O Toto Wolff μίλησε για τη στάση των ομάδων της Fomrula 1 στο θέμα του “porpoising”, τονίζοντας ότι οι Διευθυντές τους προσπαθούν να μειώσουν τη σημασία του ζητήματος και να “καθοδηγήσουν” τους οδηγούς τους στο τι θα δηλώνουν.Η FIA κυκλοφόρησε μια τεχνική οδηγία πριν από λίγες ημέρες με στόχο να μειώσει το ζήτημα του “porposing”, μετά τα έντονα παράπονα πολλών οδηγών στον αγώνα του Μπακού. Ιδιαίτερο πρόβλημα είχε ο Lewis Hamilton και ο George Russell της Mercedes, οι οποίοι παραπονέθηκαν όλο το Σαββατοκύριακο για πόνους στην πλάτη, με την ομάδα να καλεί τη FIA να παρέμβει και να λύσει το ζήτημα.Μιλώντας μετά τις κατατακτήριες στον Καναδά, ο Wolff μίλησε για τη συμπεριφορά των άλλων υπευθύνων των ομάδων, τονίζοντας ότι απλώς θέλουν να ορίζουν αυτοί τι θέλουν να λένε οι οδηγοί τους και ενδιαφέρονται μόνο για το ζήτημα της ανταγωνιστικότητας των μονοθεσίων και να μη χάσουν το πλεονέκτημα εντός πίστας.“Η F1 είναι ένα άθλημα στο οποίο προσπαθείς να διατηρήσεις ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ή να το αποκτήσεις”, είπε ο Wolff. “Αλλά αυτήν η κατάσταση πλέον ξεπερνάει τα όρια. Όλοι οι οδηγοί, τουλάχιστον ένας σε κάθε ομάδα, είπαν ότι πονούσαν μετά το Μπακού, ότι είχαν δυσκολία να κρατήσουν το μονοθέσιο σε πορεία ή θολή όραση. Και οι Διευθυντές των ομάδων προσπαθούν να χειραγωγήσουν αυτά που λέγονται για να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προσπαθούν να παίξουν πολιτικά παιχνίδια όταν η FIA προσπαθεί να βρει μια γρήγορη λύση για να βάλει τουλάχιστον τα μονοθέσια σε καλύτερη θέση – αυτό δεν είναι σωστό”.“Όλα τα μονοθέσια – δεν μιλώ μόνο για τη Mercedes – υπέφεραν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στο Μπακού, και εξακολουθούν να το κάνουν και εδώ. Τα μονοθέσια είναι πολύ δύσκαμπτα, αναπηδούν πολύ, όπως θέλετε πείτε το. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ένα κοινό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στη Formula 1. Είναι θέμα σχεδιασμού που πρέπει να λυθεί. Έχουμε μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που δεν μπορούμε καν να κρίνουμε”. “Ανά πάσα στιγμή αυτό είναι ένας κίνδυνος για την ασφάλεια – στη συνέχεια κάνοντας παιχνίδια στο παρασκήνιο και λέγοντας διάφορα ή λέγοντας στους οδηγούς τι να πουν είναι απλώς θλιβερό”, συμπλήρωσε ο Αυστριακός..Τέλος, ο Wolff αρνήθηκε ότι η Mercedes ζητά αλλαγές απλώς και μόνο επειδή ο ρυθμός της είναι χειρότερος σε σχέση με τις Red Bull και Ferrari αυτήν τη σεζόν, λέγοντας ότι τίθεται σοβαρό θέμα κατά την οδήγηση από τους οδηγούς.“Φυσικά, ο κόσμος θα αμφισβητήσει αν η θέση μου είναι ειλικρινής ή όχι”, δήλωσε. “Γι’ αυτό λέω ότι δεν είναι μόνο δικό μας πρόβλημα. Αν ένας οδηγός της Red Bull λέει ότι στα 300 χιλιόμετρα την ώρα, που τότε εμφανίζεται το πρόβλημα, μπορείς ακόμη και να χάσεις την όρασή σου όταν φρενάρεις ή να μην μπορείς να τοποθετήσεις σωστά το μονοθέσιο… Επίσης, ακούστε τα λόγια του Sainz, ακούστε τι είπε ο Ricciardo, τον Ocon, τον Magnussen και τους δύο οδηγούς μας…. Αυτό δεν είναι πρόβλημα της ομάδας μας μόνο”. “Είναι ένα θέμα σχεδιασμού των μονοθεσίων με ground effect που πρέπει να αντιμετωπιστεί πριν να έχουμε μια δυσάρεστη κατάσταση – και δεν είναι μόνο θέμα ύψους, γιατί τα μονοθέσια είναι πάρα πολύ σκληρά και με ειδικά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, κάτι που δεν θα αλλάξει έτσι”, είπε ο Wolff.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!