Νίκη για τον Kamui Kobayashi και το πλήρωμα του #7 της Toyota, που έκανε το 1-2 καθώς το έτερο αυτοκίνητο της με τον Hartley στο τιμόνι ανέβηκε στη 2η θέση αν και ξεκίνησε τελευταίο! Μεγάλη μάχη και στην LMP2.
Το #7 GR010 HYBRID Le Mans Hypercar της τριάδας που ξεκίνησε από την pole position κέρδισε το πλήρωμα των Sebastien Buemi, Ryo Hirakawa και Brendon Hartley – που είχε ξεκινήσει από το πίσω μέρος του grid μετά το ατύχημα του τελευταίου στις κατατακτήριες – κατά 16.637 δευτερόλεπτα.
Το μονοθέσιο #8 είχε κερδίσει αποφασιστικό πλεονέκτημα με τη βοήθεια δύο κίτρινων σημαίων σε όλη την πίστα κατά τη μέση φάση του αγώνα, πριν δύο αυτοκίνητα ασφαλείας που απαιτήθηκαν μετά από ατυχήματα για τους αντιπάλους τους Hypercar επαναφέρουν το μονοθέσιο #7 στο παιχνίδι.
Ο Kobayashi έχτισε ένα μικρό κενό από τον Hartley στην τελική επανεκκίνηση, αφού ο Antonio Fuoco έστειλε το #50 Ferrari 499P LMH στις μπαριέρες με κρύα ελαστικά βγαίνοντας από τα pits, πριν κάνει την τελευταία του στάση στον 126ο γύρο.
Ο Hartley έκανε δύο γύρους αργότερα πριν κάνει τη δική του τελική στάση στα pits και αρχικά προηγούταν ως τη Raidillon, αλλά ο Kobayashi έκλεισε γρήγορα καθώς το αυτοκίνητο του ανέβασε τη θερμοκρασία στα νέα του ελαστικά στην αριστερή πλευρά.
Ήταν τέτοια η ορμή του Kobayashi που χρειάστηκε να βγει εκτός προς τα δεξιά και πέρασε το Hartley με τους τέσσερις τροχούς εκτός δρόμου για να αποφύγει μια σύγκρουση. Αυτό διερευνήθηκε από τους αγωνοδίκες, οι οποίοι έδωσαν στον Kobayashi μια ποινή πέντε δευτερολέπτων για να εκτελεστεί στο επόμενο pitstop του.
Φυσικά δεν ήταν αρκετό για να του κοστίσει τη νίκη, που οι Ιάπωνες έβγαλαν τον Hartley από το αυτοκίνητο στα κλεισίματα του αγώνα.
Το βάθρο ολοκληρώθηκε από τη Ferrari #51 των James Calado, Antonio Giovinazzi και Alessandro Pier Guidi, καθώς ο Calado πέρασε το #5 Porsche 963 LMDh που μοιράστηκε ο Fred Makowiecki με τους Michael Christensen και Dane Cameron στη Les Combes στον τελευταίο γύρο.
Το WRT κέρδισε στην κατηγορία LMP2 με το #41 ORECA-Gibson 07 που οδηγούσαν οι Louis Deletraz, Robert Kubica και Rui Andrade.
Ο Deletraz προσπέρασε το Νο 23 United Autosports ORECA του Tom Blomqvist στα pits με 12 λεπτά πριν το τέλος, όπου το βελγικό πλήρωμα προετοίμασε τον Deletraz περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα πιο γρήγορα.
Το πλήρωμα της United διαμαρτυρήθηκε για το timing του δεύτερου αυτοκινήτου ασφαλείας του αγώνα, το οποίο ήρθε λίγες στιγμές αφότου ο Blomqvist είχε δεχθεί από τον Conway, κάτι που του κόστισε ένα καθαρό προβάδισμα 44 δευτερολέπτων.
Ο Albert Costa, ο Fabio Scherer και ο Jakub Smiechowski ολοκλήρωσαν το βάθρο για το Inter Europol Competition, αφού ο Ισπανός ανάγκασε την Prema ORECA του Andrea Caldarelli σε λάθος στους τελευταίους γύρους.
Τη νίκη του GTE Am διεκδίκησε με άνετο τρόπο η #83 AF Corse Ferrari 488 GTE Evo που οδηγούσε οι Luis Perez Companc, Lilou Wadoux και Luis Perez-Companc.
Ο Wadoux έφτασε στο προβάδισμα περνώντας την Proton Competition Porsche του Zacharie Robichon και η Rovera κέρδισε με 18.653 δευτερόλεπτα, καθώς η Corvette Racing τερμάτισε δεύτερη.Οι ηγέτες του πρωταθλήματος Ben Keating, Nico Varrone και Nicky Catsburg μόλις παρέμειναν στη δεύτερη θέση από την TF Sport Aston Martin που οδηγούσαν οι Michael Dinan, Ahmad Al-Harthy και Charlie Eastwood, αφού ο Catsburg έβγαλε ισχυρή άμυνα στους τελευταίους γύρους.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!