Με τους Elfyn Evans και Thierry Neuville να παλεύουν για την πρώτη θέση στη γενική έληξε η 2η ημέρα του φινάλε της φετινής σεζόν στο WRC, Rally Ιαπωνίας.
Η 2η μέρα του απαιτητικού Rally, που επιστρέφει για πρώτη φορά μετά το 2010, επεφύλασσε από την αρχή προβλήματα για πολλούς οδηγούς.
Με τον Dani Sordo να ξεκινά πρώτος τη σημερινή μέρα, όντας το τελευταίο αγωνιστικό της κατηγορίας Rally1 χθες, το i20 Rally1 του τυλίχτηκε στις φλόγες στην πρώτη ειδική.
Hear from @DaniSordo following his heart-breaking start to Friday at @2020rallyjapan 🇯🇵#WRC | #WRCLive | #RallyJapan pic.twitter.com/agBUTheQkV
— WRC – FIA World Rally Championship (@OfficialWRC) November 11, 2022
Παρά τις προσπάθειες του πληρώματος να θέσουν υπό έλεγχο τη φλόγα, αυτή έκαιγε ακατάπαυστα, κάνοντας παρανάλωμα του πυρός το αγωνιστικό του Ισπανού, με την ειδική φυσικά να τίθεται υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας.
Προβλήματα όμως είχαν και άλλοι οδηγοί. Ο πρωτοπόρος της 1ης ημέρας, Seb Ogier, είχε κλατάρισμα, με την αλλαγή ελαστικού του να του κοστίζει περισσότερα από 2:30 λεπτά, θέτοντάς τον εκτός διεκδίκησης ουσιαστικά για μια από τις πρώτες θέσεις.
Ο Craig Breen της M-Sport είδε να χάνει σημαντικό χρόνο, με τον οδηγό να έχει επαφή με μπαριέρα που τον έθεσε εκτός ημέρας, ενώ και ο έτερος οδηγός της ομάδας, Gus Greensmith αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα, έχοντας σπασμένο άξονα μετάδοσης κίνησης στην SS4 στο Ford Puma Rally1 του.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα λίγοι οδηγοί να μείνουν ψηλά στα χρονόμετρα. Αυτό δεν απέτρεψε όμως τους Elfyn Evans και Thierry Neuville να παλέψουν σε όλες τις ειδικές για την πρωτιά στη γενική κατάταξη. Μπορεί να έκλεισαν το πρώτο σκέλος ισόπαλοι, ωστόσο ο οδηγός της Toyota κατάφερε να κλείσει συνολικά τη 2η μέρα στα 3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Βέλγο της Hyundai, καταφέρνοντας να αναδειχτεί ταχύτερος στις SS8 και SS9.
Μάλιστα, ο Ουαλός θεωρεί πως μπορεί να βρει περισσότερο χρόνο από το Yaris GR Rally1 του.
“Οι ειδικές είναι πολύ απαιτητικές και νιώθεις διαφορετικά σε καθεμία. Πάντα ζητάς κάτι διαφορετικό από το αυτοκίνητο. Αύριο θα συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο και πρόκειται να έχουμε εναλλασσόμενες συνθήκες”, δήλωσε μετά το τέλος της ημέρας ο Evans.
Λίγο πιο πίσω από τους δύο οδηγούς, στα 5.1 δευτερόλεπτα απ’ την κορυφή, βρίσκεται ο Kalle Rovanpera, ο φετινός πρωταθλητής. Μάλιστα, ο Φινλανδός αντιμετώπισε και ένα μικροπρόβλημα στο πρωινό σκέλος, με καπνό να μπαίνει στο cockpit του αγωνιστικού του. Στη συνέχεια, κάποια προβλήματα υποστροφής τον έριξαν πιο πίσω, όντας για λίγο πρώτος στη γενική, ωστόσο κατάφερε να συμπληρώσει το βάθρο της ημέρας.
Μέτρια ήταν η 2η μέρα για τον Ott Tanak, στο τελευταίο του Rally με τη Hyundai. Ένα μικροπρόβλημα στο διαφορετικό τον επιβράδυνε από την αρχή της ημέρας, με το πρόβλημα ωστόσο να επιδιορθώνεται στο service. Έκλεισε τη μέρα 8.8 δευτερόλεπτα από τον Rovanpera, στην 4η θέση.
5ος βρίσκεται ο τοπικός ήρωας, Takamoto Katsuta, ο οποίος επίσης είχε προβλήματα με υποστροφή. Αν και απέχει 20.6 δευτερόλεπτα από την κορυφή, υπάρχουν ευκαιρίες για τον Ιάπωνα, με το Rally να είναι ιδιαίτερα ασυγχώρητο σε λάθη και απαιτητικό.
Πιο πίσω βρέθηκε ο Greensmith, ενώ στη 10η θέση έπεσε ο Ogier, με τις ενδιάμεσες θέσεις να γεμίζουν με αγωνιστικά της WRC2 κατηγορίας.
Αύριο, ημέρα Σάββατο, η δράση περιλαμβάνει 7 ακόμα ειδικές διαδρομές. Συγκεκριμένα, στο πρωινό σκέλος υπάρχουν οι Nukata Forest (20.56 km) και Lake Mikawako (14.74 km), ενώ θα επαναληφθούν και το απόγευμα. Μονό πέρασμα θα έχει το πρωί του Σαββάτου η ειδική Shinshiro City (7.08 km), ενώ διπλό πέρασμα θα έχει και η υπερειδική Okazaki City (1.40 km).
Μπορείτε να δείτε τη γενική κατάταξη της 2ης ημέρας του WRC πατώντας εδώ.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!