To αφεντικό της Mercedes, Toto Wolff, λέει ότι η ομάδα πήρε “ρίσκο” με το τελικό stint του Lewis Hamilton και χαιρέτισε την “υπέρτατη οδήγηση” του για την νίκη στο Grand Prix της Ισπανίας.
Ο Hamilton ξεκίνησε από την pole αλλά προσπεράστηκε από τον αντίπαλο του στη Ferrari, Sebastian Vettel, με τη σειρά να διατηρείται μετά τον πρώτο γύρο των pit stops.
Ωστόσο, η Mercedes είχε διαφορετική στρατηγική από τη Ferrari, με τον Hamilton να βάζει την μέση γόμα, που σημαίνει ότι θα έτρεχε το τελικό stint με τη μαλακή γόμα.
Η McLaren του Stoffel Vandoorne που έμεινε στην πίστα καθιστούσε απαραίτητη τη χρήση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και καθώς η περίοδος του ορίου ταχύτητας έληξε, η Mercedes έφερε τον Hamilton για την τελευταία αλλαγή ελαστικών.
Ο Vettel ακολούθησε ένα γύρο αργότερα, αλλάζοντας από τη μαλακή στην μέση γόμα και κράτησε στενά το προβάδισμα, με τους δυο οδηγούς να ακουμπάνε μεταξύ τους στην πρώτη στροφή, αναγκάζοντας τον Hamilton να πάει εκτός πίστας.
Ο Hamilton ανασυγκροτήθηκε και μέσα σε λίγους γύρους πέρασε εύκολα τον Vettel, έλεγξε τον υπόλοιπο αγώνα και κατέκτησε τη δεύτερη του νίκη στη σεζόν.
“Ήταν ένα επικό Grand Prix, ο αγώνας απλά πήγε ρόδα με ρόδα και είχαμε έναν φανταστικό αγώνα μέχρι τη νίκη”, δήλωσε ο Wolff.
“Η νίκη ήταν για όλη την ομάδα, μια εκπληκτική οδήγηση από τον Lewis, μεγάλες κλήσεις από την ομάδα στρατηγικής μας, καλή αμυντική οδήγηση από τον Valtteri (Bottas), τα ταχύτερα pit-stops του αγώνα και ένα γρήγορο και σταθερό αναβαθμισμένο μονοθέσιο.”
“Δεν ήταν εύκολος ο αγώνας μετά την απώλεια της θέσης στην αρχή, βρισκόμασταν στο πίσω πόδι, οπότε όταν ο Vettel κάλυψε το πρώτο stint, στείλαμε τον Lewis σε μεγαλύτερο stint και βάλαμε τη μέση γόμα.”
“Δεν μπορούσαμε να κάνουμε πολλά, προσπαθήσαμε να επεκτείνουμε το stint του Lewis και ελπίζαμε ότι προς το τέλος του αγώνα θα είχε καλύτερης κατάστασης ελαστικά.”
“Στη συνέχεια, πήγαμε σε μια “μακρινή” στρατηγική τοποθετώντας τη μέση γόμα και κρατώντας τη μαλακή για να μπορέσουμε να επιτεθούμε.”
“Τότε ήρθε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας (VSC) και αυτό μας ανάγκασε να ξανασκεφτούμε τη στρατηγική μας. Η ομάδα στρατηγικής μας επέλεξε να κάνουμε το αντίθετο από αυτό που είχε προγραμματιστεί, να μπούμε στα pit όταν θα φτάσει στο τέλος του το VSC έτσι ώστε να κάνει τον Sebastian αδύνατο να αντιδράσει.”
“Ο χρόνος αντίδρασης μας ήταν τέλειος! Βγάζω το καπέλο μου για τον James (Allison) και τα παιδιά που δουλεύουν γι’αυτό.”
“Μετά από αυτό, όλα ήταν μια υπέροχη οδήγηση και στη συνέχεια η διαχείριση των ελαστικών και του κινητήρα ακριβώς μέχρι τον τελευταίο γύρο. Αυτή ήταν η μέρα του Lewis με μια υπέρτατη οδήγηση.”
Η Mercedes επέκτεινε το προβάδισμα της επί της Ferrari στο πρωτάθλημα των Κατασκευαστών σε οκτώ βαθμούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!