Ο Richard Westbrook πιστεύει ότι στον φετινό αγώνα 24 ωρών του Le Mans θα παίξει σημαντικό ρόλο στον αγώνα η αξιοπιστία στην κατηγορία Hypercar, τόσο με την Toyota όσο και με την Glickenhaus να έχουν εμφανίσει προβλήματα στους πρώτους γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA.
Ο Άγγλος, ο οποίος συμμετέχει για πρώτη φορά στην κορυφαία κατηγορία του Le Mans, δήλωσε πως αισθάνεται αυτοπεποίθηση με τον ρυθμό της Glickenhaus 007, την οποία θα μοιραστεί με τον πρώην συνοδηγό του στην Ford Chip Ganassi Racing Ryan Briscoe και τον δύο φορές νικητή στο Le Mans Romain Dumas.
Παρόλο που υπήρχε κέρδος από τους πρώτους γύρους στο Portimao και τον τελευταίο στις 6 ώρες της Monza, ο Westbrook παραδέχτηκε ότι μία μη προγραμματισμένη αλλαγή φρένων στην 4η ώρα του αγώνα “τους ενόχλησε λίγο”.
“Με τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε στο Portimao, ξέραμε ότι θα βρισκόμασταν στο μηδέν στην Monza,” εξήγησε ο Westbrook.
“Παλεύαμε με τα ελαστικά στο Portimao αλλά μάθαμε τόσα πολλά εκεί και ήταν τόσο καλό να το κάνουμε αυτό στο Portimao ακόμα και εάν ήταν πολύ νωρίς για το πρόγραμμα, για να βρεθούμε στην καμπύλη μάθησης, την οποία δεν θα πάρεις όταν αγωνίζεσαι με τον εαυτό σου.
“Πηγαίνοντας στην Monza ήταν πολύ ενθαρρυντικό. Σε ένα σημείο φαινόταν ότι πηγαίναμε να παλέψουμε για την νίκη αλλά δυστυχώς είχαμε μία απρογραμμάτιστη αλλαγή φρένων.
“Ήταν λίγο ενοχλητικό επειδή δεν είχαμε κάποιο πρόβλημα με τα φρένα στις δοκιμές, όσο αναφορά την υπερβολική φθορά.
“Τα παιδιά είχαν τρεις εβδομάδες για να το ψάξουν αυτό και να βεβαιώσουν ότι δεν θα έχουμε το ίδιο πρόβλημα στο Le Mans. Επειδή προφανώς και εάν αλλάζουμε φρένα κάθε 4-5 ώρες στο Le Mans, καλύτερα να μην πάμε εκεί.
“Όλοι είδαμε πώς η ομάδα αντέδρασε στα θέματα όπως στο Portimao, οπότε δεν με απασχολεί πολύ αυτό.”
Ο Westbrook δήλωσε πως εντυπωσιάστηκε με το εγχείρημα της Αμερικάνικης ομάδας να “αντιδράει τόσο γρήγορα” σε θέματα από το πρόγραμμα δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν και πρόσφατα στο Portimao και στην Monza, όταν πραγματοποίησε την 2η συμμετοχή του LMH.
“Αυτό που κάνει η ομάδα είναι πραγματικά εντυπωσιακό, την αντίδραση σε αυτό που χρειαζόμαστε,” είπε αυτός. “Μόλις γινόμαστε καλύτεροι και καλύτεροι και ακόμα πιο καλοί. Πιστεύω ότι όλοι το είδαν στην Monza σε σύγκριση με το Portimao. Τώρα πρέπει να κάνουμε το ίδιο βήμα και στο Le Mans.
“Πιστεύω ότι το Le Mans μας ταιριάζει περισσότερο από την Monza. Είναι πολύ δύσκολο να προβλέψω αλλά νομίζω ότι θα είμαστε εκεί.
“Η αξιοπιστία θα είναι ένας τεράστιος παράγοντας επειδή είναι η πρώτη χρονιά της νέας κατηγορίας. Πιστεύω ότι ο καθένας θα είναι νευρικός με την δική του αξιοπιστία.
“Θα είναι ωραίο να έχουμε την Toyota υπό πίεση επειδή όταν τους έχουμε υπό πίεση, μπορεί να γίνουν λάθη.
“Εμείς θέλουμε να παλέψουμε με τον ρυθμό τους. Ήμασταν πολύ κοντά για να το κάνουμε αυτό στην Monza, οπότε θα χρειαστούμε λίγο περισσότερο, λίγα δέκατα παραπάνω και νομίζω ότι θα είμαστε σε αυτή την θέση.
“Έπειτα ναι, θα εξαρτηθεί από την αξιοπιστία.
“Η αξιοπιστία από την δική μας πλευρά ήταν πολύ καλή στις δοκιμές. Καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τις δοκιμές διάρκειας 30 ωρών στο Aragon με μόνο δύο μικρά θέματα στους ηλεκτρονικούς αισθητήρες τις τελευταίες δύο ώρες.
“Είχαμε μερικά μικρά θέματα που μας κόστισαν στην προετοιμασία μας στο Portimao και στην Monza. Μικρά πράγματα που αποκάλυψαν μεγαλύτερα θέματα, όχι τόσο πολύ στο δικό μας μονοθέσιο, αλλά στο 708, το οποίο είχε προβλήματα με την τροφοδοσία του καυσίμου, έπειτα κάτι με το κιβώτιο ταχυτήτων και τέλος πρόβλημα με το παρκάρισμα.
“Η αξιοπιστία θα είναι το κλειδί σε αυτόν τον αγώνα.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!