεύω στη μοτοσικλέτα και να δουλεύω σε μένα. Νομίζω ότι έχω πλέον όλα τα πράγματα, όχι ακριβώς υπό έλεγχο, αλλά μπορούμε να εργαστούμε σωστά”, συμπλήρωσε.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!