O Max Verstappen θέλησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις που επικρατούν μετά τις χειμερινές δοκιμές, και οι οποίες θέλουν την RB16 να είναι δύσκολη στην οδήγηση, και να προκαλεί προβλήματα στους οδηγούς της!
Η αλήθεια είναι πάντως ότι κατά τη διάρκεια των έξι ημερών στην Βαρκελώνη είδαμε τους οδηγούς της Red Bull να χάνουν αρκετές φορές τον έλεγχο των μονοθεσίων τους, κάτι που προκάλεσε ποικίλα σχόλια αλλά και προβληματισμό σε όσους παρακολουθούσαν τη διαδικασία.
Έχοντας πετύχει την τρίτη συνολικά ταχύτερη επίδοση των δοκιμών, ο Verstappen θέλησε να αστειευτεί για τους ισχυρισμούς που θέλουν την RB16 να είναι “ασταθής”, λέγοντας ότι όλα έγιναν ώστε τα μέσα ενημέρωσης να έχουν κάτι να γράψουν για την ομάδα.
“Ήξερα ότι επρόκειτο να δώσω συνέντευξη, έτσι είπα ότι χρειαζόμαστε κάτι για να μιλήσουμε, γι’ αυτό ας κάνουμε μερικές περιστροφές στην πίστα!”, δήλωσε χαριτολογώντας ο Verstappen.
“Είναι κάτι που συμβαίνει. Θέλησα να δοκιμάσω τα όρια του μονοθεσίου, και νομίζω ότι λειτούργησε πολύ καλά. Με λίγα τέτακέ έμαθα πού ήταν το όριο. Οι άλλοι δεν οδηγούν το μονοθέσιο, έτσι δεν ξέρουν αν είναι καλό ή όχι στην συμπεριφορά του”.
“Δεν ανησυχώ καθόλου. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε και να βελτιωνόμαστε. Είχαμε καλή προετοιμασία, νομίζω ότι βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο, και ελπίζω ότι αυτό είναι αρκετό για να είμαστε ανταγωνιστικοί στη Μελβούρνη”.
“Δοκίμασα ουσιαστικά όλα όσα θέλαμε να δοκιμάσουμε όλες αυτές τις μέρες, γι’ αυτό είμαι πολύ ευχαριστημένος.”
“Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να οδηγείς το μονοθέσιο προσπαθώντας για τον ταχύτερο χρόνο, ιδιαίτερα μετά από πολλές περιόδους όπου απλά συμπληρώναμε γύρους”, δήλωσε ο Verstappen για τον χρόνο που πέτυχε την τελευταία μέρα.
“Όλα φαίνονταν να δουλεύουν αρκετά καλά. Δεν είχαμε την πιο μαλακή γόμα ελαστικών, αλλά νομίζω ότι η ισορροπία του αυτοκινήτου ήταν καλή”.
Ο team-mate του Verstappen, Alex Albon δε θέλησε να σταθεί περισσότερο στο ζήτημα της συμπεριφορά του μονοθεσίου, λέγοντας ότι πολλές ομάδες αντιμετώπισαν παρόμοια θέματα, στην προσπάθεια να βρεθούν τα όρια των καινούριων αυτοκινήτων.
“Νομίζω ότι απλά πιέζαμε πραγματικά, και προσπαθούσαμε να δούμε τι μπορεί να κάνει το μονοθέσιο”, δήλωσε ο Albon.
“Ο άνεμος επίσης έπαιξε ρόλο, καθώς άλλαξε αρκετές φορές. Έτσι δεν ήμασταν μόνο ο Max και εγώ που είχαμε θέματα. Νομίζω ότι και πολλοί άλλοι είχαν τετακέ και μικροεξόδους”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!