O Toto Wolff τόνισε ότι το νέο μονοθέσιο της Mercedes θα είναι σημαντικά αλλαγμένο σε σχέση με το φετινό, καθώς η ομάδα αναγνωρίζει ότι πολλά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει φέτος χρήζουν δομικών αλλαγών για να αντιμετωπιστούν.
Μετά από ένα σερί οκτώ διαδοχικών τίτλων κατασκευαστών (2014-2021), η Mercedes δυσκολεύτηκε πολύ φέτος με την αλλαγή των τεχνικών κανονισμών, με αποτέλεσμα να είναι, κατά γενική ομολογία, το τρίτο ταχύτερο μονοθέσιο. Επίσης, μέχρι στιγμής (με 3 αγώνες να απομένουν), είναι η πρώτη σεζόν που η γερμανική ομάδα δεν έχει καταφέρει να πανηγυρίσει την νίκη από το 2011.
Το φετινό μονοθέσιο της ομάδας, η W13, δεν έχει καταφέρει να αποδώσει τα αναμενόμενα, καθώς έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δύστροπη στις ρυθμίσεις αλλά και τη συμπεριφορά της, κάτι που δυσκολεύει τους οδηγούς και τους μηχανικούς. Όπως πλέον παραδέχονται στην ομάδα, το μονοθέσιο δείχνει να έχει δομικά προβλήματα στο σχεδιασμό του, τα οποία δεν μπορούν να αλλάξουν.
Παρά το γεγονός ότι οι αναβαθμίσεις της ομάδας μέσα στη σεζόν αποδίδουν – με τον Hamilton να φτάνει πολύ κοντά στη νίκη στο Austin – o Toto Wolff παραδέχθηκε ότι το μονοθέσιο του 2023 θα είναι πολύ διαφορετικό σε σχέση με το φετινό, με την ομάδα να αλλάζει ριζικά το “DNA” του για να καταφέρει να επιστρέψει στις μάχες της κορυφής – ενώ η Mercedes θα έχει και πλεονέκτημα στην αεροδυναμική εξέλιξη (με περισσότερο χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα) τερματίζοντας πίσω από τις Red Bull και Ferrari στη βαθμολογία.
“Το DNA του μονοθεσίου πρόκειται να αλλάξει για το επόμενο έτος, αυτό είναι ξεκάθαρο”, είπε ο Wolff, ερωτηθείς για την επόμενη σεζόν.
“Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το αμάξωμά μας θα είναι πολύ διαφορετικό. Αλλά σίγουρα αυτό που αποτελεί μέρος του DNA του μονοθεσίου, η αρχιτεκτονική του, θα αλλάξει για το επόμενο έτος.”
Τέλος, ένα βασικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει φέτος η Mercedes είναι η σημαντική υστέρηση στην τελική ταχύτητα της W13, κάτι που σύμφωνα με τον Lewis Hamilton του στοίχισε και πάλι στη μάχη που είχε με τον Max Verstappen για την πρώτη θέση στον αγώνα στο Circuit of The Americas.
“Νομίζω ότι με το DRS είναι περίπου 35 km/h πιο γρήγορα από εμάς”, είπε ο Βρετανός για τη Red Bull.
“Αν είμαστε εμείς πίσω τους, θα είμαστε περίπου 22 km/h γρηγορότεροι με το DRS στην πίσω ευθεία. Έτσι με προσπέρασε ερχόμενος από αρκετά πίσω μου. Αλλά ακόμα και χωρίς το DRS, νομίζω ότι είναι περίπου 8 km/h μπροστά μας, έτσι χάνουμε πολύ χρόνο στην ευθεία, πιθανώς τέσσερα δέκατα τουλάχιστον στο γύρο. Πρέπει να κάνουμε κάποιες βελτιώσεις για το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!