Ο επικεφαλής της AlphaTauri της Formula 1, Franz Tost, λέει ότι ο Yuki Tsunoda έχει «καλές πιθανότητες» να διατηρήσει τη θέση του το 2023, εάν ο Ιάπωνας οδηγός συνεχίσει να έχει καλές επιδόσεις.
Ο Pierre Gasly έχει ήδη επιβεβαιωθεί επίσημα από την ομάδα για την επόμενη σεζόν, αλλά η θέση του Tsunoda δεν είναι ακόμα ασφαλής, με τη σύγκρουσή του με τον Gasly στο βρετανικό GP να είναι το μεγαλύτερο επιχείρημα εναντίον του.
Ο Gasly είχε το πάνω χέρι στις κατατακτήριες, αλλά οι δύο οδηγοί ήταν πιο κοντά όσον αφορά τα αποτελέσματα των αγώνων, με τον Γάλλο να έχει 16 πόντους μέχρι στιγμής το 2022 και τον Tsunoda να καταγράφει 11.
Η Red Bull έχει αρκετούς προστατευόμενους που δείχνουν καλά στοιχεία στη F2 αυτή τη σεζόν, αν και κανένας δεν έχει ακόμη εμφανιστεί ως σαφής και προφανής απειλή για τη θέση του Tsunoda.
«Αν συνεχίσει όπως έκανε κατά τη διάρκεια της σεζόν, εκτός από τη συντριβή, νομίζω ότι έχει καλές πιθανότητες να μείνει μαζί μας», είπε ο Tost για τον Tsunoda στο GP της Αυστρίας. «Εξαρτάται από αυτόν. Αν κάνει καλές εμφανίσεις θα μείνει, αν όχι είναι εκτός. Είναι πολύ απλό.»
Το αφεντικό του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Red Bull, Helmut Marko, αναφέρθηκε πρόσφατα στον Tsunoda ως το «προβληματικό παιδί» της εταιρείας, με ιδιαίτερη αναφορά στον απότομο τρόπο του στις ενδοεπικοινωνίες. Ωστόσο, ο Tost δήλωσε ότι προτιμά έναν οδηγό με δυνατό χαρακτήρα.
«Μου αρέσουν τα προβληματικά παιδιά γιατί αυτά είναι τα πραγματικά καλά παιδιά που μπορούν να κάνουν κάτι από αυτό», είπε ο Tost. «Δεν μου αρέσουν τα ιεροπαίδια.»
«Ο Yuki έκανε ένα λάθος. το ξέρει και θα δουλέψει πάνω σε αυτό. Είναι ακόμα σε διαδικασία ανάπτυξης. Είναι γρήγορος. Ήταν επίσης γρήγορος αυτό το Σαββατοκύριακο εδώ. Και θα το κάνει τον τρόπο του. Χρειάζεται λίγος χρόνος.”
Ο Tost επιβεβαίωσε ότι έσπευσε να διαβάσει τον εξάψαλμο στον Tsunoda μετά το ατύχημα στο Silverstone.
«Φυσικά, αυτό ήταν ένας εφιάλτης για την ομάδα. Γιατί οι οδηγοί ήταν στις θέσεις επτά και οκτώ. Και ξέραμε ότι το Silverstone είναι δύσκολο για εμάς, και επομένως ήμασταν πραγματικά σε καλές θέσεις. Και τότε ο Yuki έγινε πολύ ανυπόμονος, προσπάθησε να φρενάρει τον Pierre, έχασε το πίσω μέρος και έπεσε πάνω του. Αμέσως μετά τον αγώνα κάλεσα τον Yuki στο γραφείο μου και του είπα ότι αυτό είναι απολύτως απαγορευτικό και ότι πρέπει να είναι πιο πειθαρχημένος και υπομονετικός.»
«Αυτή δεν ήταν η πρώτη σύγκρουση μεταξύ συμπαικτών και δεν θα είναι η τελευταία – ελπίζουμε για εμάς – αλλά το είδαμε αυτό στην ιστορία της F1 μερικές φορές. Ωστόσο, αυτό με οποιονδήποτε τρόπο πρέπει να αποφεύγεται.»
Ο Tsunoda, εν τω μεταξύ, είχε ένα απογοητευτικό Σαββατοκύριακο στην Αυστρία και έμεινε μπερδεμένος ως προς το γιατί το αυτοκίνητό του δεν είχε επιδόσεις και κράτημα στο δρόμο για την 16η θέση. Ελπίζει ότι η ομάδα μπορεί να βρει απαντήσεις.
«Σαφώς κάτι συνέβη ειδικά στο αυτοκίνητό μου», είπε όταν ρωτήθηκε για τον αγώνα του. «Ως ομάδα δεν είχαμε ρυθμό, αλλά ακόμα κι αν το λάβουμε υπόψη αυτό, ειδικά το μονοθέσιό μου απλά δεν είχε ρυθμό.»
«Έδωσα τα πάντα για να είμαι ειλικρινής, είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την απόδοση που έκανα, αλλά καθόλου ρυθμός, καθόλου κράτημα. Πρέπει λοιπόν να μάθουμε οπωσδήποτε ποιο ήταν το θέμα εκεί.»
«Το φρέσκο ελαστικό μπορεί να κρύψει αυτά τα προβλήματα, τους περιορισμούς, αλλά μόλις αισθανόμουν ελάχιστα λιγότερη πρόσφυση, το μονοθέσιο άρχισε να γλιστράει έξω. Οπότε πρέπει να μάθουμε οπωσδήποτε ποιο ήταν το πρόβλημα εκεί».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!