Ξεκινώντας με κάπου 30 (τριάντα) θέσεις ποινής ήταν η ταφόπλακα για τις ελπίδες της McLaren σε ένα καλό αποτέλεσμα στο Αζερμπαϊτζάν. Έλα όμως που εκμεταλλεύτηκαν τις ευκαιρίες και ο Alonso μπόρεσε να κάνει κάτι καλό μπαίνοντας στους βαθμούς. Ο Vandoorne όμως δεν μπόρεσε να πλασαριστεί πιο πάνω από την 12η θέση μένοντας ξανά στην σκιά του πρωταθλητή.
«Έκανα μια καλή αρχή αλλά υπήρχαν πολλά σπασμένα κομμάτια και έπρεπε να αποφύγω μερικά πιο αργά μονοθέσια καθώς έμπαινα στην Κ3, αλλά κατάφερα να κρατηθώ καθαρός.»
«Ύστερα η ομάδα έκανε υπέροχη δουλειά ώστε να καλυφθώ από τον Romain Grosjean, άλλαξα ελαστικά και βγήκα μπροστά του. Είχα καλό ρυθμό με τα ελαστικά αλλά τότε η κόκκινη σημαία βγήκε και μου έκλεψε ότι πλεονέκτημα είχα καθώς όλοι μπορούσαν να έχουν ένα δωρεάν pit-stop.»
«Μετά το τελευταίο μου πιτ, έφτανα την Sauber με 1.5 δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, αλλά μόλις τις έφτασα ήταν αδύνατο να τις προσπεράσω. Κρατούσαν όλη την ενέργεια μέχρι την τελευταία στροφή. Προσπάθησα να κάνω τον ίδιο αλλά δεν μπόρεσα.»
«Εκτός από αυτό, είχαμε πολύ καλό ρυθμό. Είναι πολύ καλό για την ομάδα να φτάνει στους βαθμούς. Το αξίζαμε!»
Ο τεχνικός διευθυντής της Honda Yusuke Hasegawa συνεχάρη τους οδηγούς και ανέφερε πως ύστερα από τις επιτυχείς δοκιμές ο νέο μοτέρ θα είναι έτοιμο και για τους δύο οδηγούς στον επόμενο αγώνα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!