O Toto Wolff ελπίζει ότι το πολύ υψηλό υψόμετρο της πίστας Hermanos Rodriguez θα βοηθήσει τη Mercedes στην προσπάθειά της να παλέψει για τις πρώτες θέσεις, καθώς η W13 έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής ιδιαίτερα κακή ως προς την αντίσταση στον αέρα στις ευθείες.
Με τρεις αγώνες να απομένουν για τη λήξη της φετινής σεζόν, η Mercedes κινδυνεύει να βρεθεί χωρίς νίκη για πρώτη φορά μετά το μακρινό 2011, μην καταφέρνοντας να δημιουργήσει φέτος ένα μονοθέσιο ικανό να μάχεται για τις πρώτες θέσεις σε σταθερή βάση έναντι των Red Bull και Ferrari.
Με τον αγώνα του Μεξικό να λαμβάνει χώρα αυτό το τριήμερο, η πίστα Autodromo Hermanos Rodriguez ίσως να αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για τη γερμανική ομάδα να επιστρέψει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Και αυτό γιατί λόγω του μεγάλου υψομέτρου στο οποίο βρίσκεται, ο αέρας είναι πολύ πιο αραιός, με αποτέλεσμα οι ομάδες να χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν το πιο υψηλό επίπεδο κάθετης δύναμης που διαθέτουν.
Αυτό ευνοεί τη Mercedes, καθώς η W13 υστερεί στον τομέα της αντίστασης του αέρα, κάτι που είναι εμφανές στις τελικές ταχύτητες των μονοθεσίων της. Έτσι, θεωρητικά πηγαίνει σε μία πίστα όπου ένα από τα βασικά της μειονεκτήματα δεν θα είναι τόσο επιβαρυντικό για την απόδοσή της, κάτι που παραδέχεται και ο Toto Wolff, αν και τονίζει ότι τίποτα δεν μπορεί να ειπωθεί με βεβαιότητα.
“Μερικές φορές φέτος έχω πει ότι θα έπρεπε να είμαστε καλοί σε μια συγκεκριμένη πίστα και αυτό δεν συνέβη, ή το αντίστροφο”, είπε ο Wolff στην Αμερική.
“Στα χαρτιά λοιπόν, το Μεξικό φαίνεται καλό. Το μονοθέσιό μας θα πρέπει να είναι πιο αποτελεσματικό με τον αραιό αέρα (που υπάρχει εκεί). Είναι καλό που ο αγώνας αυτός ακολουθεί αμέσως, οπότε ελπίζω να μπορέσουμε να τους πιέσουμε εκεί (Red Bull)”, είπε, σχολιάζοντας και τη μάχη που είχε η ομάδα του με την Red Bull στο Circuit of The Americas.
Τέλος, μιλώντας για το συγκεκριμένο πρόβλημα της W13 – που στοίχισε ξανά στον Hamilton στη μάχη του με τον Verstappen στο Austin, καθώς ο Βρετανός υστερούσε εμφανώς σε τελική ταχύτητα – ο Αυστριακός δήλωσε ότι αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες της ομάδας για το μονοθέσιο του 2023.
“Αυτό είναι κάτι που πρέπει να διορθώσουμε για την επόμενη χρονιά”, είπε ο Wolff.
“Το ανώτατο όριο στο μπάτζετ παίζει ρόλο. Δεν μπορούμε απλώς να κατασκευάσουμε άπειρα εξαρτήματα χαμηλής οπισθέλκουσας ή να περάσουμε πολύ χρόνο στην αεροδυναμική σήραγγα για να βρούμε λύσεις. Έτσι αυτά είναι για το επόμενο έτος.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!