Η Toyota κατέγραψε μια τέταρτη νίκη του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA για το 2018/19 στην Shanghai.
Οι Mike Conway, Jose Maria Lopez και Kamui Kobayashi σημείωσαν τη δεύτερη νίκη στη σειρά στην #7 TS050 Hybrid μπροστά από την αδελφή #8 που μοιράστηκαν ο Fernando Alonso, ο Kazuki Nakajima και ο Sebastien Buemi.
Η έντονη βροχή προκάλεσε δύο μεγάλος διακοπές στο πρώτο μισό του αγώνα και δεν ήταν παρά μέχρι την τέταρτη ώρα που οι συνθήκες βελτιώθηκαν επαρκώς για να ξεκινήσουν η δράση με την πράσινη σημαία.
Η σειρά αυτοκινήτων αναμίχθηκε, καθώς διαφορετικά αυτοκίνητα έκαναν τα πρώτα τους pitstops σε διαφορετικές χρονικές στιγμές, αλλά η ανωτερότητα των Toyota έναντι των μη υβριδικών LMP1 ήταν ξεκάθαρη και οι δύο TS050 βρέθηκαν γρήγορα μπροστά όταν ο αγώνας άρχισε σοβαρά.
Ήταν το #8 αυτοκίνητο που ήταν μπροστά στα πρώτα στάδια, αλλά το #7 κατόρθωσε να περάσει μπροστά επειδή έκανε τη δεύτερη στάση του σε έναν γύρο που ο αγώνας περνούσε μέσω του pitlane ούτως ή άλλως.
Η #8 έχασε έπειτα περαιτέρω χρόνο όταν κρατήθηκε από ένα κόκκινο φως στο τέλος του pitlane όταν Alonso ανέλαβε από τον Buemi, παρέχοντας στην #7 ένα πλεονέκτημα περίπου 20 δευτερόλεπτα.
Αυτό αυξήθηκε μέχρι το μισό λεπτό πριν από ο Nakajima άρχισε να κλείνει το χάσμα με τον Conway, αλλά το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε και πάλι με 20 λεπτά να απομένουν μετά από μια συντριβή για την #17 SMP Racing BR Engineering BR1.
Ωστόσο, οι δύο Toyota κράτησαν τις θέσεις τους στα τελικά έξι λεπτά όταν τελείωσε το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τον Conway να διασχίζει τη γραμμή 1,4 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Nakajima.
Ο Jenson Button εξασφάλισε το πρώτο του podium της χρονιάς στην #11 SMP BR1 που μοιράζεται με τον Mikhail Aleshin και τον Vitaly Petrov, έναν γύρο πίσω από τις Toyota.
Το τελικό αυτοκίνητο ασφαλείας έσβησε το πλεονέκτημα του αυτοκινήτου #11 σε σχέση με την #1 Rebellion R-13, αλλά ο Neel Jani, ο Bruno Senna και ο Andre Lotterer έπρεπε να μείνουν ικανοποιημένοι με την τέταρτη καθώς ο Lotterer έχασε 16 δευτερόλεπτα στη βροχή στα τελευταία στάδια.
Η #3 Rebellion έχασε δύο γύρους νωρίς όταν ο Thomas Laurent χτύπησε τις μπαριέρες υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά η πρώτη στάση επέτρεψε στο αυτοκίνητο να επισκευαστεί και να συνεχίσει στη πέμπτη, τρεις γύρους πίσω.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!