Το αφεντικό της Mercedes, Τoto Wolff, δήλωσε πως η απόδοση του μονοθεσίου είναι εντελώς απαράδεκτη μετά την αποτυχία του Hamilton να βρεθεί στο Q2 στις κατατακτήριες στη Jeddah.
Η Mercedes είχε χαμηλότερες επιδόσεις στο Bahrain σε σχέση με τους αντιπάλους της Ferrari και Red Bull λόγω των προβλημάτων που επηρέασαν το μονοθέσιό της το 2022, αλλά κατάφερε να σώσει την κατάσταση ένα βάθρο και μια τέταρτη θέση την ημέρα του αγώνα.
Η 16η θέση από την οποία θα εκκινήσει ο Lewis Hamilton δημιουργεί ανησυχία στη Mercedes αλλά και η 6η θέση του teammate του George Russell δεν αποτελεί καθησυχασμό για τη γερμανική ομάδα.
«Λατρεύω τον ανταγωνισμό και πάντα μου άρεσε ο ανταγωνισμός.», είπε ο Wolff στα μέσα ενημέρωσης μετά τις κατατακτήριες.
«Είχαμε μια πολύ δυνατή πορεία οκτώ ετών όπου ήμασταν οι κορυφαίοι. Όχι πάντα, αλλά καταφέραμε να προπορευόμαστε.»
Μετά από 8 χρόνια πρωτοπορίας της Mercedes ο Wolff δήλωσε πως η τωρινή κατάσταση θυμίζει τη σεζόν του 2013 με την Mercedes να παλεύει να βρεθεί κοντά στην πρωτοπόρα τότε Red Bull.
«Αυτή η φορά, για μένα, μοιάζει λίγο με το 2013, όπου απλά δεν ήμασταν στο ύψος της ταχύτητας με τη Red Bull, και πιθανότατα όχι με τη Ferrari, αλλά συνεχίσαμε να παλεύουμε, και έτσι νιώθω αυτή τη στιγμή.»
«Πρέπει να πολεμήσουμε.», πρόσθεσε ένας εμφανώς ανήσυχος Wolff. «Είναι σίγουρα εντελώς απαράδεκτο όταν είμαστε σε απόδοση. Είμαστε τρίτοι στον πίστα, μερικές φορές όχι, όπως και σήμερα.»
«Απλώς δεν είναι μια επιλογή να μείνουμε εκεί που είμαστε.»
Ο Hamilton υποστήριξε μετά την πρόωρη αποχώρησή του από τις κατατακτήριες ότι τα προβλήματα στη ρύθμιση είχαν καταστήσει το μονοθέσιό του «αδύνατο» να οδηγηθεί.
Ο Wolff δήλωσε ότι οι μικρές διαφορές στη ρύθμιση μεταξύ των δύο μονοθεσίων της Mercedes στις κατατακτήριες μεταφράστηκαν σε μια «δραματική» αντίθεση στην απόδοση, η οποία υπογράμμισε τα θεμελιώδη ζητήματα που υπονομεύουν τη W13 της γερμανικής ομάδας.
«Δεν υπήρξαν τεράστιες αλλαγές στο set-up, αλλά ήταν αρκετά μεγάλες ώστε να έχουν δραματικές συνέπειες στην απόδοση του μονοθεσίου – μεταξύ του να βγεις εκτός στο Q1 και να φτάσεις σταθερά στο Q3.», είπε ο Αυστριακός.
«Αλλά, γενικά, θα έλεγα ότι αυτό δεν είναι ένα μόνο πρόβλημα. Έχουμε πολλά μέρη του αυτοκινήτου που δεν λειτουργούν, που δεν καταλαβαίνουμε, που δεν αποδίδουν αρκετά, και δεν είναι εκεί που περιμέναμε να είναι το μονοθέσιο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!