Ο Sebastian Vettel δήλωσε ότι το μονοθέσιο της Formula 1 για το 2022 της Aston Martin είναι ένα “τελείως διαφορετικό ζώο” και παραδέχτηκε ότι η ομάδα του έχει ένα βουνό να ανέβει για να φτάσει στην κορυφή της διεκδίκησης του τίτλου.
Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε στην 2η ημέρα δοκιμών της Βαρκελώνης στην 6η θέση γενικής, με 1,1 δευτερόλεπτα μακριά από τον ρυθμό όπου έθεσε η Ferrari και ο Charles Leclerc.
Ο Vettel παραδέχτηκε ότι αυτός και η ομάδα του έχουν πολλά ακόμη να μάθουν για τον τρόπο οδήγησης της AMR22 και το setup του μονοθέσιου.
“Με κάθε ειλικρίνεια, υπάρχουν ακόμα πάρα πολλά που πρέπει να καταλάβουμε,” δήλωσε ο Vettel. “Είναι ένα εντελώς διαφορετικό ζώο και πρέπει να εξημερωθεί με έναν διαφορετικό τρόπο. Αυτό συμβαίνει όσο αναφορά το μονοθέσιο, αλλά είναι επίσης λειτουργικό, όσο αναφορά το set up του μονοθέσιου.
“Δοκιμάσαμε μερικά πράγματα. Υπάρχουν μερικές σημαντικές προκλήσεις, όπως και κάποιες άλλες που αντιμετωπίζουμε, και προβλήματα. Οπότε ναι, χρειάζεται να βρούμε λύσεις.
“Για εμένα υπάρχουν αρκετά που πρέπει να μάθω με το μονοθέσιο ώστε να μπορέσω να το οδηγήσω με έναν διαφορετικό τρόπο, και εγώ παίζω με το στυλ οδήγησης, ότι μπορώ να κάνω. Με τον ίδιο τρόπο παίζουμε με το μονοθέσιο, προσπαθούμε να λύσουμε κάποια από τα προβλήματα που έχουμε, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, να βρούμε λύσεις .Οπότε υπάρχουν πολλά ακόμα να γίνουν.
“Όλοι είναι απόλυτοι, υπάρχει ένα πολύ, πολύ απόμακρο και ψηλό βουνό για να σκαρφαλώσουμε. Δεν μπορώ να πω ότι κοιτάζουμε την κορυφή, αλλά νομίζω ότι η πρόκληση είναι διασκεδαστική, και η πεποίθηση μου είναι ότι μια μέρα θα φτάσουμε σε αυτή την κορυφή, ελπίζω λίγο πριν την έναρξη της σεζόν.
“Πιστεύω ότι θα είναι μια μεγάλη χρονιά ούτως ή άλλως, και όλοι προφανώς βρίσκονται στο ίδιο σκάφος όσο αναφορά τις γνώσεις αυτών των μονοθέσιων και την ύπαρξη ορισμένων προβλημάτων. Αλλά μέχρι στιγμής όλα είναι καλά.”
Day Two in Barcelona ✅
🔁 129 laps completed
📍 600.495km covered#F1Testing— Aston Martin Aramco Cognizant F1 Team (@AstonMartinF1) February 24, 2022
Ο Vettel παραδέχτηκε ότι υπάρχουν πολλά πράγματα σχετικά με το νέο μονοθέσιο τα οποία τα βρήκε εξωγήινα, ακόμη και με την τεράστια εμπειρία του σε διαφορετικές εποχές του αθλήματος.
“Είναι πολύ διαφορετικά,” δήλωσε αυτός. “Είναι πολύ διαφορετική η θέση στο μονοθέσιο. Είναι διαφορετικό αυτό που βλέπεις επειδή οι τροχοί είναι μεγαλύτεροι, το αεροδυναμικό κάλυμμα από επάνω. Τα συνηθίζεις πολύ γρήγορα. Αλλά όπως είπα, η οδήγηση είναι διαφορετική. Και ακόμα παίζω με αυτά.
“Εννοείται, ότι ο κάθε γύρος δεν είναι το ίδιο. Οπότε πρέπει να επιλέξεις τις μάχες σου. Αλλά ναι, γενικά, είναι εντάξει, αυτό πηγαίνει μαζί. Αλλά που βρισκόμαστε, δεν ξέρω.
“Στο τέλος της ημέρας, ελπίζω ότι θα είμαστε πιο κοντά όλοι μαζί, αυτό είναι το κύριο θέμα. Πέρυσι ήμασταν πολύ μακριά και μερικές φορές δεν ήταν τόσο διασκεδαστικό, όταν δεν είσαι μαζί με τους υπόλοιπους. Οπότε ελπίζω ότι φέτος θα είμαστε ανάμεσα στους υπόλοιπους, και από εκεί και μετά μπορούμε να κάνουμε την διαφορά.
“Δεν είχαμε θέματα με την αξιοπιστία, τίποτα μέχρι στιγμής που να μας προβλημάτισε αρκετά. Είναι περισσότερο το μονοθέσιο, η συμπεριφορά στον χειρισμό, και μερικές από τις προκλήσεις.”
Ο Vettel αναγνώρισε ότι όπως αυτός έτσι και οι άλλες ομάδες πρέπει να αντιμετωπίσουν την πρόκληση να τρέξουν με το μονοθέσιο πιο χαμηλά. Οι ομάδες έχουν ένα “ανεβοκατέβασμα” στην μεγάλη ευθεία της Βαρκελώνης, και κάποιοι είχαν πρόβλημα τραυματίζοντας το πάτωμα του μονοθέσιου στο οδόστρωμα.
“Προφανώς και τα μονοθέσια φαίνεται ότι είναι πιο χαμηλά στο οδόστρωμα, και αυτό είναι διαφορετικό από το παρελθόν, αλλά έχουμε δει άλλα μονοθέσια να αναπηδούν λίγο πάνω-κάτω στην ευθεία. Εμείς έχουμε ένα από αυτά.
“Εμείς είμαστε στα μισά του μαθήματος, και σε αυτό το σημείο είναι δύσκολο να πεις τι είναι καλύτερο και τι είναι χειρότερο από το άλλο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!