Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος χρησιμοποίησε στην εντέλεια τα μαλακά ελαστικά του για να αρπάξει το προβάδισμα από τον Carlos Sainz στην αρχή του αγώνα, μόνο για να επανέλθει η αρχική κατάταξη στο grid μετά την κόκκινη σημαία που βγήκε εξαιτίας των μεγάλων συντριβών για τους Zhou Guanyu και Alex Albon.
Η δεύτερη εκκίνηση του δεν ήταν τόσο καλή, αλλά πήρε το προβάδισμα όταν ο Sainz έφυγε εκτός πίστας. Εν τούτοις, ο Ολλανδός άρχισε, στη συνέχεια, να επιβραδύνει αφού χτύπησε ένα κομμάτι άνθρακα, το οποίο τον ανάγκασε να κάνει pit stop, κάτι που τον έβγαλε εκτός μάχης για την νίκη. Αγωνίστηκε με ένα κατεστραμμένο αυτοκίνητο και τελικά τερμάτισε έβδομος.
«Οι πρώτοι γύροι νομίζω ότι ήταν πολύ καλοί», είπε ο Verstappen. «Είχαμε πολύ καλό ρυθμό και βασικά ήμουν απλώς κολλημένος πίσω από τον Carlos και… μετά έκανε ένα λάθος κι έτσι πήρα το προβάδισμα.
«Μερικές στροφές αργότερα, ήταν ένα κομμάτι άνθρακα στην πίστα στη στροφή 5 και, όταν συνειδητοποίησα ότι βρισκόταν εκεί, δεν μπορούσα να κινηθώ δραστικά αριστερά ή δεξιά, οπότε προσπάθησα να το χτυπήσω μετωπιαία.
«Κανονικά απλώς εξατμίζεται ή εκρήγνυται, αλλά αυτή τη φορά μπήκε στο πάτωμα και κατέστρεψε εντελώς την αριστερή πλευρά από κάτω, οπότε από εκεί και πέρα έχανα πολύ χρόνο.
A deflating moment for Max 😖
An early puncture put paid to Verstappen's chances of victory at Silverstone#BritishGP #F1 pic.twitter.com/5dw4IuWAv9
— Formula 1 (@F1) July 3, 2022
«Το αυτοκίνητο ήταν πραγματικά αδύνατο να οδηγηθεί, οπότε προσπάθησα όσο καλύτερα μπορούσα. Και πραγματικά πιστεύω ότι χάρη στο Αυτοκίνητο Ασφαλείας, κερδίσαμε μερικές θέσεις, οπότε ναι, αρκετά μεγάλος περιορισμός της ζημιάς στη μάχη του πρωταθλήματος.”
Επίσης, προσέθεσε: «Δοκίμασα ό,τι μπορούσα με το αυτοκίνητο που είχα. Φυσικά δεν είναι αυτό που θέλω, αλλά μερικές φορές έχεις αυτούς τους αγώνες που είσαι λίγο άτυχος».
Ο Verstappen –ο οποίος απόλαυσε μία τρομερή μάχη στους τελευταίους γύρους με τον Mick Schumacher, με τον Γερμανό να πετυχαίνει τους πρώτους πόντους του στην F1– διατηρεί το προβάδισμά του στο Πρωτάθλημα, το οποίο, όμως, μειώθηκε στους 34 βαθμούς από τον ομόσταυλό του Sergio Perez με τον Charles Leclerc της Ferrari εννέα βαθμούς ακόμα πιο πίσω.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!