Βρισκόμαστε ήδη 6 χρόνια στην εποχή των V6 και ο Sebastian Vettel παραδέχεται ότι εξακολουθεί να μην είναι εντυπωσιασμένος με τις σημερινές μονάδες ισχύος.
Το 2014 η Formula 1 έκανε την αλλαγή σε υβριδικούς κινητήρες turbo V6 1.6 λίτρων. Με αυτούς ήρθε και το συγκρότημα της MGU-K, το οποίο ανακτά την κινητική ενέργεια που δημιουργείται κατά τη διάρκεια της πέδησης και την αποθηκεύει σε μια μπαταρία.
Η Liberty Media προσπάθησε να καταργήσει την MGU-K κατά τη σύνταξη των κανονισμών κινητήρων του 2021, αλλά αντιμετώπισε αντιρρήσεις από τους κατασκευαστές κινητήρων.
Προσωπικά, ο Vettel θα χαρεί αν δει την MGU-K να αφαιρείται και θέλει επίσης να επιστρέψουν στους V12.
Ο οδηγός της Ferrari είπε μέσω της Kolner Express: “Η πρώτη μου ενέργεια θα ήταν να διπλασιάσω τον αριθμό των κυλίνδρων.”
“Θα ήθελα επίσης να αφαιρέσω τις μπαταρίες. Νομίζω ότι είναι περιττές, εκτός από την μπαταρία εκκίνησης.”
Ο Vettel όμως, δεν θα το δει να συμβαίνει σύντομα καθώς οι προϊστάμενοι της Formula 1 αποφάσισαν να επιμείνουν στον τρέχοντα τύπο κινητήρα μέχρι το 2025 ή το 2026.
Ο σύμβουλος της F1, Pat Symonds, λέει ότι ελπίζουν να ανανεώσουν τους κανονισμούς των κινητήρων στη συνέχεια, αλλά παραδέχεται ότι η Liberty Media πρέπει να πάρει τις ομάδες με τον μέρος της.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!