Η Toyota επέκτεινε το πλεονέκτημά της έναντι των ιδιωτικών της αντιπάλων στην LMP1 στη δεύτερη περίοδο δοκιμαστικών για το WEC στις 6 Ώρες του Fuji, η οποία και πάλι είχε δύο διακοπές.
Όπως και στην πρώτη περίοδο, το τρέξιμο της Παρασκευής το απόγευμα είδε κόκκινη σημαία για ζημιά σε kerb στην στροφή 15, με απώλειες περίπου 50 λεπτών σε δύο ξεχωριστές διακοπές. Η περίοδος επεκτάθηκε, αλλά μόνο κατά 10 λεπτά.
Το αυτοκίνητο #8 ήταν το ταχύτερο από τις δύο Toyota και πάλι, καθώς ο Fernando Alonso κατέβασε αμέσως το καλύτερο χρόνο από το FP1 του Sebastien Buemi με 1:23.973δ.
Αυτό ήταν αρκετό για να νικήσει τον Jose Maria Lopez στη αδελφή #7 για περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο, με τον Αργεντίνο και τον Alonso να κάνουν τις καλύτερες προσπάθειές τους στα πρώτα έξι λεπτά της περιόδου πριν από την πρώτη κόκκινη σημαία.
Η Rebellion Racing ήταν η ταχύτερη από τα μη υβριδικά, με την #3 R-13-Gibson που κέρδισε τον αγώνα στο Silverstone, στα χέρια του Thomas Laurent να είναι κατά 1,724 δευτερόλεπτα πίσω από τον ρυθμό του Alonso.
Ο Jenson Button ήταν ο τέταρτος ταχύτερος στην #11 SMP Racing BR Engineering BR1-AER, μόλις ένα δέκατο πίσω, ακολουθούμενος από την #1 Rebellion του Andre Lotterer και την δεύτερη από τις SMP BR1, την #17 του Matevos Isaakyan που επέστρεψε με ένα πρόβλημα αργά στα pits στα τελευταία στάδια της περιόδου.
Η ByKolles με τον Tom Dillmann και τον Ben Hanley της DragonSpeed ολοκλήρωσαν τη σειρά του LMP1.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!