Ο Max Verstappen λέει ότι η δουλειά που έγινε μεταξύ της Red Bull και της Honda κατά τη διάρκεια του χειμώνα φαίνεται πολλά υποσχόμενη, αλλά διατηρεί την κρίση του σχετικά με τις δυνατότητες της RB16B μέχρι τις δοκιμές πριν από τη σεζόν.
Η Red Bull ολοκλήρωσε τα πρώτα 100 χιλιόμετρα με το καινούργιο της μονοθέσιο στο Silverstone την Τετάρτη. Το φετινό μονοθέσιο είναι το τελευταίο σε πλήρη συνεργασία με τη Honda αφού η Red Bull θα αναλάβει την τεχνολογία της μονάδας ισχύος και ο ιαπωνικός κατασκευαστής φεύγει από τη Formula 1 και ως αποτέλεσμα αυτού έγινε πολλή δουλειά στον κινητήρα.
Περιγράφοντας τι θέλει από το νέο μονοθέσιο όταν θα τρέξει με όλη την δύναμη για πρώτη φορά στο Bahrain, ο Verstappen είπε: “Περισσότερη πρόσφυση, περισσότερη δύναμη.”
“Οι άνθρωποι πάντα μιλούσαν για το ότι το πίσω μέρος ήταν πολύ νευρικό, νομίζω ότι είναι απλώς το συνολικό κράτημα που μας λείπει λίγο. Επίσης, ήμασταν λίγο πίσω στην δύναμη. Το ξέρουμε, δεν υπάρχει μυστικό πίσω από αυτό, μπορείτε να το δείτε.”
“Έτσι δουλέψαμε πολύ με τη Honda όλο το χειμώνα. Όλα δείχνουν πολλά υποσχόμενα, αλλά δεν έχει νόημα να τα κάνουμε όλα τρομερά. Πρώτα απ’ όλα, είναι πιο σημαντικό να φτάσουμε στην πίστα στο Bahrain και να προσπαθήσουμε να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία από το μονοθέσιο και τον κινητήρα για να βελτιστοποιήσουμε τα πάντα.”
Παρόλο που ο νέος του teammate, ο Sergio Perez, είπε ότι μπορούσε να νιώσει τις δυνατότητες της RB16B κατά τη διάρκεια του shakedown, ο Verstappen έχει μια διαφορετική προσέγγιση και δεν διαβάζει τίποτα στο μονοθέσιο με τα δοκιμαστικά ελαστικά.
“Το μονοθέσιο είναι πάντα στο όριο και ένα γρήγορο μονοθέσιο δεν είναι ποτέ εξαιρετικά εύκολο στην οδήγηση, διότι αν γίνει πολύ εύκολο στην οδήγηση, τις περισσότερες φορές είναι πάρα πολύ υποστροφικό. Απλώς ήθελα περισσότερη πρόσφυση, δεν σημαίνει ότι είναι δύσκολο στην οδήγηση γιατί προσαρμόζεσαι στην κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι.”
“Νομίζω ότι στο τέλος της σεζόν η Mercedes σταμάτησε να αναπτύσσει αυτό το μονοθέσιο από τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο, επειδή δεν μπορούσαμε να δούμε πολλές αναβαθμίσεις. Συνεχίσαμε να μαθαίνουμε και ξέρουμε ότι είχαμε μερικά προβλήματα με αυτό το μονοθέσιο και θέλαμε να το βελτιώσουμε.”
“Επίσης, γνωρίζοντας ότι οι κανονισμοί δεν θα άλλαζαν τόσο πολύ, προφανώς το πάτωμα άλλαξε λίγο, αλλά γενικά το μονοθέσιο παρέμεινε το ίδιο. Για εμάς ήταν σημαντικό να το ξεπεράσουμε αυτό και ας δούμε φέτος αν το βελτιώσαμε ακόμη περισσότερο και είμαστε ακόμα καλύτεροι. Ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να είμαστε πιο ανταγωνιστικοί σε σύγκριση με τη Mercedes.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!